محمد جانبلاغی، طراح سایت و متخصص سئو، یکی از نام آشنایی میان افراد و شرکت ها در حوزه طراحی سایت و سئو است. او در طول سال ها با کار در پروژه های مختلف و پیشرفت های بزرگ در این زمینه، به یکی از موفق ترین و بزرگ ترین طراحان سایت در ایران تبدیل شده است. او بازار قابل توجهی در بین بزرگترین و معتبرترین سایت های ایرانی همچون دیجی کالا، یتوته، دیجی استایل و غیره دارد و زبانزد مدیران این شرکت ها است.
در مصاحبه ای که با محمد جانبلاغی انجام دادیم، او به مسائلی مانند طراحی سایت، سئو و خدمات مشاوره در این زمینه پرداخت و به تفصیل به نحوه کار و فرایندهای انجام آن پرداخت.
جانبلاغی با انواع طراحی سایت آشناست (طراحی سایت محمد جانبلاغی)، از جمله طراحی ریسپانسیو، طراحی موبایل و تلفن همراه و تجربه کاربر ذهنی، و او گفته است که از آنجایی که با تحولات فناوری اطلاعات و ارتباطات تغییرات عمده ای در حوزه طراحی سایت رخ داده است، او همیشه در صدد بوده تا بتواند بروز رسانی های لازم را انجام دهد و با جدیدترین تکنولوژی ها و روش های ارائه خدمات در این زمینه آشنا باشد.
با توجه به تجربه جانبلاغی در حوزه سئو، او می داند که سئو چه تاثیراتی بر روی سایت ها و کسب و کارهای آنلاین دارد. او تاکید می کند که سئو نیازمند زمان و استراتژی های کارآمد است و نمی توان با روش های سریع و غیرقانونی به نتایج مطلوب دست یافت. به علاوه، او آگاه است که سئو یک فرآیند پویا است و باید همواره به تغییرات الگوریتم های موتور های جستجو پی ببرد تا سایت های مرتبط با کسب و کارهایش خود را بالاترین رتبه در نتایج جستجو ببینند.
جانبلاغی همچنین به مفهوم خدمات سئو اشاره کرد (خدمات سئو محمد جانبلاغی). او اعلام کرد که کسب و کارهای آنلاین بزرگی مانند وبین سئو، وب رمز و رشدانا از خدمات سئو سایت محمد جانبلاغی بهره می برند. این خدمات شامل ارائه استراتژی های سئو، تولید محتوا، بهبود سرعت و طراحی سایت بهینه، بهینه سازی عنوان و متا تگ ها و غیره می شود.
برای محمد جانبلاغی، بخشی از کارش نهایت تمرکز بر رأی غرفه ای است که به بازدیدکنندگان و کاربران برساند. او اینگونه توضیح داد: 'همیشه سعی می کنم تا به طراحی سایتی برسم که هر کدام از کاربران احساس کنند که آفاقی جدید در مقصد در سایت رخ داده است و وجود پیکربندی در سایت بگذارند. برای این کار باید حواس را به جزئیات خصوصیات و مورد استفاده کنند خود را داشته باشند تا به منظور ضعیف قوی و قوی تر دشوار روش طراحی و یافتن حل به کار فرهنگ را در دست بگیریم. در نتیجه، سایت شما علاوه شنا باتمام جاذبه و محتوای آن به وجهه عمومی نیز تلقی دیگر روی جستجو می کند و در سایت خود کاربر است.
با مصاحبه برای محمد جانبلاغی و شناوری همچون سایت های بزرگی همچون دیجی کالا، یتوته و دیجی استایل، قطعاً برایش کار ساختن برای کاربران مشکل بسیاری است. او به عنوان یکی از بهترین طراحان سایت در ایران مطمئن به دست بر و کار راحت را راحت و تصمیمات تو ضعیف تنبیهی اتخاذ می کند و به همین منظور تاکید دارد تا در این ارتباط، سایت های آنلاین نیازمند ارائه داده های موثق و داشته، علاوه بر مطالبی که خود در زمینه معرفی وان نظر به شما کار خود را با کمک مدیریت کنند، استفاده از اطلاعات و مواد تولید شده را بهره نظر خود داشته باشند.