اتوماسیون اداری یک نوع سیستم اطلاعاتی است که دادههای سازمان را سریع و راحت جمع آوری میکند و ضمن یکپارچه کردن با دیگر نرم افزارها اطلاعات مفید تولید میکند که هزینهها یک سازمان را کاهش، بهره وری را افزایش، باعث صرفه جویی در زمان میشود و اشتباهات و خطاهای انسانی را به حداقل میرساند.
اتوماسیون اداری چیست؟
اتوماسیون اداری نرم افزاری است که با ساده سازی کارهای اداری به مدیریت و ارجاع کارها در سازمان کمک میکند.
دیگر نیازی به نگهداری حجم زیادی از کاغذ نیست و بسیاری از روالهای طولانی در سازمان را میتوان با نرم افزار اتوماسیون اداری بهبود ببخشید. نرم افزار اتوماسیون اداری میتوان دادههای سازمان را با استفاده از گردش کار از یک سیستم به سیستم دیگه انتقال داد و به سازمانها کمک کند تا تمام وظایف و فرایندهای روزمره را به طور امن جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنند.
سیستم اتوماسیون اداری به شما این امکان را میدهد که کلیه فعالیتها رو اعم از مکاتبات اداری دورن سازمانی و یا برون سازمانی ,گردش فرم , گزارش گیری و گردش اسناد را به صورت یکپارچه انجام دهید.
مزایای اتوماسیون اداری
ذخیره سازی و مدیریت داده ها
بهبود فرآیند کسب و کار
کاهش هزینه با استفاده از اتوماسیون اداری
در گردش اسناد، امکان شفاف سازی و مدیریت به راحتی فراهم است
امکان مدیریت و نظارت دقیق بر عملکرد کاربران فراهم است
امکان تعامل با سایر سازمانها فراهم است
اسناد و سوابق با کمترین حجم و امنیت بالا نگهداری میشود
امکان دسترسی راحت به اطلاعات