پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

آیا سئو بهترین استراتژی برای کسب درآمد بلند مدت است؟ بله (و این هم چرا)

mohi68 5 ماه پیش

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بهترین استراتژی بازاریابی برای کسب درآمد طولانی مدت است . سال به سال، ماه به ماه و روز به روز، سئو نتایجی را برای کسب و کار شما ایجاد می کند، از تماس تلفنی گرفته تا بازدید از فروشگاه و فروش آنلاین. دلیلش این است که گوگل هرگز بسته نمی شود.

 

نه آخر هفته می گیرد و نه تعطیلات. بنابراین، زمانی که گوگل شروع به نمایش سایت شما در نتایج جستجو می کند، شما در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال نمایش داده می شوید. این بدان معناست که شما می توانید به طور منفعلانه از سایت خود سرنخ و درآمد کسب کنید.

 

فقط تصور کنید که با خانواده خود پشت میز شکرگزاری نشسته اید، از آن روز لذت می برید، و سپس ایمیل خود را چک می کنید تا سه سرنخ جدید برای شرکت خود پیدا کنید، در حالی که هیچ کس در کسب و کار شما حتی در آن روز کار نمی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو و درآمد بلند مدت آماده اید؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید:

  • چرا سئو درآمد طولانی مدت ایجاد می کند؟
  • چرا سئو نیازمند تعهد طولانی مدت است
  • چرا سئو ارزش تعهد طولانی مدت را دارد
  • نحوه استفاده از سئو برای ایجاد درآمد طولانی مدت

 

چرا سئو درآمد طولانی مدت ایجاد می کند؟

اگر شما آن قالب را ترجیح می دهید، ما یک ویدیو در مورد تاثیر طولانی مدت سئو داریم.

 

 

 

درآمد بلند مدت مزیت اصلی کمپین سئو است. طبیعتاً سئو فرآیندی آهسته و عمدی است و فوراً نتیجه نمی دهد. با این حال، زمانی که نتیجه می دهد ، برای مدت طولانی و طولانی سود زیادی دارد.

 

سئو به چند دلیل می تواند درآمد طولانی مدت برای کسب و کار شما ایجاد کند، از جمله:

جستجو یک تجارت 24 ساعته است

بدون توجه به روز یا ساعت، مردم در موتورهای جستجو هستند. افراد چه در حال تحقیق در مورد موضوعی باشند، چه محصولاتی را با هم مقایسه کنند یا به دنبال تامین کننده باشند، افراد 24/7 از جستجو برای یافتن آنچه نیاز دارند استفاده می کنند. در واقع، هر فرد به طور متوسط ​​روزانه 3 تا 4 جستجو انجام می دهد که به این معنی است که موتورهای جستجویی مانند گوگل هر روز بیش از 5.8 میلیارد جستجو را پردازش می کنند .

اگر در نتایج جستجو حضور داشته باشید، به لطف سئو، کسب و کار شما می تواند هر روز تجارت کند.

اگر در نتایج جستجو حضور دارید، به لطف سئو، کسب و کار شما می تواند هر روز کسب و کار خود را انجام دهد.

 

حتی اگر برای یک روز تعطیل باشید، وب سایت شما می تواند درخواست های قیمت، فرم های تماس و فروش آنلاین را ثبت کند. حتی می‌تواند تماس‌ها را به شرکت شما هدایت کند، که بعداً می‌توانید آن را پیگیری کنید. کسب و کار شما برای این سرنخ ها یا فروش ها نیز هزینه ای پرداخت نمی کند.

 

اگر با تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) آشنا هستید ، این استراتژی برای ایجاد درآمد فوری - و حتی اگر تبلیغات PPC را فعال نگه دارید، بسیار خوب عمل می کند. اما نکته منفی این است که هر بار که شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند، هزینه پرداخت می کنید. این بدان معناست که شما برای آن سرنخ ها و فروش ها پول می پردازید که در مورد سئو صدق نمی کند.

جستجو بخشی از سفر خریدار است

گوگل و سایر موتورهای جستجوی جهان در سفر خریدار عجین شده اند.

 

فقط این یافته ها را بررسی کنید:

  • 93 درصد از تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شود
  • 80 درصد از خریداران به صورت آنلاین تحقیقات محصول را انجام می دهند
  • 71 درصد از خریداران تجاری تحقیقات محصول را با موتور جستجو شروع می کنند
  • 70 درصد افراد قبل از خرید از آن شرکت، در مورد یک شرکت به صورت آنلاین تحقیق می کنند

به این فکر کنید که شما یا خانواده‌تان چگونه می‌خواهید چیزی بخرید. احتمالاً به گوگل می روید، درست است؟ چه به دنبال فهرستی باشید که بهترین قهوه‌سازها را گردآوری کند یا راهنمایی در مورد زمان تعویض لاستیک خودرو، از اینترنت (و موتورهای جستجو) برای پاسخ استفاده می‌کنید.

 

حتی اگر کسی یک برند، شرکت یا محصول را به شما توصیه کند، معمولاً در جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر خواهید یافت. بهترین بخش این است که موتورهای جستجو می توانند در هر مرحله از سفر به شما کمک کنند. چه در حال تحقیق، مقایسه یا خرید باشید، گوگل در آنجا حضور دارد.

 

همیشه می‌تواند پاسخی به سوال شما بدهد، که باعث می‌شود سئو به یک استراتژی طولانی مدت رقابتی و موفق تبدیل شود. شما می توانید هر قسمت از قیف یا سفر خریدار را با SEO هدف قرار دهید، که به شرکت شما کمک می کند تا به بازار هدف بیشتری دست یابد و فروش بیشتری در بازار خود داشته باشد. تبدیل بهینه سازی موتور جستجو به بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ، کسب و کار شما را به بخشی از سفر خریدار تبدیل می کند .

 

سئو این امکان را برای شرکت شما فراهم می کند تا به تعداد زیادی از مخاطبان هدف شما دسترسی پیدا کند، که این امکان را برای شما فراهم می کند تا درآمد بلندمدتی داشته باشید. اگر از سئو صرف نظر کنید، یکی از سودآورترین کانال های بازاریابی را از دست خواهید داد.

جستجو یک محرک درآمد پیشرو است

آیا می دانستید که ترافیک ارگانیک یا ترافیک ناشی از جستجو، بیش از 40 درصد از درآمد را به خود اختصاص می دهد ؟ این مقدار قابل توجه است، به خصوص وقتی به تمام کانال های آنلاین موجود فکر می کنید.

 

شما به عنوان مثال ایمیل دارید و همچنین اجتماعی و پولی. با این حال، جستجو بیش از 40 درصد ادعا می کند. وقتی نوبت به تولید درآمد بلندمدت می‌رسد، یک نیروگاه است.

"ترافیک ارگانیک یا ترافیک ناشی از جستجو، بیش از 40 درصد از درآمد را به خود اختصاص می دهد"

سئو در کمک به کسب و کارهایی مانند شما که از جستجو سود می برند بسیار موفق است زیرا وب سایت شما را نه تنها برای موتورهای جستجو بلکه برای کاربران نیز بهینه می کند.

 

بله، شما از کلمات کلیدی در محتوا استفاده می کنید، اما این تجربه مفید را نیز ایجاد می کنید که باعث می شود افراد شرکت شما را به یاد بیاورند. اولین برداشت ماندگار است و اغلب منجر به سرنخ، فروش و البته درآمد بلندمدت می شود.

چرا سئو به تعهد طولانی مدت نیاز دارد (و اینقدر طول می کشد)؟

هرچه بیشتر در مورد سئو مطالعه کنید، بیشتر خواهید شنید که سئو چقدر زمان می برد . این بلافاصله باعث ایجاد ترافیک، سرنخ یا فروش نمی شود.

 

برای اکثر مشاغل، سئو به 3 تا 6 ماه زمان نیاز دارد تا نتایج را نشان دهد، به همین دلیل است که سئو نیازمند تعهد طولانی مدت است. شما باید شروع به بهینه سازی سایت خود کنید و به بهینه سازی وب سایت خود ادامه دهید، حتی زمانی که بلافاصله نتایج را مشاهده نمی کنید. اما چرا سئو اینقدر طول می کشد؟

 

چند دلیل از جمله:

راه اندازی سئو به زمان نیاز دارد

سئو زمان می برد. دلیل ساده است:  کارهای زیادی  برای انجام دادن وجود دارد. شما باید محتوا را ایجاد کنید، آن را با کد HTML بهینه سازی کنید، آن را به وب سایت خود ارسال کنید، آن را برای خطاها عیب یابی کنید، و بعد همه آن را تبلیغ کنید.

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید