پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

ویژگی های طراحی وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای

mohi68 10 ماه پیش

 

چندین ویژگی وجود دارد که یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید داشته باشد:

 

  • طراحی واکنش گرا -  یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید به گونه ای طراحی شود که واکنش گرا باشد، به این معنی که باید به راحتی قابل پیمایش و کاربرپسند در هر دستگاهی از جمله دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند باشد.

 

  • ناوبری آسان -  یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید دارای یک سلسله مراتب بصری واضح و ساختار ناوبری منطقی، با دسته ها و زیرمجموعه هایی باشد که یافتن و دسترسی به آنها برای کاربران آسان باشد.

 

  • تصاویر محصولات با کیفیت بالا-  وب سایت های تجارت الکترونیک حرفه ای باید تصاویر محصولات با کیفیت بالا را به نمایش بگذارند که دقیقاً نشان دهنده محصولات فروخته شده باشد. این شامل استفاده از عکس‌های روشن و با نور مناسب است که محصولات را از چندین زاویه نشان می‌دهد.

 

  • توضیحات محصول-  وب سایت های تجارت الکترونیک حرفه ای باید توضیحات دقیق و دقیقی را در صفحات محصول ارائه دهند که به مشتریان کمک کند ویژگی ها، مزایا و مشخصات محصولات فروخته شده را درک کنند.

 

  • قابلیت جستجو:  یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید دارای نوار جستجو باشد که به کاربران اجازه دهد به راحتی محصولات خاص را با استفاده از کلمات یا عبارات پیدا کنند.

 

  • فرآیند پرداخت امن -  یک وب‌سایت تجارت الکترونیک حرفه‌ای باید فرآیند پرداخت امنی داشته باشد که از اطلاعات شخصی و مالی مشتریان محافظت کند. این شامل استفاده از دروازه‌های پرداخت امن و رمزگذاری داده‌های حساس است.

 

  • خدمات مشتری -  وب سایت های تجارت الکترونیک حرفه ای باید یک تیم خدمات مشتری اختصاصی داشته باشند که برای پاسخ به سؤالات و حل هر گونه مشکلی که ممکن است در طول تجربه خرید ایجاد شود، در دسترس باشد.

 

  • شاخص‌های اعتماد -  یک وب‌سایت تجارت الکترونیک حرفه‌ای باید دارای شاخص‌های اعتماد مانند نظرات مشتریان، خط‌مشی حفظ حریم خصوصی و نمادهای پرداخت امن باشد تا به اعتمادسازی با مشتریان کمک کند.

 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید