پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

ویژگی های طراحی وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای

mohi68 2 ماه پیش

 

چندین ویژگی وجود دارد که یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید داشته باشد:

 

  • طراحی واکنش گرا -  یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید به گونه ای طراحی شود که واکنش گرا باشد، به این معنی که باید به راحتی قابل پیمایش و کاربرپسند در هر دستگاهی از جمله دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند باشد.

 

  • ناوبری آسان -  یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید دارای یک سلسله مراتب بصری واضح و ساختار ناوبری منطقی، با دسته ها و زیرمجموعه هایی باشد که یافتن و دسترسی به آنها برای کاربران آسان باشد.

 

  • تصاویر محصولات با کیفیت بالا-  وب سایت های تجارت الکترونیک حرفه ای باید تصاویر محصولات با کیفیت بالا را به نمایش بگذارند که دقیقاً نشان دهنده محصولات فروخته شده باشد. این شامل استفاده از عکس‌های روشن و با نور مناسب است که محصولات را از چندین زاویه نشان می‌دهد.

 

  • توضیحات محصول-  وب سایت های تجارت الکترونیک حرفه ای باید توضیحات دقیق و دقیقی را در صفحات محصول ارائه دهند که به مشتریان کمک کند ویژگی ها، مزایا و مشخصات محصولات فروخته شده را درک کنند.

 

  • قابلیت جستجو:  یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید دارای نوار جستجو باشد که به کاربران اجازه دهد به راحتی محصولات خاص را با استفاده از کلمات یا عبارات پیدا کنند.

 

  • فرآیند پرداخت امن -  یک وب‌سایت تجارت الکترونیک حرفه‌ای باید فرآیند پرداخت امنی داشته باشد که از اطلاعات شخصی و مالی مشتریان محافظت کند. این شامل استفاده از دروازه‌های پرداخت امن و رمزگذاری داده‌های حساس است.

 

  • خدمات مشتری -  وب سایت های تجارت الکترونیک حرفه ای باید یک تیم خدمات مشتری اختصاصی داشته باشند که برای پاسخ به سؤالات و حل هر گونه مشکلی که ممکن است در طول تجربه خرید ایجاد شود، در دسترس باشد.

 

  • شاخص‌های اعتماد -  یک وب‌سایت تجارت الکترونیک حرفه‌ای باید دارای شاخص‌های اعتماد مانند نظرات مشتریان، خط‌مشی حفظ حریم خصوصی و نمادهای پرداخت امن باشد تا به اعتمادسازی با مشتریان کمک کند.

 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید