پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

مفهوم سازی صفحات وب سایت کسب و کار شما

mohi68 5 ماه پیش

وب سایت شما باید بر اساس مخاطبان هدف شما، آنچه می خواهید آنها یاد بگیرند و اقداماتی که می خواهید آنها انجام دهند، شکل بگیرد. به عنوان مثال، آیا می خواهید آنها یک مقاله بخوانند؟ در مورد یک ویژگی جدید بدانید؟ برای یک خبرنامه ثبت نام کنید. محصول بخرم؟

 

وب سایت های تجاری موثر و جذاب برای جذب و تبدیل بازدیدکنندگان برنامه ریزی قابل توجهی دارند. حتی قبل از شروع فرآیند طراحی و توسعه و تعیین تعداد صفحات وب سایت تجاری که نیاز دارید، باید این سوالات مهم را از خود بپرسید:

 

  1. هدف از ایجاد وب سایت تجاری من چیست؟
  2. چگونه به من کمک می کند تا کسب و کار خود را بازاریابی کنم؟
  3. برای رسیدن به هدفم به چه نوع وب سایتی نیاز دارم؟
  4. به چند صفحه وب سایت تجاری نیاز دارم؟
  5. به چه نوع محتوایی مانند متن و تصاویر/گرافیک نیاز دارم؟
  6. چگونه صفحات وب سایت من بازدیدکنندگان را به مصرف کننده تبدیل می کند؟

 

لیست صفحات وب سایت مشاغل کوچک

 

بیایید با چند صفحه شروع کنیم که در هر وب سایت کسب و کار کوچک ضروری است .

 

 

 

صفحه نخست

 

صفحه اصلی شما ویترین فروشگاه یا کسب و کار شما است. در حالی که هر بازدیدکننده ای از ورودی اصلی وارد نمی شود (مثلاً به دلیل نتایج جستجو یا تبلیغات)، این اولین صفحه ای است که برای اکثر افراد مشاهده می شود.

 

چه چیزی در صفحه اصلی وب سایت خود قرار دهید:

 

  • یک تیتر و زیر عنوان
  • توضیح محصول یا خدمات
  • پیوند به صفحات ضروری، به عنوان مثال، دسته بندی محصولات
  • CTA
  • اثبات اجتماعی، مانند بررسی ها و توصیفات
  • هر محتوای دیگری که حس کنجکاوی را برانگیزد و پیام شما را تقویت کند

 

بازدیدکنندگان در عرض چند ثانیه تصمیم می گیرند که آیا یک صفحه وب مرتبط است یا نه. مطمئن شوید که فوراً توجه بازدیدکنندگان را جلب کرده اید، داستانی قانع کننده بگویید و بر نیازهای آنها تمرکز کنید. یک فراخوان واضح به عمل به خواننده اجازه می دهد بداند چه اقدامی باید انجام دهد.

از کپی جذاب وب سایت برای برجسته کردن جذاب ترین مزایا و تصاویر چشم نواز برای جلب توجه بازدیدکنندگان استفاده کنید. شرح کوتاه و فهرست گلوله‌ای از محصولات و خدمات شما به خوبی کار می‌کند.

نکته این است که اعتبار خود را به عنوان یک تجارت قانونی که ارزش توجه دارد، ایجاد کنید و یک نمای کلی از آنچه در هنگام جستجو در سایت خود انتظار دارید ارائه دهید.

 

 

 

درباره صفحه

 

صفحه درباره در وب سایت شما کلید معرفی شرکت یا برند شما و ایجاد اعتماد بین مخاطبان و مشتریان بالقوه شما است. این به شما اعتبار می‌دهد و با ارائه افراد و داستان پشت کسب‌وکار به انسان‌سازی برند و ارتباط با خوانندگان کمک می‌کند. 

 

حقایق سرگرم کننده، تصاویر تیم، نقاط عطف، ارزش های شرکت یا USP ها را اضافه کنید. هر چیزی که شما را از رقبا متمایز می کند و در بین خوانندگان طنین انداز می شود.

از استفاده از عبارات عمومی مانند "ما به کیفیت متعهد هستیم" و "ما خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهیم" خودداری کنید. آن کپی وب سایت می تواند برای هر کسب و کاری در تقریباً هر صنعتی اعمال شود. در عوض، راه‌هایی برای نشان دادن آنچه در مورد شما منحصر به فرد و شگفت‌انگیز است پیدا کنید.

شاید برایتان مفید باشد که تصور کنید در یک مهمانی کوکتل هستید، و کسی به تازگی گفته است: «برای کار چه کار می‌کنید؟» شما نمی خواهید فرد را خسته کنید. جالب باش کمی شخصیت نشان دهید. داستان شرکت خود را بگویید.

 

 

 

صفحه تماس

 

وقتی بازدیدکنندگان برای اولین بار به وب سایت شما می آیند، ممکن است آماده خرید نباشند. شاید آنها فقط در حال جمع آوری تحقیقات هستند یا از طریق سرگردانی در سایت شما اتفاق افتاده است. با این حال، اگر بدون تماس با شما آنجا را ترک کنند، ممکن است هرگز برنگردند و شما یک فروش احتمالی را از دست داده اید.

حتی اگر اطلاعات تماس خود را در پاورقی وب سایت خود دارید به طوری که می توان آن را از هر صفحه کپی وب سایت خود مشاهده کرد، همچنان به یک صفحه تماس اختصاصی نیاز دارید. بازدیدکنندگان مشروط به جستجوی آن هستند. همچنین می‌خواهید دسترسی آنها به شما را آسان کنید، زیرا این بهترین فرصت شما برای تبدیل یک مشتری بالقوه به مشتری است.

صفحه اطلاعات تماس شما به بازدیدکنندگان وب سایت امکان می دهد با شما در تماس باشند. آدرس پستی، شماره تلفن، آدرس ایمیل، چت زنده، پیوندهای رسانه های اجتماعی، مکان نقشه و ساعات کاری شرکت خود را اضافه کنید - هر آنچه مرتبط است. 

صفحه تماس شما همچنین مکانی عالی برای فهرست کردن پیوندهای رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین است.

 

اگر مردم به دنبال اطلاعات یا پشتیبانی هستند، می‌توانید پیوندهایی به پایگاه دانش یا بخش پرسش‌های متداول خود نیز اضافه کنید. این کمک می کند تا افراد را در وب سایت خود نگه دارید، تجربه کاربری بهتری ایجاد کنید و بار صندوق ورودی یا تیم پشتیبانی خود را کاهش دهید.

 

 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید