بخشی از آگهی های آنلاین درهمهی فضای مجازی نمایش داده میشوند . این تبلیغها، تبلیغات نمایشی نامیده میشوند.
این تبلیغها میتوانند از نوع بنر، نوشته یا فیلم باشند. با پلتفرم بومران همراه باشید.
در واقع تبلیغهای نمایشی در دنیای مجازی ها، تبلیغ مجلهها یا تبلیغ تلوزیونی در دنیای حقیقی هستند. کسب و کارهای مختلف برای بدست آوردن جایگاه تبلیغاتی هزینه پرداخت میکنند. و امیدواراند که افرادی که تبلیغ آنها را میبیند بعدا به مشتریان نام تجاری آنها بپیوندند.
در آگهی های نمایشی این فضای تبلیغاتی در دنیای آنلاین واقع شده است. از طریق این تبلیغ ها شما شانس دیده شدن توسط افراد درست در موقعیت درست را دارید!
دسترسی به موقعیتهای موجود
برای استفاده از فضای وب سایتهای دیگر برای آگهی ها راههای مختلفی وجود دارد.
برای مثال میتوانید مستقیما با صاحبان وب سایتهایی که به کسب و کار شما مرتبط اند، صحبت کنید. همچنین میتوانید از شبکههای برنامهریزی شده برای همین منظور استفاده کنید. این شبکهها شما را با موقعیت موجود مرتبط میکنند. برای مشاور بازاریابی دیجیتال کلیک کنید.
تبلیغهای نمایشی میتوانند در یک صفحهی وب مشخص و یا برای گروه مشخصی از افراد نمایش داده شوند. شما می توانید هر دوی این فاکتورها را به صورت همزمان به کار ببرید..
برای این منظور میتوانید به وبسایتهای مربوط به سینماها، سایتهای مربوط به انجمنهای فیلم و مانند آنها مراجعه کنید.
به یاد داشته باشید که در هرجایی که افراد علاقهمند به فیلم هستند شما نیز باید حضور داشته باشید.
با این حساب تبلیغ شما در وب سایتهای مرتبط با فیلم قرارمیگیرد.
بنابراین افرادی که به این وب سایتها مراجعه میکنند، آن را خواهند دید. از طرفی میتوانید افرادی که علاقهمندی مشخصی دارند را، دنبال کنید . به این ترتیب این افراد در هر کجای فضای مجازی و در نتیجهی جستجوی هر عبارتی، تبلیغ شما را خواهد دید.
آگهی های نمایشی کسب و کار شما را در معرض دید افراد علاقهمند قرارمیدهد. این ویژگی شگفت انگیز موجب میشود تا محصولات و خدمات شما در معرض دید مشتریان بالقوه قرار گیرد.
تاثیر تبلیغات نمایشی بر رونق کسب و کار
علاوه بر دیده شدن در فضای مجازی، این تبلیغها تعداد بازدید از وب سایت شما را افزایش خواهد داد.
در نتیجه افراد بیشتر با کسب و کار شما درگیر میشوند و ممکن است جز مشتریان شما شوند.
شما میتوانید تبلیغ خود را برای افرادی که قبلا از وب سایت شما دیدن کرده اند، ارسال کنید. این افراد در جریان آخرین محصول شما قرا نگرفتهاند. با نمایش تبلیغ، آنها را از وجود محصول جدید مطلع کنید. این تبلیغ به هنگام حضور این افراد در فضای مجازی و در حین انجام هر فعالیتی نمایش داده میشود. در سایت فریلنسری میتوانید پروژه دریافت کنید.
تفاوت تبلیغهای نمایشی با تبلیغهای موتورهای جستجو د
تبلیغات نمایشی و تبلیغات موتورهای جستجو دو بخش تاثیرگذار بر روی کسب و کار شما هستند. این دو نوع آگهی با هدفهای یکسان و روشهای متفاوت به گسترش کسب و کار شما کمک میکنند.
شناخت شباهتها و تفاوتهای این دو نوع تبلیغ و به کارگیری آنها در موقعیتهای مناسب، موجب موفقیت شما میشود.
فرض کنید اخیرا فیلم جیمز باند را دیده اید و علاقهمندید تا تحلیلهای موجود در مورد این فیلم را بخوانید. برای شروع احتمالا از جستجوی اینترنتی استفاده میکنید. در نتایج جستجوی اینترنتی تبلیغهایی که با عبارت جستجوی شما همخوانی دارند، نمایش داده می شوند.
ظرفیت تبلیغاتی موتورهای جستجو
.تبلیغهای نمایشی به شکل متفاوتی عمل می کنند. برای نمایش این تبلیغات الزاما لازم نیست تا افراد در مورد کسب و کار شما جستجو کنند.
مشابه بلیبوردهای موجود در فضای حقیقی، آگهی های نمایشی نیز بدون خواست افراد در معرض دید آنها قرارمیگیرند. با این تفاوت که این آگهی ها در موقعیتهایی واقع میشوند که احتمال دارد افراد مورد نظر شما از آن بازدید کنند.در سایت انجام پروژه نیز تبلیغات فریلنسری انجام میشود
برای فعالیتهای تبلیغاتی
با شناخت تفاوتهای تبلیغات نمایشی با تبلیغات موتورهای جستجو، خواهید دانست که این آگهی های مکمل یکدیگرند.
تبلیغات نمایشی با استفاده از جذابیتهای ظاهری و موقعیتهای متعدد برای نمایش، توجه کاربران رابه موضوع مورد نظر جلب می کنند. با این حساب حتی اگر کاربران بر رویشما کلیک نکنند، ممکن است در مورد موضوع آن جستجو کنند.
اگر در نتایج جستجو نیز آگهی های شما نمایش داده شود، ممکن است به آن توجه بیشتری نشان دهند.
بنابراین شانس بیشتری برای کلیک بر روی تبلیغ و بازدید از وب سایت خواهید داشت
خصوصیات تبلیغات نمایشی
- چگونه مخاطبان خود را انتخاب کنید.
- چه ساختاری را برای تبلیغ خود انتخاب کنید.
- و در نهایت چگونه گروه تبلیغاتی خود را مدیریت کنید.
شبکهی تبلیغات نمایشی
این شبکهها به شما کمک می کنند تا گروه تبلیغاتی خود را برای آگهی های نمایشی راهاندازی کنید.
با استفاده از این شبکهها میتوانید تصمیم بگیرید که تبلیغ شما برای چه کسانی و در کدام وب سایت نمایش داده شود.
مانند سایر آگهی های آنلاین پلتفرم مربوط به آگهی های نمایشی نیز دارای گزینههای مختلف است.
شما میتوانید تبلیغ خود را منحصرا برای افرادی که با زبان خاصی صحبت می کنند نمایش دهید. همچنین میتوانید برای نمایش تبلیغ روز یا ساعت خاصی را در نظر بگیرید. شما می توانید از همهی این گزینهها بطور همزمان استفاده کنید. برای مثال میتوانید تبلیغ خود را برای افرادی که در فاصله ی 20 مایلی از مغازهی شما هستند. به زبان انگلیسی صحبت میکنند. از تلفنهای همراه هوشمند استفاده میکنند، درساعات صبح نمایش دهید.
علاوه بر این امکانات دیگری نیز وجود دارد که منحصرا برای تبلیغ نمایشی به کاربرده میشوند.
تعیین مکان
در پلتفرمهای موجود برای تبلیغ نمایشی میتوانید مکان دقیق تبلیغ خود را تعیین کنید.
این مکان شامل خصوصیات زیر است.
- تبلیغات شما در چه وب سایتی نمایش داده شود.
- در کدام صفحه از آن وب سایت و در کدام بخش از آن صفحه، قرارگیرد.
شما میتوانید وب سایت خاصی را برای نمایش تبلیغات خود در نظر بگیرید.
اما اگر مایلید تبلیغات شما برای افراد بیشتری نمایش داده شود. تبلیغ خود را بر روی تمامی وب سایت هایی که عنوانی متناسب با کسب و کار شما دارند نمایش دهید.
برای مثال تمام وب سایتهایی را که در حوزه ی هنر وسینما هستند را برای نمایش تبلیغ پادکست خود انتخاب کنید.
مشخص کردن مخاطب
شما میتوانید گروه خاصی از افراد را مورد توجه قراردهید.
دراین صورت لازم نیست این افراد وارد وب سایت خاصی شوند. بلکه در حین هر فعالیتی در فضای مجازی، تبلیغ شما را خواهند دید.
بر اساس گزینههایی که شبکه به شما ارائه می دهد، میتوانید افراد را دسته بندی کنید.
این دستهبندی براساس سن،جنسیت، یا موقعیت خاصی که درآن قرار دارند(مثلا دانشجویان)، انجام میشود.
همچنین میتوانید علاقهمندی افراد را براساس نوع وب سایتهایی که در گذشته ازآنها بازدید کردهاند، مشخص کنید.
با دانستن علایق افراد مخاطبان هدف خود را تعیین کنید.
مشخص کردن ساختار تبلیغ
علاوه بر تعیین صحیح مخاطبان، لازم است در مورد ساختار تبلیغی که میخواهید به آنها ارائه دهید فکر کنید. گزینههای زیادی برای ساختار آگهی وجود دارد.
برای تبلیغهای بنری میتوانید از اندازهها و شکلهای گوناگون استفاده کنید.
در تبلیغهای ویدئویی، موشنها، موسیقی و صداهای مختلف برای جلب توجه مخاطبان و انتقال اطلاعات به کارمیروند.
شما باید از تمام پتانسیل موجود بر روی وب سایتها برای نمایش آگهی های خود استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که محتوای تبلیغ شما باید متناسب با سلیقهی مخاطبان شما باشد.
با ایجاد یک گروه تبلیغاتی خوب تبلیغات خود را مدیریت کنید. برای مدیریت تبلیغ باید به
- تعداد زیاد مخاطبان
- سلایق مختلف آنها
- و گزینه های موجود برای ساختار تبلیغ
.