پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

آموزش سئو سایت فروشگاهی

bluesky 4 ماه پیش

یک سایت فروشگاهی می تواند به طور قابل توجهی پایگاه مشتریان شما را افزایش دهد و این امکان را برای مردم از سراسر کشور و جهان فراهم کند تا محصولات شما را خریداری کنند. اموزش سئوسایت فروشگاهی  با توجه به اینکه امروزه افراد زیادی به صورت آنلاین خرید می‌کنند، یک وب سایت فروشگاه اینترنتی می تواند کاهش ترافیک را جبران کند.

 

اما این همه چیز نیست. یک وب سایت فروشگاهی می تواند به شما کمک کند تا در مورد مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. در پروسه مدیریت سایت فروشگاهی خود با نصب یک ابزار تحلیلی مانند گوگل آنالایتیکس ۴، می‌توانید اطلاعات جمعیتی مشتریان خود را کشف کنید: اطلاعاتی مانند مکان، سن و حتی نحوه یافتن شما.

سئو سایت فروشگاهی چیست؟

سئو سایت فروشگاهی یک استراتژی است که به خرده فروشان وب کمک می‌کند در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. یک وب سایت با طراحی خوب و بهینه با محتوای باکیفیت در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بهتری خواهد داشت و باعث افزایش ترافیک فروشگاه شما و افزایش ترافیک سایت می شود.به عبارت دیگر، روند سئو فروشگاه اینترنتی بر بهینه سازی سایت شما متمرکز است تا بدست آوردن سرنخ و تبدیل آن آسان تر می شود. با این حال، بر خلاف SEO برای وب سایت های متمرکز بر محتوا، سئو برای سایت های فروشگاهی چیزی فراتر از افزودن کلمات کلیدی، نوشتن پست های وبلاگ و به دست آوردن لینک‌ها است. شما باید بدانید که موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند و به چه چیزی اهمیت و پاداش می‌دهند.

 

این بدان معناست که دانش فنی سئو برای فروشگاه اینترنتی، در نظر گرفتن دستورالعمل های گوگل، تجزیه و تحلیل قصد خریدار و اجرای استراتژیک آن است.نحوه سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی شاید پیچیده باشد. با وجود ده ها میلیون سایت خرده فروشی آنلاین، برجسته کردن سایت شما همیشه آسان نیست. در حالی که افزایش رتبه با بهبود سئو سایت ممکن است چالش بزرگی به نظر برسد، می‌توانید با به کارگیری بهترین روش‌هایی که در زیر توضیح می‌دهم، شروعی مثبت داشته باشید.

اگر تابحال به هیچ وجه وب سایت فروشگاه آنلاین خود را بهینه نکرده اید، به شدت توصیه می کنم از طریق این آموزش به ترتیب کار را شروع کنید. اگر در گذشته سایت خود را بهینه کرده اید، با خیال راحت توصیه های من را به دلخواه اجرا کنید. آماده اید؟ بیایید نحوه انجام سئو سایت های فروشگاهی یاد بگیریم.۱. تحقیق کلمات کلیدی را به روش صحیح انجام دهید

اگر یک کاری وجود دارد که مطلقاً هر صاحب فروشگاه آنلاینی باید انجام دهد، آن انجام عمیق تحقیق کلمات کلیدی برای فروشگاه است. دو هدف در این تحقیقات داشته باشید:

ابتدا، مرتبط ترین و محبوب ترین کلمات کلیدی را در حوزه خود پیدا کنید. دوم، شما باید قصد خریدار در پشت هر کلمه کلیدی را درک کنید. هدف کلمه کلیدی هدف پشت جستجوی آن است. شما می توانید با نگاه کردن به عبارات خاصی که افراد هنگام جستجوی یک مورد آنلاین استفاده می کنند و نتایج نشان داده شده توسط Google، آن را شناسایی کنید.
هدف کلمه کلیدی اطلاعاتی

هدف کلمه کلیدی اطلاعاتی زمانی است که کاربران به دنبال پاسخی برای یک سوال یا درک موضوعی با جزئیات بیشتر می گردند. آنها هنوز کاملاً به دنبال خرید کالا نیستند. در عوض، ممکن است بخواهند جایگاه شما را با جزئیات بهتر درک کنند یا در مورد سؤالی که مربوط به یک محصول نیست پاسخی دریافت کنند. هدف کلمه کلیدی تجاری

هدف کلمه کلیدی تجاری زمانی است که مردم به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها در خرید کمک کند. مصرف کنندگان معمولاً زمانی از اهداف کلمه کلیدی تجاری استفاده می‌کنند که می دانند چه می خواهند، اما هنوز نمی دانند کجا آن را پیدا کنند. وقتی در حال تایپ عبارات خاصی در گوگل هستید، مثلاً «خرید دوربین دیجیتال» یا «پیدا کردن معاملات جدید لپ‌تاپ».

 

اما زمانی که نمی دانند کدام محصول را می خواهند بخرند، ممکن است از کلمات کلیدی با هدف تجاری نیز استفاده کنند. پرس و جوهای مبتنی بر بازبینی مثال عالی از کلمات کلیدی تجاری هستند، به عنوان مثال: “بهترین دوربین دیجیتال چیست؟”تعیین هدف کلمه کلیدی

تصمیم گیری در مورد هدف کلیدواژه مصرف کنندگان چالش برانگیز به نظر می رسد، اما می توانید آن را برای خودتان آسان تر کنید. برای مثال، توصیه‌های AgencyAnalytics را دنبال کنید، که آن را به مراحلی تقسیم می‌کند.

 

  • تجزیه و تحلیل نتایج موتورهای جستجوگر (SERP): به تبلیغات پولی، نتایج نمودار دانش و فهرست‌های ارگانیک توجه ویژه داشته باشید.
  • به تبلیغات گوگل برای اهداف کلمات کلیدی تجاری نگاه کنید: مشاهده قیمت‌های پیشنهادی برای کلمات کلیدی، ایده رقابتی بودن کلمات کلیدی را به شما می‌دهد.
  • تجزیه و تحلیل خود را مرور کنید: به دنبال محتوایی با نرخ پرش بالا باشید زیرا ممکن است به این معنی باشد که با هدف جستجو مطابقت ندارد.

با این حال، برای تعیین ترکیب کلمات کلیدی مناسب برای سایت خود، به پشتیبانی نیاز دارید. بیایید در مورد چند ابزار صحبت کنیم که می توانند جستجوی شما برای کلمات کلیدی تجارت الکترونیک SEO را تقویت کنند.


 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

سلام دنیا

آخرین پست های من
چگونه از دوره سئو رایگان کسب درآمد کنیم؟ 3 ماه پیش آموزش سئو 3 ماه پیش ریدایرکت و انواع آن 3 ماه پیش ریدایرکت ۴۱۰ 3 ماه پیش