پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

ببینید کی لپ تاپش قبل جلسه خراب شدهههه

maryam ramezani 8 ماه پیش

سلاممم

امروز می‌خوام داستان متفاوتی از تجربه تعمیر لپ‌تاپ سرفیسم رو با شما به اشتراک بذارم. شاید شما هم این مشکل رو تجربه کرده باشید که لپ‌تاپتون خراب بشه و مجبور بشید یه جای مطمئن برای تعمیر پیدا کنید. من هم با این مشکل روبرو شدم و ماجرا از این قرار بود.

یه روز صبح قرار بود یه جلسه کاری مهم داشته باشم. وقتی لپ‌تاپ سرفیسم رو روشن کردم، صفحه نمایش ناگهان سیاه شد و دیگه هیچ واکنشی نشون نداد. بعد از چک کردن باتری و شارژر، مطمئن شدم که مشکل جدی‌تری وجود داره.

اولین کاری که کردم این بود که به یه تعمیرکار محلی زنگ زدم. اون‌ها گفتن که باید لپ‌تاپ رو چند روز پیششون بذارم تا مشکل رو پیدا کنن. با توجه به اینکه جلسه‌ام خیلی مهم بود، نمی‌تونستم اینقدر منتظر بمونم.

یکی از همکارانم پیشنهاد داد که به یه مرکز تعمیرات معتبر به نام اروند گارانتی مراجعه کنم. با اینکه از قبل اسم این مرکز رو شنیده بودم، اما هیچ تجربه‌ای باهاشون نداشتم. تصمیم گرفتم شانسم رو امتحان کنم.

وقتی به اروند گارانتی رسیدم، از برخورد گرم و حرفه‌ای کارکنان خیلی خوشحال شدم. مشکل لپ‌تاپم رو توضیح دادم و اون‌ها بلافاصله شروع به بررسی کردن. بعد از چند ساعت، تماس گرفتن و گفتن که مشکل پیدا شده و می‌تونن تعمیرش کنن. وقتی لپ‌تاپم رو سالم و آماده تحویل گرفتم، حس خیلی خوبی داشتم و تونستم جلسه کاری مهمم رو به خوبی برگزار کنم.

از اون به بعد، هر وقت لپ‌تاپم دچار مشکلی می‌شه، اولین جایی که بهش مراجعه می‌کنم اروند گارانتیه. تجربه‌ای که با این مرکز داشتم، باعث شد تا به همه دوستان و همکارانم هم پیشنهادش کنم.

پیدا کردن یه جای مطمئن برای تعمیرات الکترونیکی مثل پیدا کردن یه پزشک خوبه. اگه یه جای خوب پیدا کنی، خیالت راحت می‌شه و می‌دونی که دستگاهت توی دستای امنیه. اروند گارانتی برای من همون پزشک خوبه! همون دکتری که با خیال راحت تعمیر تخصصی لپ‌تاپ سرفیسم رو بهش می‌سپارم.

پس اگه کسی از من بپرسه برای تعمیرات سرفیس به کی می‌تونم اعتماد کنم؟ جواب من اروند گارانتیه. ممنون که وقت گذاشتین و داستان من رو خوندین. امیدوارم مفید بوده باشه و بتونه بهتون کمک کنه.

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

سلام دنیا