پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

بازاریاب های برنامه نویس ! همه چیزدان های شرکت !

AmirMo2003 1 ماه پیش
6bc7eG6vAxi330KKK7craRVFEcF8jrcucU7onJZg.png

 

به‌عنوان یک بازاریاب، احتمالاً قبلاً با موقعیت‌هایی مواجه شده‌اید که مجبور بوده‌اید برای ارائه چیزی که نیاز دارید منتظر برنامه‌نویسان باشید. شما به این ایده می رسید، پیاده سازی آن را ترسیم می کنید و سپس مشخصات را برای تیم توسعه ارسال می کنید. و منتظر می مانید تا پاسخی دریافت کنید.

چگونه می توانید از احساس وابستگی به برنامه نویسان جلوگیری کنید؟ البته با یادگیری کدنویسی خود! ما قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه شما به عنوان یک بازاریاب، می‌توانید مهارت‌های کدنویسی را بدون نیاز به گرفتن مدرک کسب کنید.

 

آیا بازاریابان باید کدنویسی را یاد بگیرند؟

به طور خلاصه، بله: بازاریابان باید کدنویسی را یاد بگیرند. بازاریابان باید بدانند که شما نیازی به تسلط بر ریاضیات پیچیده یا علوم نظری کامپیوتر ندارید تا بتوانید کدنویسی کنید. به آن به عنوان یکی دیگر از مهارت هایی فکر کنید که می توانید برای تبدیل شدن به یک بازاریاب بهتر از آن استفاده کنید. در اوایل سفر برنامه نویسی خود، درک بهتری از آنچه می توان با کد به دست آورد را پرورش دهید و در نتیجه قادر به برقراری ارتباط بهتر با تیم توسعه دهنده خواهید بود. اما در نهایت، شما این توانایی را خواهید داشت که با کدنویسی ایده‌های خود، آن‌ها را به نتیجه برسانید. با گذراندن این سفر، خود را به بازاریاب بهتری تبدیل کرده‌اید و برای شرکتتان ارزشمندتر می‌شوید، به همین دلیل است که بازاریابان باید به یادگیری کدنویسی فکر کنند.

 

مزایای کدنویسی برای بازاریابان دیجیتال

 

مهارت های خود را بهبود بخشید

بیایید با تمرکز بر مزایای شخصی یادگیری کدنویسی شروع کنیم. وقتی کدنویسی را یاد می‌گیرید، مهارت‌های جدیدی را در زمینه‌ای پیدا می‌کنید که قبلاً آن را کشف نکرده بودید. شما در حال یادگیری راه های جدیدی برای فکر کردن، حل مشکلات و اجرای راه حل ها هستید. اینها همه چیزهایی هستند که برای هر حرفه ای مفید است.

 

با استفاده از روش های جدید به تیم خود کمک کنید

با مهارت‌های جدیدی که آموخته اید، می‌توانید در پروژه‌ها مشارکت کنید که قبلاً نمی‌توانستید انجام دهید. شما کم کم به یک عضو ارزشمند از اعضای تیم تبدیل می شوید. فردی که دارای طیف وسیعی از مهارت ها در بخش های مختلف است. این هم شخصاً برای یک تیم بازاریابی ارزشمند است.

 

ارزش خود را برای شرکت خود افزایش دهید

شرکت ها همیشه به دنبال افرادی هستند که مهارت های متنوعی داشته باشند. چنین افرادی نه تنها می‌توانند به روش‌های مختلف در پروژه‌ها مشارکت کنند، بلکه به احتمال زیاد می‌توانند تیم‌هایی را رهبری کنند که به ورودی‌های بخش‌های مختلف نیاز دارند. به همین دلیل، وقتی یاد بگیرید که چگونه به عنوان یک بازاریاب کدنویسی کنید، به یک دارایی ضروری برای شرکت تبدیل می شوید. می توانید در شرکت های برنامه نویسی و یا شرکت های تبلیغاتی به صورت مجزا هم فعالیت کنید.

Nj7NTcWTzzNscQnN5vqoEwpDaMZFCjq3Db3zQCZU.jpg

سوالات متداول درباره برنامه نویسی برای بازاریابی

 

آیا یادگیری کدنویسی به عنوان یک بازاریاب سخت است؟

پاسخ به این سوال واقعاً به نحوه مطالعه کدنویسی و تمایلی به یادگیری شما بستگی دارد. هیچ چیز ذاتی در کدنویسی وجود ندارد که یادگیری را برای کسی سخت کند. شما فقط باید زمان و تلاش خود را به آن اختصاص دهید و یک منبع یادگیری را انتخاب کنید که برای شما مفید باشد.

 

کدام زبان برنامه نویسی برای بازاریابی بهترین است؟

هیچ زبان برنامه نویسی وجود ندارد که برای اهداف بازاریابی مناسب باشد. شما باید زبان برنامه نویسی را که می آموزید بر اساس اهداف خاص خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال کار بر روی توسعه front-end هستید، باید جاوا اسکریپت را یاد بگیرید اما پایتون برای کارهای مرتبط با اتوماسیون مناسب تر است.

 

اگر بلد باشم کدنویسی کنم می توانم پول بیشتری به دست بیاورم؟

یادگیری نحوه کدنویسی می تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک بازاریاب دستمزدهای بیشتری دریافت کنید. این به این دلیل است که شما مجموعه مهارت های متنوع تری را از این طریق به تیم می آورید و بنابراین از یک بازاریاب معمولی ارزشمندتر هستید.

 

منبع : https://www.springboard.com

 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

سلام دنیا