پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

یک آنلاین شاپ خوب چه ویژگی هایی دارد؟

maedehsh1382 2 هفته پیش

یک فروشگاه اینترنتی که ویژگی‌های مناسب و ضروری را نداشته باشد، احتمال کمی دارد که رشد کند و به موفقیت تجاری برسد. به همین دلیل است که فروشگاه های اینترنتی کوچک و بزرگ به طور مداوم در حال سرمایه‌گذاری روی ویژگی‌های جدید و بهبودهای مختلف هستند.

 

امکانات ضروری برای یک آنلاین شاپ

بخش جستجوی پیشرفته : بیش از 70% کاربران از نوار جستجو برای پیمایش در وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک استفاده می‌کنند. اضافه کردن این ویژگی به مشتریان کمک می‌کند تا به سرعت و به درستی محصولات را پیدا کنند. در حالی که داشتن نوار جستجو برای یک فروشگاه آنلاین با اندازه مناسب بدیهی است، ایجاد یک نوار جستجوی غنی با امکانات کامل آسان نیست. اطمینان حاصل کنید که عملکرد جستجوی شما جستجوهای طولانی را به درستی ثبت می‌کند، توصیه‌هایی را پیشنهاد می‌دهد و با خطاهای املایی مقابله می‌کند.

 

1. سبد خرید و فرآیند پرداخت آسان 

سبد خرید تاکنون مهم‌ترین ویژگی آنلاین شاپ ها بوده است. هنگامی که مشتری تصمیم می‌گیرد چه چیزی را بخرد، سبد خرید به او در تکمیل خرید کمک می‌کند. از محاسبه کل مبلغ تا تسهیل پرداخت‌ها، همه چیز لازم را قبل از پرداخت انجام می‌دهد. از این رو، یک سبد خرید قدرتمند و فرآیند پرداخت کارآمد برای فروش بسیار مهم هستند!

 

2.بنرهای جذاب

 اسلایدر ساده‌ترین راه برای نمایش محصولات جدید، پرفروش‌ترین محصولات و حتی اقلام تخفیف‌دار برای جلب توجه مشتریان به محصولات خاص است. یک اسلایدر جذاب از جاسازی ویدیو، انتقال‌های روان ویدیویی و تنوع طراحی برای ارائه تجربیات جذاب در سراسر وب‌سایت پشتیبانی می‌کند.

 

3.قابلیت اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر قدرتمندترین رسانه برای جذب بازدید و حتی فروش محصولات هستند. بنابراین، قابلیت‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی برای موفقیت بسیار مهم هستند. قابلیت‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی را به تصاویر محصولات خود نیز بیاورید تا افراد آن‌ها را در شبکه خود به اشتراک بگذارند.



بیشتر بخوانید: چگونه سایت فروشگاهی آماده راه اندازی کنیم؟

 

4.روش‌های پرداخت چندگانه

در دهه گذشته روش‌های پرداخت دیجیتال زیادی معرفی شده است. بنابراین، یک فروشگاه اینترنتی که اکثر آن‌ها را ارائه می‌دهد، خرید را برای مشتریان آسان‌تر و فروش را برای صاحبان فروشگاه‌ها افزایش می‌دهد. اطمینان حاصل کنید که فروشگاه آنلاین شما از پرداخت از طریق کیف پول‌های الکترونیکی، کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی، کارت‌های هوشمند و بانکداری اینترنتی پشتیبانی می‌کند تا به مشتریان آزادی پرداخت به روش دلخواه خود را بدهید.

 

5.ماژول جستجوهای محبوب

جشنواره‌ها، فصول و مناسبت‌های خاص تقاضا برای محصولات خاصی را ایجاد می‌کنند. به همین دلیل، افزودن یک ماژول جستجوهای محبوب به فروشگاه اینترنتی شما منطقی است. افزودن این ویژگی، دسترسی مشتریان به اقلام محبوب در فروشگاه آنلاین شما را آسان می‌کند. این ویژگی ساده فروشگاه آنلاین، ارزش زیادی ایجاد می‌کند.

 

6.اسلایدر تصویر

از آنجایی که تصاویر برای تجربه خرید مدرن بسیار مهم هستند، فروشگاه اینترنتی شما نمی‌تواند بدون اسلایدر تصویر باشد. این امکان را به ما می‌دهد تا چندین تصویر محصول را در یک آرایش آسان برای مشاهده نمایش دهیم و محصول را از زوایای مختلف نشان دهیم. عملکرد اسلایدر شما باید روان کار کند، دکمه‌های ناوبری را به وضوح نشان دهد و دارای گزینه بزرگنمایی در صفحات محصول باشد.


7.بزرگنمایی عکس با کیفیت بالا

بدون تماس فیزیکی با محصولات فروشی تا زمانی که آن‌ها را خریداری کنیم، توانایی بزرگنمایی و بررسی جنبه‌های مختلف محصول از طریق عکس‌ها چیزی است که هر خریداری می‌خواهد. عملکرد بزرگنمایی روان به ویژه برای فروشگاه‌های آنلاین که لباس، هنر، صنایع دستی، محصولات زیبایی، جواهرات، کفش و محصولات طراحی را می‌فروشند، بسیار مهم است.

 

8.ناوبری مسیر نان یا همان برید کرامب

ناوبری یا برید کرامب به مشتریان کمک می‌کند تا مسیر طی شده برای رسیدن به یک محصول خاص را پیگیری کنند. این نیاز به انجام پرش‌های چشمگیر در دامنه در سراسر فروشگاه تجارت الکترونیک شما را کاهش می‌دهد. ناوبری مسیر نان یک ویژگی بسیار ساده ناوبری وب‌سایت است، اما از نظر تجربه کاربری و سئو بسیار مهم است. بنابراین، مطمئن شوید که فروشگاه آنلاین شما آن را دارد!

 

9.فیلتر کردن و مرتب‌سازی محصولات

یافتن محصولی که متناسب با اندازه، رنگ، قیمت و ده‌ها مشخصات دیگر شما باشد، در یک فروشگاه بزرگ می‌تواند سخت باشد. اینجاست که ویژگی‌های فیلتر کردن و مرتب‌سازی محصولات مفید هستند. فیلترهای قدرتمند محصول به مشتریان اجازه می‌دهند تا محصولات را بر اساس ویژگی‌های عمومی و خاص خود لیست کنند. از سوی دیگر، مرتب‌سازی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا محصولات را به ترتیب صعودی یا نزولی عوامل مانند قیمت و رتبه‌بندی مشاهده کنند.

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید