سئوی خوب نتایج خوبی به بار می آورد – اما در SERP های رقابتی، باید جلوتر بروید. ببینید کارشناسان چگونه سئوی عالی را تعریف می کنند.
سالها بود که میخواستم در مورد SEO یاد بگیرم، اما به نظر بسیار دلهرهآور و مرموز میرسید.
به سرعت به امروز رسیدم و من خودم را اینجا در تیم تحریریه SEJ می بینم و نگاهی اجمالی به ستون پشت سر ستون بینش و توصیه های عالی SEO دارم.
من خوش شانس هستم، درست است؟ (من هم اینچنین فکر میکنم!)
کاری را که دوست دارم در سرمقاله انجام میدهم و تعامل و یادگیری از کار چنین افرادی شگفتانگیز در عمل، امتیاز بزرگی است.
می بینید، من کاملاً به زمینه اعتقاد دارم و داشتن یک دید کلی به یادگیری کمک می کند. به همین دلیل است که از این فرصت استفاده کردم و از متخصصان سئو در مورد دیدگاه هایشان در مورد اینکه چه چیزی سئو خوب را از سئوی عالی متمایز می کند، سوال کردم.
از آنچه من جمع آوری کردم، در این زمینه هاست که سئوی خوب و سئوی عالی واقعاً از هم جدا می شوند.
1. تاکتیک های SEO و حوزه های استراتژیک تمرکز
برای برخی از کارشناسان سئو، تفاوت بین سئوی خوب و سئوی عالی در جایی است که تلاش و کار متمرکز است.
به زبان ساده، برای آدام پروهل، شریک و بنیانگذار NordicClick Interactive، سئوی خوب به معنای «بررسی تمام کادرها» است.
به دنبال چک لیست ها، بهترین روش ها و استراتژی های اثبات شده برای SEO خوب
متخصصان سئو ارزش استفاده از تاکتیک ها و استراتژی های اثبات شده را می دانند – ویژگی هایی که تونی رایت، مدیر عامل WrightIMC به ما یادآوری می کند عبارتند از: «سئوی داخلی به درستی انجام شده، استراتژی محتوا، و راهی برای یافتن پیوندها».
Winston Burton، SVP، SEO در Acronym به اشتراک میگذارد که اینها منجر به «افزایش دید، ترافیک و تبدیلها» میشوند.
هلن پولیت همچنین میافزاید که سئوی خوب این است که «…اطمینان حاصل کنیم که یک موجودیت میتواند از طریق جستجو در زمان مناسب، توسط مخاطبان مناسب پیدا شود».
در مورد رایان جونز، مدیر گروه SEO در Razorfish، “سئوی خوب از تاکتیک هایی استفاده می کند که در حال حاضر برای رتبه بندی کار می کنند.”
و مانند او، موتوکو هانت، رئیس بازاریابی جستجوی بینالمللی در AJPR نیز به این موضوع اشاره میکند. او میگوید که سئوی خوب «…بهبود رتبه و نتایج با پیروی از بهترین شیوهها» است.
ناتالی هوبن، متخصص بازاریابی دیجیتال در Forthea Interactive، سئوی خوب را به عنوان “انجام استانداردها” توضیح می دهد. در حال انجام ممیزی های فنی، تحقیقات کلمات کلیدی، بهینه سازی محتوا، توصیه های بهبود سرعت صفحه برای در نهایت بهبود دید مشتری و کسب و کار بیشتر آنها است.”
Mindy Weinstein، بنیانگذار و رئیس Market MindShift می گوید: «اجرای استراتژی ها و تاکتیک هایی است که سال ها با موفقیت از آنها استفاده کرده اید.
کوین رو، بنیانگذار و مدیر عامل PureLinq، همه اینها را کامل می کند، اما یک هشدار را نیز به اشتراک می گذارد. یک برنامه سئو خوب برنامه ای است که برای موفقیت در برابر اهداف برنامه تنظیم شده باشد. و اگر تمام حوزههای کلیدی سئو (سئو فنی، سئوی محتوا، تحلیل سئو و لینکسازی) را در نظر بگیرید، احتمال موفقیت را افزایش خواهید داد.»
Rowe می افزاید: «اما کورکورانه از دستورالعمل های جستجوی گوگل پیروی نکنید، بلکه از آنها برای کمک به تصمیم گیری ها و سپس تست، آزمایش، آزمایش استفاده کنید.
تبلیغ خدمات رخ نت : هزینه طراحی سایت اصفهان
کدام تاکتیک ها و حوزه های تمرکز باعث سئوی عالی می شود؟
در مقابل، سئوی عالی فراتر از اصول اولیه است.
هانت این را میگوید: «کارشناسان بزرگ سئو اقداماتی را بر اساس درک نحوه عملکرد رباتها و وبسایتهای موتور جستجو انجام میدهند، نه به این دلیل که این بهترین روشها هستند. آنها می توانند علت و راه حل های موثر را خارج از چک لیست شناسایی کنند.
رایت همچنین به اشتراک میگذارد که تمرکز سئوی عالی این است که «… ایجاد محتوای قابل پیوند و دریافت سایتهای باکیفیت برای پیوند دادن به آن محتوا و در عین حال ارائه راهحلهای فنی فوقالعاده در صفحه».
Manick Bhan، موسس و CTO در LinkGraph، میگوید: «آنچه که عظمت را در اینجا متمایز میکند این است که هر چهار حوزه را مشخص میکند: قدرت، محتوا، تجربه صفحه، و عوامل رتبهبندی خاص کلمه کلیدی/صنعت. به طور خاص، کمبودهای کلیدی را برطرف می کند که یک وب سایت را عقب نگه می دارد.
او میافزاید: «این در مورد شناسایی موارد معدودی است که در رتبهبندیها بیشتر حرکت میکنند و آنها را با عالی انجام میدهند.»
برتون میافزاید: «سئوی عالی ترافیک واجد شرایطی را ارائه میکند که مشتریان بالقوه را به خریداران تبدیل میکند و شاخصهای عملکرد کلیدی ارگانیک را برآورده میکند یا از آن فراتر میرود، علاوه بر این به افزایش ارزش تجاری/ROI ماهانه و سال به سال ادامه میدهد.
2. به روز رسانی های گوگل و الگوریتم را در نظر بگیرید
نادیده انگاشته میشویم که بهروزرسانی الگوریتم و تغییرات مداوم در صنعت بر روی سئوی خوب و عالی تأثیر میگذارد.
Viola Eva، مشاور سئو و بنیانگذار Flow SEO، به اشتراک میگذارد که «یک سئو خوب به الگوریتم کمک میکند و کلمات کلیدی و لینکهای مناسب را پیدا میکند، بنابراین ترافیک ارگانیک را افزایش میدهد».
چه چیزی برای وبسایت ما سئو عالی را ایجاد می کند؟
برای توضیح بهتر این تضاد، جونز به اشتراک میگذارد: «سئوی خوب ممکن است تحت تأثیر بهروزرسانیهای اصلی و تغییرات الگوریتم قرار گیرد، اما سئوی عالی تنها با هر کدام بهتر میشود، زیرا به دنبال چیزی بود که گوگل سعی داشت پاداش دهد، نه ورودیهای الگوریتم واقعی».
واینستین توضیح میدهد که سئوی عالی عبارت است از «… توجه به تکامل جستجو، از جمله تغییرات در رفتار جستجوگر و بهروزرسانیهای الگوریتم، سپس تنظیم (و اجرای) استراتژیها و تاکتیکهایی که همسو میشوند.»
ناوا هاپکینز میگوید: «سئوی خوب مشکلات مکانیکی را که پس از هر تغییر الگوریتم به وجود میآیند را حل میکند، در حالی که سئوی عالی یک مأموریت بین بخشی برای ایجاد تجربیات عالی است که باعث اعتماد و کسب درآمد طولانیمدت میشود.»
3. تبدیل شدن به حلال های کل نگر مشکل
هاپکینز همچنین خاطرنشان میکند که «بسیار اوقات، سئو (یا هر رشته بازاریابی دیجیتال) در عملکرد گیر میکند و به راحتی فراموش میکنیم که ما باید حلکننده مشکلات کسبوکار باشیم – نه فقط فنآور».
ریچل واندرنیک، بنیانگذار و مشاور ارشد در گروه واندر، می گوید: «سئوی خوب به مسائل موجود سایت و محتوا می پردازد.
مدی عثمان، استراتژیست محتوای سئو در The Blogsmith، میافزاید: «… بر انجام چند کار به خوبی تمرکز میکند.
سئوی عالی از نظر حل مشکل چیست؟
پروهل اشاره می کند که سئوی عالی “الهام بخش تغییر در طرز فکر یک سازمان است.”
عثمان میگوید: «این شامل در نظر گرفتن همه جنبهها به صورت کلی است… نظارت کامل بر هر جنبه مرتبط محتوا، بک لینکها، سئو فنی و عملکرد و نیاز به اندازهگیری و تجزیه و تحلیل نتایج برای تطبیق استراتژی بر این اساس دارد».
هوبن اضافه میکند که «سئوی عالی در تلاش برای درک اساسی یک کسبوکار بهعنوان یک کل از بالا به پایین و استراتژی بازاریابی کلنگر آنها، از اصول فنی خارج میشود. این انگیزه برای درک واقعی این است که چگونه بهینه سازی موتور جستجو می تواند در تصویر بزرگ یک نام تجاری قرار بگیرد و چگونه می تواند با کانال های دیگر نیز کار کند.
لیلی ری، پدر، مدیر سئو و رئیس تحقیقات ارگانیک در آمسیو دیجیتال، همچنین اشاره میکند که «سئوی عالی شامل شناسایی و درک همه فرصتهای موجود برای بهبود یک سایت و توانایی اولویتبندی استراتژیک آن وظایف، به علاوه کمک به اجرا و اجرای آنها.»
سئوی عالی توسط «…کسانی که کمپین را بیش از حد ارائه می دهند و همچنین در آینده اثبات می کنند تا اطمینان حاصل شود که کار انجام شده در آزمون زمان ایستاده است، نشان داده می شود. دیوید هری، مشاور سئوی ارشد در Verve Developments میگوید: «این بدان معناست که استراتژی و تلاشها باید همیشه منافع مثبتی در حال حاضر و آینده داشته باشند.
Vandernick اضافه می کند که “این سایت یک سایت را برای آینده اثبات می کند زیرا فقط به اهرم تاکتیکی متکی نیست، بلکه اولویت استراتژیک تجربه کاربر از طریق لنز جستجو است.”
4. ماندن در نقطه با گزارش و استفاده از ابزار
کارشناسان سئو ارزش دانستن و استفاده از ابزارها برای تجزیه و تحلیل داده ها را می دانند. آنها همچنین می دانند که برقراری ارتباط و گزارش موارد مهم چقدر مهم است.
Ray به اشتراک میگذارد که «سئوی خوب شامل استفاده از ابزارهای سئو در دسترس برای آشکار کردن فرصتها و بینشها بدون اولویتبندی زیاد یا توصیههای خاص در مورد اینکه چه چیزی و چگونه باید بهینه شود، است.»
جیمی ایندیگو، مشاور فنی سئو در ربات نیست، همچنین میافزاید که «سئوی خوب این است که بدانید چگونه گزارشها را بخوانید و از ابزارهای تشخیصی استفاده کنید.
چه چیزی سئو خوب و سئو عالی را متمایز می کند
Indigo ادامه می دهد که “سئوی عالی این است که بدانید کدام گزارش ها را بخوانید، چگونه موضوعات اساسی تغییرات قابل مشاهده را به هم متصل می کنند، و از چه ابزارهایی استفاده کنید. تفاوت این است که سئوی عالی می تواند خروجی قابل مشاهده را همانطور که به تغییرات در سیستم های داخلی (معمولاً غیرقابل مشاهده) مربوط می شود تفسیر کند.
براک موری، یکی از بنیانگذاران seoplus+، تفاوت بین سئوی خوب و سئوی عالی را در این جمله خلاصه میکند: «تاثیر: حتماً سوزن را برای مشتریان خود حرکت دهید و این همان چیزی است که بهترینها را از بقیه جدا میکند».
Greg Jarboe، رئیس و یکی از بنیانگذاران SEO-PR، اضافه می کند که، “تفاوت بین SEO خوب و SEO عالی در نحوه اندازه گیری موفقیت است.”
آشنایی با خدمات رخ نت : سئو سایت اصفهان
5. قرار دادن کاربر در اولویت
نکته مهم دیگری که این متخصصان بر آن تاکید میکنند این است که سئوی خوب در مقابل سئوی عالی به معنای درک آنچه مهمتر است و اولویت کلی شماست – و آن کاربر است.
جونز به اشتراک میگذارد که «سئوی خوب، سئوی است که برای گوگل کار میکند. سئوی عالی برای گوگل و کاربران کار می کند. متوجه میشود که کاربران در تلاش برای به دست آوردن چه چیزی هستند و سپس چیزی میسازد که به آنها کمک میکند تا آن را با استفاده از بهترین شیوههای SEO خوب انجام دهند.
تام مکلافلین، مدیر SEO Travel نیز اشاره میکند که سئوی خوب یعنی فکر کردن به انسانها. «با دادهها شروع کنید، تمام اطلاعاتی را که میتوانید جمعآوری کنید و تحقیقات کاملی انجام دهید، اما سپس به فکر افراد واقعی برگردید. سئو فقط شکل دیگری از بازاریابی است، بنابراین اگر همیشه این دیدگاه را در ذهن داشته باشید، می توانید کیفیت کار سئوی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.
چه چیزی آن را سئو عالی می کند؟
برای آدام ریمر، رئیس Adam Riemer Marketing، “سئوی عالی ارائه یک تجربه کاربری شگفت انگیز، درک مخاطبان و برآوردن نیازهای آنها است.”
عثمان به اشتراک میگذارد که «سئوی عالی همیشه کاربر نهایی انسانی را بیش از روباتهای موتور جستجو در نظر میگیرد (پیدا کردن راهی برای پر کردن شکاف).»
ایوا همچنین میافزاید: «یک متخصص سئو عالی، روایت برند، نیازها و آرزوهای مخاطب و ترجیحات گوگل را ادغام میکند. آنها نه تنها ترافیک ارگانیک را هدایت می کنند، بلکه تقاضا، MQL و درآمد را نیز هدایت می کنند. آنها با سایر عملکردها (عمدتاً بازاریابی و فروش) همکاری می کنند تا چشم انداز یک شرکت را به واقعیت تبدیل کنند.
6. یادگیری، آموزش و ارزش گذاری برای تیم خود
متخصصان خوب سئو می توانند نقاط قوت خود را شناسایی کرده و برای دستیابی به اهداف با دیگران همکاری کنند.
هاپکینز به این موضوع می پردازد که چگونه کار در جهت یک هدف مشترک و کار به عنوان یک تیم باعث سئوی خوب می شود. او به اشتراک میگذارد: «با ایجاد راهحلهایی با این مأموریت بلندمدت و همچنین فرصتهای همکاری با سایر بخشها، آتشسوزیهای کوتاهمدت در این فرآیند حل میشوند.»
خواندن ادامه مقاله در لینک زیر :
https://rokhnet.com/good-vs-great-seo/