با توجه به یکی از شرایط ثبت نام وام مسکن بانک رسالت که نیازمند بارگذاری سفته الکترونیکی (20% بیشتر از مبلغ وام) می باشد، شما می توانید با مطالعه مقاله فوق به ثبت نام و دریافت وام مسکن بانک رسالت بپردازید.
امروزه، استفاده از خدمات آنلاین و بسترهای دیجیتال برای بسیاری از افراد و سازمان ها ضروری شده است. در همین راستا، امکان بروز مشکلات و نیاز به راهنمایی و پشتیبانی فنی نیز افزایش یافته است.
اما چگونه می توان با پشتیبانی آی کاپ تماس گرفت و مشکلات خود را با کارشناسان ایشان در میان گذاشت؟ در این مقاله، به بررسی روش های مختلف ارتباط و تماس با پشتیبانی آی کاپ خواهیم پرداخت.
شماره تلفن پشتیبانی آی کاپ پاسخگویی 24 ساعته در رابطه با؛ بارگذای سفته الکترونیکی جهت دریافت وام مسکن رسالت، رفع مشکل دریافت کد خزانه داری سفته الکترونیکی، مشکلات ضمانت برای وام گیرنده، پشتیبانی دستگاه کارتخوان بانک رسالت، عدم بارگذاری سفته و خطا های شبکه ای، و… می باشد.
شماره پشتیبانی آی کاپ برای استفاده عموم مشتریان بانک رسالت مورد استفاده بوده و از طریق تماس با پشتیبانی آی کاپ می توانید بدون مجود هزینه های ایاب و ذهاب، بدون قرارگیری در نوبت های بانکی و با عدم اتلاف در وقت و هزینه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به حل مشکلات خود پیرامون برنامه بپردازید.
بنابراین چنانچه در هر یک از مراحل استفاده از برنامه آی کاپ، اعم از دانلود برنامه تا بارگذاری سفته و مراحل این چنینی دچار مشکل شده باشید، می توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.
خدمات ارائه شده آی کاپ
دریافت سفته الکترونیکی
امضا دیجیتال
خدمات کارت به کارت
برآورد تسهیلات
اعتبارسنجی مرات
معرفی وام
پایانه فروش
احراز هویت سجام
به طور کلی با انجام فرآیند های خدمات بانک رسالت در اپلیکیشن آی کاپ می توانید به عنوان ضامن سفته الکترونیکی خریداری نموده، امضا دیجیتال را برای انواع و اقسام فعالیت های مالی اعمال کنید، انجام تراکنشات روزانه خدمات کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض و همچنین خرید بسته های اینترنتی انواع اپراتور ها، در بستر امن اپلیکیشن فراهم می باشد.
مهمترین خدمات مالی کاربردی اپلیکیشن آی کاپ باید به معرفی وام (انتقال امتیاز)، برآورد تسهیلات و همچنین صندوق های سرمایه گذاری اشاره نمود.
ساعت ارتباط با شماره تماس پشتیبانی آی کاپ
شماره تماس پشتیبانی آی کاپ می باشد، که همه روزه حتی جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 7 صبح لغایت 1 بامداد از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد و صفر و پیش شماره، پاسخگو کاربران در تمامی زمینه های استفاده از اپلیکیشن می باشد.