یکی از عوامل مهم جهت دستیابی به موفقیت در مدیریت حقوق و دستمزد یک سازمان، توانایی دسترسی سریع به اطلاعات پرسنل و محاسبه تمام مزایا و کسورات به صورت کامل میباشد.
عملیاتی از قبیل ثبت اطلاعات پرسنلی، احکام پرسنلی، ورود اطلاعات ماهیانه، فرمولدهی عوامل حقوق، تخصیص وام و پس انداز، محاسبه حقوق و گزارشگیری فیش حقوق، بخشی از امکانات مورد نیاز یک نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین میباشند.
به منظور بهره گیری از امکانات، ابزار ها و مدیریت حقوق و دستمزد در سازمان، استفاده از یک نرم افزار حقوق و دستمزد قدرتمند و یکپارچه ضروری میباشد.
نرمافزار کارسو ارائه دهنده بسته های نرم افزاری تولیدی، پیمانکاری، بازرگانی و خدماتی، است. نرم افزار کارسو کلیه فرآیندهای موجود در شرکت ها را به صورت یکپارچه پوشش می دهد که در نهایت عملکرد بهتری نسبت به سیستم های مستقل از هم خواهید داشت. هر کدام از این بسته های نرم افزاری دارای زیر مجموعه های مرتبط با حوزه تخصصی خود خواهد بود. انعطاف پذیری در تعریف ساختار جامع و اطلاعات پایه، رهگیری و کنترل گردش اطلاعات، بهره برداری از منابع سازمان، تسریع فرآیندهای خرید و فروش و یکپارچگی کلیه اطلاعات و عملیات در شرکت ها، از ویژگی های بارز نرم افزار کارسو است.
محیط سیستم های نرم افزاری کارسو به گونه ای طراحی شده است که کاربر سیستم از سطح مدیریت، کارشناسی تا کارمند برای مشاهده، رسیدگی و پیگیری امور جاری خود به آن مراجعه می کند. در این بخش می توانید به کلیه سیستم های نرم افزار کارسو دسترسی داشته باشید.
ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد کارسو
1. محاسبات حقوق، عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی
2. امکان دریافت اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب به صورت آفلاین
3. صدور انواع احکام به صورت جداگانه و گروهی
4. امکان تهیه دیسکت بیمه، بانک و مالیات
5. امکان گزارشگیری کامل و تهیه انواع فیش و لیست های حقوقی
6. امکان تعریف انواع وام و پس انداز برای پرسنل
7. امکان تعریف مراكز هزینه، سمت، شغل و چارت سازمانی جهت استفاده در احکام پرسنلی
8. امکان تعریف انواع عوامل حقوق و کارکردی و تعریف فرمول برای عوامل حقوقی
9. امکان تعریف جدول مالیاتی و سقف عوامل بیمه و عیدی
10. امکان تهیه خروجی اکسل از بیشتر فرم های نرم افزار
11. امکان ایمپورت اطلاعات از فایل اکسل در اغلب فرم های نرم افزار