پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا

digital-marketing 3 سال پیش

مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست و چه وظایفی بر عهده ی آنها است؟

وظیفه مشاور دیجیتال مارکتینگ این است که کسب و کار شما را بررسی و تجزیه و تحلیل کرده و با توجه به مخاطب و بازار هدف، بودجه در اختیار، زمان موردنظر و اهداف سازمان، مناسب‌ترین استراتژی را برای بازاریابی آنلاین انتخاب کند و ارائه دهد.

گستره کاری یک مشاور بازاریابی دیجیتال خیلی وسیع است و در یکی دو جمله نمی‌گنجد. در ادامه انواع وظایف یک مشاور بازاریابی دیجیتال را به طور خلاصه معرفی کرده‌ایم:

  • ارزیابی استراتژی‌های بازاریابی فعلی و کشف راه‌های جدید برای تعامل با مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید
  • ارائه استراتژی‌های جدید و به روز در زمینه بهینه‌سازی موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و طراحی وب‌سایت و اجرای آن‌ها
  • مدیریت نام تجاری و برند سازمان و بهبود آن
  • ارائه راهکار برای برقراری ارتباط صمیمی با مشتریان در شبکه‌های اجتماعی و افزایش مشارکت و تعاملات
  • طراحی و اجرای کمپین‌های بازاریابی مختلف
  • فعالیت روی صفحات فرود (landing pages) و هماهنگی آن‌ها با صفحات بلاگ
  • یافتن کلمات کلیدی مناسب و بهبود رتبه سایت از این طریق
  • داشتن استراتژی درست برای تولید محتوای سایت و بهبود سئوی سایت
  • طراحی صفحات فرود جذاب (Landing pages)
  • توانایی تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده‌ها
  • توانایی مدیریت پروژه بدون آسیب رساندن به کیفیت کارها
  • توانایی کار با انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  • توانایی ایجاد فرصت‌های جدید و نو برای بیزنس موردنظر
  • داشتن مهارت‌های تحلیلی، حل مسئله و سازمانی
  • تعیین مناسب‌ترین مدل‌های تجاری برای مشاغل تازه تاسیس
  • توسعه استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال مناسب بر اساس مدل‌های تجاری مشتریان
  • ارزیابی مشتریان هدف و شناسایی شبکه‌های اجتماعی برای فراهم کردن بهترین فرصت‌ها
  • محاسبه بازده تبلیغات و مقایسه آن با متوسط ​​بازار
  • ارزیابی بودجه بازاریابی مشتریان و تخصیص هزینه بر اساس نیازهای مختلف بازاریابی
  • ارزیابی استراتژی‌های بازاریابی فعلی مشتریان و ارائه پیشنهادهایی برای بهبود آن‌ها
  • نظارت و هماهنگی پلتفرم‌های مختلف محتوایی
  • بهبود رتبه‌بندی موتورهای جستجوی سایت شرکت با افزودن کلمات کلیدی جدید، بررسی و بهینه‌سازی صفحات و اجرای استراتژی برای تولید محتوا
  • شناسایی و توسعه روشهای جدید و موثر برای تعامل با مشتریان و دعوت از مشتریان جدید با تجزیه و تحلیل و ارزیابی استراتژی فعلی بازار
  • اجرای طوفان فکری برای ارائه استراتژی‌های جدید و خلاقانه برای رشد شرکت
  • ارزیابی فناوری‌های جدید و نوظهور و ارائه پیشنهادات برای انتخاب بهترین روش‌ها
  • ارزیابی عملکرد کمپین‌ها و ارائه گزارش‌های عملکردی به مدیر
  • ارائه گزارش از عملکرد سایت، ساختار و سرعت آن
  • تحلیل موقعیت فعلی بیزینس در فضای آنلاین و در مقایسه با رقبا
  • تحلیل و آنالیز رقبا
  • مشاوره تبلیغات مجازی
  • شناخت بازار و تقسیم‌بندی آن
  • توانایی تدوین یک برنامه دیجیتال مارکتینگ جامع و کامل
  • و در کل تسلط روی همه مباحث بازاریابی دیجیتال
0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید