پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

نرم افزار سیسکو CUCM

sorena-compony-7 2 سال پیش

 

نرم افزار سیسکو CUCMlRwKVE3WdUi2Ya0nseVDQqnyPDSSImbSvKQ4GRrK.gif

امروزه تماس ها و ارتباطات صوتی جزو جدانشدنی هر تجارتی میباشد و بهینه سازی و پیاده سازی راهکار مناسب برای مدیریت این ارتباطات جزو دغدغه های اصلی مدیران است. همچنین هر چقدر راه ارتباط مشتریان و کارمندان سازمان راحت تر باشد، بازدهی و رشد تجارت مربوطه نیز چشمگیرتر و قابل لمس تر میگردد. از همین رو بکارگیری بستر مناسب برای این تماس ها باعث میشود تا در زمان و منابع سازمانی صرفه جویی شود و هزینه های جانبی کاهش یابد.

شرکت سیسکو که برای سالیان متمادی به ارائه راهکارهای Collaboration به مشتریان خود پرداخته است، با معرفی سرویس مدیریت ارتباطات سیسکو CUCM توانسته است تمامی تماس های صوتی و تصویری را در بستر شبکه بهترین نحو مدیریت کند. مرکز تلفن ارتباطات یکپارچه CUCM برای شبکه هایی با ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ راه حل مناسبی بحساب می آید و قابلیت پشتیبانی از حداکثر 80 هزار کاربر را دارد. این زیرساخت مبتنی بر IP بوده و  بوسیله آن شما میتوانید با همکاران و یا مشتریان خود بصورت صوتی و یا تصویری ارتباط برقرار کنید و سیاست های لازمه برای نحوه برقراری این ارتباطات را معین نمایید.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات سیسکو UC با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

ویژگی Cisco CUCM

این محصول از قابلیت های زیر برخوردار است:

  • برقراری تماس های صوتی و تصویری
  • کنترل تلفن ها (IP Phone) و خطوط موجود در شبکه
  • امکان مدیریت و برنامه ریزی تماس ها
  • قابلیت تهیه پشتیبان و بازگردانی تنظیمات
  • قابلیت هماهنگ شدن با سرویس Active Directory مایکروسافت برای مدیریت کاربران
  • پشتیبانی از پروتکل های احراز هویت ، رمزگذاری و ارتباطات
  • پنل تحت وب و گرافیکی برای مدیریت و نظارت بر بستر و مدیر ارتباطات یکپارچه سیسکو
  • پشتیبانی از محیط دستوری (CLI) برای عیب یابی پیشرفته توسط مدیران
  • امکان برگزاری و مدیریت کنفرانس ها
  • پشتیبانی از API برای هماهنگی با نرم افزارهای سایر شرکت ها
  • پشتیبانی از حداکثر 30هزار شماره بر روی یک کلاستر و تا 1 میلیون شماره بر روی یک سیستم یکپارچه
  • قابلیت برقراری ارتباط با شبکه مخابرات (PSTN) از طریق خطوط آنالوگ (FXO) و خطوط E1-PRI با قابلیت DID (Direct Inward Dialing) ، با استفاده از روتر ها و Access Server های سیسکو و با ظرفیت دلخواه
  • قابلیت یکپارچگی با مایکروسافت Exchange جهت پشتیبانی Fax Over IP  که با استفاده از پروتکل 38
  • امکان ارائه سرویس AAA برای تماس های کاربران با استفاده از Radius Server و فعال کردن پروتکل Radius بر روی Voice Gateway
  • امکان پیاده سازی Redundancy در سیستم مرکزی مدیریت تماس ها
  • امکان یکپارچگی VoIP با قابلیت های سوئیچ ها و روتر های سیسکو
  • امکان آنالیز جزئیات کلیه تماس ها و ارائه گزارش های مختلف از جزئیات تماسها

نحوه پیاده سازی Cisco CUCM

این راهکار سیسکو Collaboration را میتوان هم بصورت فیزیکی، برروی کلود سیسکو و هم برروی زیرساخت مجازی در بستر شبکه فعال نمود. با پیاده سازی ماشین مجازی CUCM و اختصاص منابع لازمه به آن براحتی میتوان تلفن های مبتنی بر IP خود را در آن اضافه کرده و بواسطه داشبوردهای متنوع برروی نحوه عملکرد آنها نظارت داشته باشید

لایسنس Cisco CUCM

با معرفی نسخه های جدید CUCM سیسکو مانند CUCM 14، مشتریان جهت فعالسازی قابلیت های این محصول میبایست از از قبیل اسمارت لایسنس آنلاین سیسکو و یا راهکارهای آفلاین آن مانند اسمارت لایسنس SLR استفاده نمایند.

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید