بسته یا همان محصولی که شما میفروشید، این احتمال نیز وجود دارد که خیلی از مشتریان شما وقت بسیاری را در اینستاگرام بگذرانند.
در این شبکه اجتماعی امروزه بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه ادعا میکند. و به احتمال زیاد آنچه که در این سیستم عامل مشاهده میکنند دوست دارند. به همین خاطر است که روزانه
4.2 میلیارد لایک در اینستاگرام دارند!
بازاریابی در اینستاگرام| کوه یخ اینستاگرام!
از یاد نبرید که بازاریابی در اینستاگرام میتواند دشوار باشد. اینستاگرام همیشه الگوریتم خود را تغییر میدهد و این تنظیمات خیلی کم به فایده بازاریابان و تاجران اینترنتی است.
اما شما اصلا نگران نباشید! در این مقاله در سایت خرید فالوور اینستاگرام گفتههایی آورده شده است که میتواند به شما کمک کند تا با تغییرات اینستاگرام و الگوریتم آن همراه شوید و کامنت و لایک اینستاگرام خود را حفظ کنید
روش های طلایی بازاریابی در اینستاگرام.
حساب کاربری خود را به نمایه تجاری تغییر دهید
شما هم اگر صاحب یک پیج کسب و کار هستید باید که حساب اینستاگرام خود را به یک نمایه تجاری تغییر دهید. با این حال، هر صاحب کسب وکاری باید پروفایل تجاری نیز داشته باشد خواه خود را صاحب یک کسب و کار بدانند یا خیر.
بعضی از افراد این ادعا را دارند که الگوریتم اینستاگرام پروفایل شخصی را ترجیح میدهد. اما با تمام اینها ساخت بیزینس اکانت خیلی مهم است بیشتر ابزارهای جدید مدیریت اینستاگرام محدود به نمایههای تجاری هستند.
اینستاگرام به طور خودکار این وضعیت عدم تطابق را به خوبی تشخیص داده است و در حال حاضر با حسابهای تاثیر گذار و خلاق در حال آزمایش است. اما به طور کلی همه افراد به غیر از کاربر شخصی معمولی باید نمایه تجاری نیز داشته باشند.
اگر شما برای کامنت و لایک خود در پیج اینستاگرام تان ارزش قائل هستید به دنبال فروش مستقیم از راه اینستاگرام نباشید!
نکته:شما میتوانید از سایت ها لایک و ویو برای پست های خود خریداری بکنید که خیلی هم برای رشد پست عالی هستش.
یکی از اشتباهات عظیمی که خیلی از برندها و صاحب کسب و کار اینترنتی انجام میدهند این است که با حساب پیج اینستاگرام خود به عنوان یک پلت فرم فروش معمولی نیز برخورد میکند ولی بیشتر پستهایی که میزنند، زمینه فروش محصولاتشان است.
متاسفانه این مدل از پیجها ارزش کمی دارد و بیشتر مردم آن را نادیده میگیرند و به آن توجه چندانی نمیکند بنابراین الگوریتم اینستاگرام به سرعت متوجه این عدم محبوبیت آنها خواهد شد و خیلی از پستهای این برند را در صف اکانتها و همچنین در عرصه رقیبان پایین میکشد!
هرگز این موضوع را از یاد نبرید که عموما افراد با هدف خرید محصول شما وارد اینستاگرام سایر حسابهای اجتماعی خود نمیشود آنها زمان اندکی نیز دارند و به اینستاگرام نگاه میکنند تا چیزهای جدید یاد بگیرند و سرگرم شوند اما زمانی که محتوای جذاب شما را میببیند توجه آنها را جلب کرده و شما را دنبال خواهند کرد اگر شما صاحب کسب و کاری باشید ممکن است که جز مشتریهای شما هم شوند.
با این حال شما به راحتی میتوانید برخی اوقات از تیزرهای محصول در مخلوط خود ارسال کنید. مردم با تاکید بر مزایای محصول این را میپذیرند که در بعضی از پستها شما درباره کالا حرف بزنید بدون هیچ تلاشی برای فروش سخت آن میتوانید از تیزرهای محصول برای ایجاد هیجان بیشتر درباره محصول خود به کار گیرید.
شما برای موارد جانبی در پستهای خود پیشنهاد دهید. به طور مثال شما یک برنامه رایگان تبلیغ کنید که خرید محصولات شما را راحتتر میکند. با تمام اینها پستهای شما باید کم حرف باشند. فراموش نکنید که پستهای اینستاگرامی اگر فشار آور باشند نه تنها که کمکی به شما نمیکنند بلکه کاربران شما را از حسن نیت شما دلسرد خواهند کرد. همچنین با به کار گیری از کد کوپن، تخفیف دهید.
خیلی از مارکها با موفقیت پستهای اینستاگرام را در جایی به نمایش میگذارند این امر به ویژه در زمینههایی مانند مد، غذا، زیبایی به خوبی کار میکند.
از تبلیغات و پستهای حمایت شده به کار گیرید!
هیچ شکی در این نکنید که باید بودجهای برای تبلیغات کنار بگذارید. برای این کار از صفحات اینستاگرامی استفاده کنید و از آنها درخواست کنید که تبلیغات شما را مانند یک پست عادی و نه یک بنر تبلیغاتی در صفحه پیج خود قرار میدهند یکی از فایدههای خیلی خوب استفاده از تبلیغات پشتیبانی شده این است که شما به کاربرانی دسترسی دارید که از قبل جز فالووران شما نبودند.
اگر شما قصد این را دارید که تبلیغات خود را به خوبی هدف قرار دهید باید پستهای خود را در مقابل کسانی قرار دهند که به محصول شما علاقه خاصی دارند با تمام اینها این افراد برای خرید به پیج اینستاگرام نمیروند. تبلیغات شما باید مورد توجه آنها قرار بگیرد و نظر آنها را جلب کند
یک هشتگ مارک دار مخصوص خودتان ایجاد کنید!
از هشتگ های مخصوص خود استفاده بکنیدزمانی که فالوور فعال شما را از طریق برچسب بسیار هدفمند پیدا کند، با دیدن پستهای برتر شما به احتمال زیاد آنها را دنبال خواهد کرد. شما همچنین یک بر چسب مارک دار برای هریک از فعالیتهای بازاریابی اینستاگرام در نظر بگیرید.
در برخی از موارد این گزینه بهتری خواهد بود اگر هشتگهای شما مورد علایق کسانی باشد ممکن است شروع به دنبال کردن شما نیز بکنند و این یعنی دیده شدن بیشتر و فالوور بیشتر!
هشتگ اختصاصی خود را متقابلا تبلیغ کنید
این خیلی خوب است که شما یک هشتگ شگفت انگیز و خاص برای شرکت خود ایجاد کنید اما چه کسی میداند از آن برای اشتراک مطالب در مورد شما نیز استفاده میشود؟
پس این جا چاره این خواهد بود که حتما از آن در بیوی اینستاگرام خود کار گیرید و همچنین اطمینان حاصل کنید که این هشتگ اختصاصی در نمایه شما است.
داستان خود را در صفحه اینستاگرام خود ایجاد کنید!
گذاشتن استوری راهی عالی برای برندهای تجاری برای بیان داستان خود در اینستاگرام است آنها انعطاف پذیری بالایی را ارائه میدهند زیرا یک مارک تجاری میتواند داستان خاص خود را تعریف کند، برای انجام این کار تبلیغاتی نیز با حمایت مالی ایجاد کنید.
اگر چه داستانها و استوریهای شما بعد از 24 ساعت ناپدید خواهد شد شما به راحتی میتوانید آنها را در هر یک از دستگاههای خود ذخیره کرده و برای تبلیغات بعدی دوباره از آن به کار گیرید.