اینفوگرافی مجموعهای از طراحیهای مینیمال، نمودارها و طرحهای تصویری است که اطلاعات را به شکل ساده و جذاب به مخاطب ارائه میدهد. از طریق این روش اطلاعات به شکلی واضح و سریع در اختیار مخاطب قرارمیگیرد. از طرفی گیرایی و جذابیت این طرحها توجه مخاطب را به خود جلب میکند. به یاد داشته باشید که در طرحهای اینفوگرافیک باید بیشتر از جذابیت و گیرایی به مفهموم تصویری منتقل شده توجه داشته باشید.در سایت استخدام دورکاری بومران با ما همراه باشید.
.
اینفوگرافی در بازاریابی
بازاریابان برای ایجاد آگاهی در مورد برند خود و افزایش درگیری مخاطبان با کسبوکار خود از اینفوگرافی استفاده میکنند.برای مشاور دیجیتال مارکتینگ رایگان با ما تماس بگیرید.
در واقع اینفوگرافی به بازاریابان کمک میکند تا:
- دستاوردهای کسبوکار خود را نمایش دهند.
- در مورد یک خبر ، یک محصول و یا خدمات جدید اطلاع رسانی کنند.
- کیفیت آموزش در دورههای آنلاین و یا جزوههای خود را بهبود دهند.
- و در نهایت در شبکههای اجتماعی مخاطبان را به خود جذب کنند.
اینفوگرافی در کسبوکارهای کوچک
کسبوکارهای کوچک و کارآفرینان از اینفوگرافی برای افزایش مخاطبان خود و شناساندن کسبوکار خود به مخاطبان استفاده میکنند.
مزایای آن برای این کسبوکارها عبارت است از:
- نشان دادن موفقیتهای نام تجاری خود
- نشان دادن مسیر فکری خود به مخاطبان شبکه اجتماعی
- استفاده در بخش فروش و نشان دادن کالا و خدمات به شکل بهتر
- نشان دادن تاریخچه ی فعالیتهای شرکت
- ایجاد خبرنامهی جذاب
- ایجاد وبینارهای جذا
برای آموزش دیجیتال مارکتینگ رایگان کلیک کنید.
طراحی اینفوگرافی
- نکات کلیدی و نقاط قوت محتوای خود را تعیین کنید
- عنوانهای اصلی و زیر عنوانها را بهطور کامل مشخص کنید.
- طول پاراگرافها را مشخص کنید.
- عبارات داخل متن را بنویسید و در اختیار طراح قرار دهید.
مشخش کردن قالب اینفوگرافی
برای انتخاب یک قالب مناسب اینفوگرافی به رنگ، فونت، نحوهی چیدمان مطالب و ابعاد هر بخش توجه کنید. همهی این موارد باید با محتوای شما همخوانی داشته باشد.
یکی از نکات مهم برای طراحی و یا انتخاب قالب دانستن نوع آن ست.