پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

کاربرد نرم افزار CRM پارس ویتایگر در مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

mehranasadi 2 سال پیش

نرم افزار CRM یک سیستم تخصصی با یک هدف اصلی است: بهبود روابط با مشتری با ارائه ابزارهای هوشمند برای ایجاد استراتژی های تجاری موفق. توضیح استفاده از نرم افزار CRM بسیار دقیق تر از آنچه تصور می شود خواهد بود. اما با شرح چند مورد ساده توضیح داده می شود که پیاده سازی این ابزار مفید در کسب و کار شما چگونه می تواند مدیریت ارتباط با مشتری شما را تقویت کند و یا اینکه چگونه نرم افزار CRM پارس ویتایگر شما را به عنوان بهترین سیستم مدیریت ارتباط با وضوح بیشتری به شما نشان می دهد. 

 

در اینجا این سوالات مطرح می شود: مدیریت ارتباط با مشتری چیست و چگونه آن را حل کنیم؟ نرم افزار CRM برای بهبود این رابطه چه می کند؟

 

CRM چیست؟

inDSExrW1jR6blxWBykoOCA82XLO1JzcFYV7ji6Y.png

نرم افزار CRM

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اصول و شیوه‌ها و دستورالعمل‌هایی اشاره دارد که یک سازمان هنگام برخورد با مشتریان خود از آن پیروی می‌کند. از دیدگاه سازمان، این روابط شامل تعاملات مستقیم با مشتری، مانند فرآیندهای فروش و خدمات مرتبط، و پیش بینی و تحلیل روندها و رفتارهای مشتری است. در اصل، CRM در تلاش است تا تجربه خرید کلی مشتری را بهبود بخشد.

 

نکات مهم مدیریت ارتباط با مشتری

روش های مدیریت ارتباط با مشتری عبارتند از: تماس تلفنی، وب سایت، ایمیل و پیامک. شبکه های اجتماعی چند سالی است که به این لیست اضافه شده اند. در واقع این روش ها وسیله ای برای ارتباط و تاثیرگذاری بر مخاطب شما هستند.

در سیستم های مدیریت مشتری مدار (به عنوان مثال، نرم افزار CRM)، مدیریت ارتباط با مشتری در طول چرخه خرید با افزایش سطح آگاهی مشتری آغاز می شود و تا خریدهای متعدد ادامه می یابد.

دو نوع نرم‌افزار CRM و فناوری‌های مبتنی بر ابر برای مدیریت روابط با مشتری استفاده می‌شوند و مدیران مؤثر معمولاً داده‌های کلیدی را از هر دو نوع ترکیب می‌کنند.

کاربردهای نرم افزار CRM در مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

 

شناخت دقیق مشتری بر پایه اطلاعات

هنگامی که مشتری را رودررو ملاقات می کنید کمی آسان تر خواهد بود. اما وقتی تلفن روش اصلی شما برای ارتباط با مشتری است، باید تا حد امکان برای دریافت اطلاعات مفید آماده باشید و سوالات زیادی برای راهنمایی بهتر آنها بپرسید. یکی از کاربردی ترین کاربردهای نرم افزار CRM در این زمینه، طبقه بندی و ذخیره اطلاعات کلیدی است که کارشناسان سازمان از مشتری دریافت می کنند. در واقع در صورت استفاده از سیستمی مانند CRM پارس ویتایگر، می توان برای هر مشتری یک پروفایل خاص با جزئیات کامل توسعه داد. بنابراین، یک دیدگاه کلی و در عین حال جزئی از آمادگی برای ارتباط در صورت تماس و تماس مجدد با مشتری وجود دارد.

 

شما قصد دارید مشتری بگیرید

بزرگترین نرم افزاری که یک تیم بازاریابی و فروش نیاز دارد، نرم افزار جذب مشتری است. مسیر این برنامه باید از محل ورود مشتریان به چرخه فروش مشخص شود. زمانی که مشتریان وارد سازمان می شوند، اطلاعات اولیه در نرم افزار CRM ثبت و در فرآیند پیگیری قرار می گیرد. در نهایت، این فرآیند پیگیری که منجر به خرید یا ریزش می شود را می توان در یک نرم افزار CRM طراحی کرد. پارس ویتایگر یک ابزار خوب BPMS را برای این فرآیند در نظر گرفته است تا مسیر خرید مشتری را به خوبی پیگیری کند. زمانی که طرح خرید مشتری در سیستم ایجاد می شود، نوبت به استفاده از ابزارهای ارتباطی برای افزایش آگاهی مشتری از خرید می رسد.

 

آگاهی مشتری را از محصول یا خدماتی افزایش می دهید

شما به تبلیغات هدفمند با ابزارهای موثر برای اطلاع رسانی به مخاطبان هدف خود، که مشتریان آینده شما خواهند بود، نیاز دارید. در واقع تبلیغات و تولید محتوا یکی از مهم ترین بخش های مدیریت ارتباط با مشتری است. مخاطبان شما به دنبال اطلاعات مفید برای تصمیم گیری هستند. بنابراین این مسئولیت بر عهده شماست که این مطالب را به بهترین شکل ممکن در اختیار آنها قرار دهید. نرم افزار CRM پارس ویتایگر بستر مناسبی را برای ایجاد محتوای مرتبط و ارائه آن به مشتریان با هزینه کم فراهم می کند. به این معنی که کاربران این سامانه می توانند محتوای خود را از طریق پیامک، ایمیل و سایر روش ها با مشتریان به اشتراک بگذارند و حتی پس از آن نتایج اثربخشی محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنند.

 

آینده روشن مشتری مداری  با نرم افزار CRM پارس ویتایگر

تخمین زده می‌شود که فناوری CRM سریع‌ترین نرم‌افزار سازمانی در حال رشد با ارزش بازار جهانی بیش از ۸۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ باشد که حضور آن را برای همه سازمان‌های بزرگ مرتبط می‌کند. یکی از جامع ترین نرم افزارهای CRM، پارس ویتایگر است که با ابزار توسعه این فناوری مفید، پذیرای نمایندگان فروش فعال در سراسر کشور است.

 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اصول و شیوه‌ها و دستورالعمل‌هایی اشاره دارد که یک سازمان هنگام برخورد با مشتریان خود از آن پیروی می‌کند. از دیدگاه سازمان، این روابط شامل تعاملات مستقیم با مشتری، مانند فرآیندهای فروش و خدمات مرتبط، و پیش بینی و تحلیل روندها و رفتارهای مشتری است. در اصل، CRM در تلاش است تا تجربه خرید کلی مشتری را بهبود بخشد.