مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نرم افزاری است که اطلاعات تماس و مشتری را ردیابی می کند. این ابزارها برای ردیابی روابط با شرکت ها، مدیریت فرآیندهای فروش و بازاریابی و ارائه خدمات کارآمدتر طراحی شده اند. در ابتدایی ترین سطح، یک CRM آدرس ایمیل، آدرس فیزیکی، شماره تلفن و سایر اطلاعات تماس فیزیکی و دیجیتالی شخص را ذخیره می کند. ابزارهای پیشرفته CRM شامل یک پایگاه داده کامل از مخاطبین مشتری و تجاری است، اما متخصصان فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری نیز از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری برای انواع وضایف تجاری استفاده می کنند.
کاربرد نرم افزار CRM پارس ویتایگر در مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
شرکت های دارای سیستم CRM
نرم افزار CRM معمولاً اعلان هایی را برای رویدادهای فروش مانند مدیریت سرنخ، امتیازدهی سرنخ، عملکرد فروش، ردیابی ایمیل، تمدید خودکار، ایمیل ها، جلسات و وضایف ارائه می دهد. ویژگی های اضافی شامل مدیریت قرارداد و اسناد، برنامه ریزی و ردیابی هدف فروش، بهره برداری و تقسیم بندی، نضارت بر عملکرد و عملکرد فروش، نقشه برداری و تجزیه و تحلیل کمپین است.
تیمهای بازاریابی از دادههای شخصی برای هدف قرار دادن مخاطبان بازاریابی و ایجاد شخصیتهای دقیقتر مشتری از دادههای مشتری جمعآوریشده توسط سیستمهای CRM استفاده میکنند. دادههای شخصی مشتری برای گروههای مشتری که تعامل مشتری را از فروش دریافت میکنند برای درک بهتر محتوا و محتوای معاملات فروش مفید است.
برخی از امکاناتی که با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کسب خواهید کرد:
- پیام شخصی را بر اساس داده های موجود مشتری تبلیغ کنید.
- با درک شرایط و ضوابط قرارداد، روابط بهتری ایجاد کنید.
- ردیابی و برنامه ریزی تعاملات مشتری را برای ایجاد عمدی یک قیف فروش کامل آسان کنید.
ویژگی های اصلی نرم افزار CRM
همانند نرم افزار ERP، نرم افزار CRM نیز برای کسب و کارها بسیار مهم شده است. ابزارهای CRM اصلی کسب و کار اغلب طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهند که از رفتار کاربر فراتر از نقش اصلی فروش، بازاریابی و خدمات مشتری پشتیبانی می کند. سیستم CRM پارس ویتایگر به عنوان یک نرم افزار بسیار کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری، تمامی این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد و امور تجاری را برای شما آسان می کند.
منبع: