حمید شربتی، اینفلوئنسری با محتوای فانتزی و حرکت به سمت حرفه ای شدن!
اگر محصول یا خدمتی عمومی دارید، و دسته بندی مخاطبان خاصی ندارید، پیج حمید شربتی می تواند یکی از گزینه های مناسب برای تبلیغات شما باشد.
EngagementRate: 21.4%
Followers: 1.4m
PageScore: 5
5 ستاره ای که این پیج از ابزار UggerExplore گرفته نشان می دهد که مخاطبان محتوای تولید این اینفلوئنسر بسیار فعال هستند و همانطور که در تصویر بالا می بینید، به ازای هر 100 لایک، بیش از 26 کامنت برای پست ها ثبت می کنند. علیرغم کاهش 7 درصدی تعداد لایک طی 2 ماه گذشته که در 5 پست آخر هم مشهود است، اما اینگیجمنت خیره کننده حدودا 21.5 درصدی در 12 پست آخر، با وجود حجم دنبال کننده تقریبا 1.5 میلیونی، صفحه حمید شربتی را در بین اینفلوئنسرهای محتوای فانتزی متمایز و شاخص کرده است.
در بخش استوری ها بسیار فعال است و در طول روز متوسط 10 تا 15 استوری منتشر می کند. تقریبا یک یا دو پست در ماه هم با توجه به سبک سریالی شان منتشر می کند.
هر چند که سبک محتوایی این پیج بسیار فانتزی و دم دستی ست، اما کاربران اقبال زیادی نسبت به آنها نشان داده اند و هر پست ویدیویی به طور متوسط نزدیک به 800 هزار بازدید دارد.
برای سفارش تبلیغ هم از دو روش اسپانسری سریال و یا استوری می توانید بهره ببرید. اسپانسری سریال هم تنها به نمایش یک لوگو و تگ پست ختم نمی شود. حتما کسب و کار شما را به نحوی درگیر سناریوی سریال می کند.
انتشار تبلیغتان در این پیج به دلیل نوع محتوایی که منتشر می کند مثل حرکت روی لبه تیغ است. باید مخاطب هدف خود را به خوبی بشناسید. ممکن است پرسنای هدف شما، این دست محتوا را سخیف شمرده و همکاری تان با این اینفلوئنسر، ضربه جدی به برندتان وارد کند.
آنالیز پیج حمید شربتی توسط ابزار آگراکسپلور
هشتگ های عمومی #خنده و #عشق هم محبوب این اینفلوئنسر هستند. البته که بخش قابل توجهی از بازدیدهای پست های حمید شربتی از اکسپلور اینستاگرام است و می توانید روی مخاطبین خارج از پیج هم برای بازدید اسپانسری برندتان در سریال ها حساب کنید.
شاید شما نوع محتوای صفحه اینستاگرام حمید شربتی را نپسندید، اما باید بررسی کنید که آیا مخاطبان کسب و کارتان هم با این نظر شما هم عقیده اند یا نه!
آنالیز پیج اینستاگرام برای این اینفلوئنسر توسط ابزار آگراکسپلور انجام شده که میتوانید از اینجا دانلود کنید!