سلام و وقت بخیر.
خب به عنوان اولین پستم خیلی دوست داشتم که درباره بهترین راه کسب درآمد از دیجی کالا با سیستم درآمد زایی افیلیت مارکتینگ آن صحبت کنم. پس با من همراه باشید.
دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران، بار دیگر با منتشر کردن آمار فروش خود در سال 1400 عملکرد یک ساله خود را به طور شفاف توضیح داد. بر اساس این گزارش، تعداد بازدید کننده یکتای ماهانه از این فروشگاه 39.500.000 بوده که رقم بسیار قابل توجهی است. با یک حساب سر انگشتی، متوجه می شویم که در یک سال 474.000.000 بار از این فروشگاه بازدید شده است. حال فکر کنید که بخشی از این ورودی سهم شما باشد...
سیستم همکاری در فروش دیجی کالا
یکی از روش های نوین بازاریابی و کسب درآمد، همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است؛ که تامین کننده شخص دیگر است و فقط کافیست شما در فروش محصولات آن فروشگاه همکاری کنید و در ازاء فروش محصولات مختلف، پورسانت یا درصد قابل توجهی را دریافت کنید.
بخشی که در این فروشگاه بزرگ به این موضوع می پردازد، سیستم کسب درآمد افیلیو دیجی کالا نام دارد. در این سیستم بدون هیچ محدودیتی می توان محصولات دیجی کالا را از روش های مختلف تبلیغ کرد و همکار در فروش دیجی کالا شد بدون آنکه لازم باشد حتی یکبار آن جنس را از نزدیک ببینید!
همکاری در فروش سایت دیجی کالا
یکی از راه های همکاری در فروش دیجی کالا، افیلیت مارکتینگ از طریق سایت است. اساس و پایه کار در سیستم افیلیت مارکتینگ با سایت از این قرار است که اگر شما، در وبسایت خود به کسی کالایی را پیشنهاد دهید و آن کاربر از طریق لینکی که در سایت شما قرار دارد آن کالا را خریداری کند، از طرف وبسایت مقصد درصدی به شما به دلیل همکاری و مشارکت در فروش پرداخت می شود. درصد این کمیسون کاملاً بستگی به این دارد که به واسطه شما کدام گروه از محصولات خریداری شده است.
حال چطور همکار فروش دیجی کالا شویم؟
این روش همکاری در فروش یک فرصت استثنایی را برای کاربران فراهم کرده تا فقط با داشتن یک سایت به درآمد های میلیونی و ادامه دار برسند. تا به امروز تعداد 74019 وبسایت و شبکه مجازی همکاری در فروش دیجی کالا راه اندازی شده است پس شما هم از این فرصت می توانید استفاده کنید.
داشتن یک سایت الزامی است
اولین موضوعی که برای همکاری در فروش دیجی کالا از طریق سایت به میان می آید؛ داشتن یک وبسایت است. بسیاری از کاربران بر این باورند که طراحی یک سایت حرفه ای نیاز به صرف هزینه زیاد، دانش کد نویسی و برنامه نویسی قابل قبول دارد. البته این موضوع تا قبل از آمدن وردپرس حقیقت داشت!
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که از آن برای طراحی انواع وبسایت ها استفاده می شود؛ بدون آن که لازم باشد حتی یک خط کد نوشته شود. به گزارش راست چین اولین و بزرگترین مارکت پلیس وردپرسی ایران، بیش از 40% از وبسایت های دنیا با این سیستم مدیریت محتوا یعنی وردپرس طراحی شده اند.
با توجه به آمار فوق العاده عالی استفاده از این ابزار طراحی سایت، متوجه محبوبیت آن در بین جامعه طراحان سایت می شوید. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت وردپرس این است که همه افراد می توانند از آن برای طراحی سایت استفاده کنند؛ کافیست فقط سواد خواندن زبان فارسی را داشته باشند!
پس پیشنهاد می شود اگر قصد دارید همکاری خودتان را با دیجی کالا شروع کنید از این ابزار استفاده کنید.
شباهت ظاهری با دیجی کالا
اولین چیزی که در ورود کاربر به این سایت نظر او را جلب می کند طراحی زیبا وبسایت دیجی کالا است. شما هم سعی کنید که سایتی مشابه دیجی کالا طراحی کنید. برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا کافیست از قالب دیجی کالا استفاده کنید. قالب سایت همان پوسته و ظاهر سایت هستند که از قبل توسط طراحان و برنامه نویس های سایت طراحی شده اند تا شما بدون نیاز به کد نویسی وبسایت خود را زیبا طراحی کنید.
یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت شبیه دیجی کالا این است که هر چقدر شباهت ظاهری بیشتر باشد کاربر متوجه انتقال از سایت شما به دیجی کالا نمی شود و هر چقدر فرایند انتقال برای کاربر عادی تر جلوه دهد امکان ماندن کاربر در صفحه و خرید آن بیشتر می شود.
و نکات دیگر که اگر دوست داشتید آن ها را بدانید وارد اولین لینکی که قرار دادم بشید.