پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

استفاده حداکثری از لندینگ ‌پیج برای تبلیغات در گوگل

g-ads 2 سال پیش

بهره‌مندی از بازده مناسبی از تبلیغات در گوگل، نیاز به دانستن نکات ساده‌ای دارد که با رعایت آن‌ها می‌توان الگوریتم گوگل ادز را بهتر شناخته و باتوجه‌به رفتارهای آن، اقدام به طراحی کمپین‌های تبلیغاتی کرد.

صفحه فرود در این میان از جایگاه بالایی برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی مناسب برخوردار است. در کنار نکاتی همچون اختصاص دادن بودجه مناسب برای تبلیغات و یا ارائه دادن کیفیت مناسب محتوا، بهینه ‌سازی لندینگ ‌پیج نیز از مواردی است که باید توسط صاحبان مشاغل بررسی شده و نسبت به عملی کردن آن، اقدام مناسبی انجام داد. فروش که مقصد نهایی تمامی کمپین‌های تبلیغاتی است؛ میسر نمی‌شود جز درنظرگرفتن علایق کاربران و به دنبال آن طراحی فضایی که در آن بتوانند نیازهای خود را برطرف کرده و تجربه خوش‌آیندی از حضور در لندینگ‌ پیج شما داشته باشند.

تبلیغات در گوگل، یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای توسعه کسب‌وکار‌ها محسوب می‌شود که بازده مناسبی را نیز برای صاحبان مشاغل به همراه دارد. همانند هر پلتفرمی، تبلیغات در گوگل ادز نیز مستلزم رعایت نکات مهمی است که کاربران با رعایت آن‌ها می‌توانند تجربه خوبی از ارائه تبلیغات به گوگل را برای خود رقم بزنند.

 

چه صفحه فرودی برای داشتن یک کمپین موفق مناسب است؟

  • یک لندینگ ‌پیج خوب طولانی نیست
  • بدون تلف کردن حتی یک ثانیه به کاربر پیشنهاد می‌دهد
  • یک صفحه فرود مناسب، مخاطبان خاص خود را دارد


نکاتی برای بهینه ‌سازی لندینگ ‌پیج

  • به‌حداقل‌رساندن زمان لودینگ صفحه
  • رابط کاربری ساده‌ای را طراحی کنید
  • رسپانسیو بودن لندینگ‌ پیج
  • اعتمادسازی در لندینگ ‌پیج را فراموش نکنید
  • مشکلات فنی سایت را برطرف کنید
  • خود را جای مشتری بگذارید

 

اگر تمایل به مطالعه کامل محتوای "استفاده حداکثری از لندینگ ‌پیج برای تبلیغات در گوگلدارید، اقدام نمایید.

منبع : تالاب

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

تبلیغات در گوگل | تبلیغ در گوگل | تبلیغ گوگل | تبلیغات گوگل | تبلیغ در یوتیوب | افزایش نصب اپلیکیشن