ما در این مطلب برخی از مهمترین اصطلاحات تبلیغ در گوگل را با شما در میان می گذاریم تا بتوانید با محیط این پلتفرم در مدتزمان کوتاهی آشنا شوید. عدم آشنایی با زبان این پلتفرم نباید باعث شود که از مزایای آن بیبهره بمانید.
تبلیغ در گوگل، بهعنوان یک از روشهای مطمئن برای انجام تبلیغات شناخته میشود. قیمت مناسب، هدفمند بودن و از همه مهمتر وجود حجم بزرگی از مخاطبان هدف در شبکه گوگل ادز، دلایلی هستند که میتوانند هر مدیری را برای انجام تبلیغات در گوگل قانع کنند. جالب است بدانید که تبلیغات در گوگل ادز در میان کاربران ایرانی نیز ظرفداران خاص خود را داشته و کسب و کارهای زیادی با رویکرد ویدئو مارکتینگ روی به انجام تبلیغات در یوتیوب آورده اند. یوتیوب یکی از تاثیرگذارترین سرویسهای شرکت گوگل، دومین موتور جستجوی محبوب و بزرگترین شبکه اشتراک ویدیوی جهان است.
یادگیری اصطلاحات تبلیغ در گوگل همانند هر حوزه تخصصی دیگر، لازمه داشتن یک تبلیغات موفق است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی 16 اصطلاح کاربردی در دنیای تبلیغات گوگل بپردازیم؛ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
اصطلاحات تبلیغ در گوگل
- کمپین (Campaign)
- گروه تبلیغاتی(Ad Group)
- کلمات کلیدی (Keywords)
- نرخ کلیک (CTR)
- ایمپرشن (Impression)
- بیشترین قیمت پرداختی(Maximum CPC bid)
- امتیاز کیفیت تبلیغ (Quality Score)
- رتبه تبلیغ(Ad Rank)
- افزونههای تبلیغاتی(Ad extensions)
- صفحه فرود(Landing Page)
- بودجه روزانه(Daily Budget)
- هزینه پرداختی بهازای هر کلیک (CPC)
- آدرس صفحه فرود (Final URL)
- هدلاین (Headline)
- استراتژی قیمتگذاری (Bidding Strategies)
- کلیکهای نامعتبر(Invalid Clicks)
تبلیغات در یوتیوب، افزایش نصب اپلیکیشن، افزایش فروش، افزایش ترافیک سایت و ... همه از مزایای تبلیغ در گوگل است که می توانید با مطالعه کامل محتوای "اصطلاحات تبلیغ در گوگل که باید بدانیم" مسیر خود را در بهره مندی از این مزایا هموارتر نمایید.
منبع: شما نیوز