پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

ساخت انواع تیزر تبلیغاتی بصورت حرفه ای + نمونه کار

mohammadmoradi 2 سال پیش

افزایش فروش و رونق کسب و کار با تیزرهای تبلیغاتی

در دنیای امروز تبلیغات، نقش بسیار مهمی در موفقیت و افزایش فروش کسب‌ و کارها دارد.

بر اساس آمار، تیزرهای تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین شیوه‌های تبلیغات، طی چند سال اخیر بوده است.

کارشناسان معتقدند ارزش یک دقیقه ویدئو برابر با ارزش یک مقاله‌ چند هزار کلمه‌ای است.

ساخت تیزر تبلیغاتی

با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد اهمیت ساخت تیزرهای تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی از آنچه تاکنون فکر می‌کردیم، بسیار بیشتر باشد.

به همین جهت تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی، موارد استفاده از آن و مراحل ساخت یک تیزر تبلیغاتی بپردازیم.

تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی چیست؟

واژه‌ی تیزر(teaser) در اصطلاح انگلیسی، به معنای کامل بیان نکردن چیزی به‌ منظور تحریک حس کنجکاوی در شخص است. و با توجه به این تعریف؛

 

امروزه تیزرهای تبلیغاتی به‌ عنوان یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین شیوه‌های بازاریابی اینترنتی برای تمامی کسب‌ و کارها شناخته‌ شده‌اند.

 

انواع تیزرهای تبلیغاتی

به‌ طور کلی تیزرهای تبلیغاتی در سه سبک مختلف ساخته می‌شوند.

هر یک از این سبک‌ها ویژگی‌های منحصر به‌ فردی دارند و برای اهداف خاصی تولید می‌شوند.

  • تیزرهای رئال

در این سبک که اغلب به‌ صورت تبلیغات تلویزیونی است.

معرفی محصول به‌ صورت واقعی صورت می‌گیرد و تمام گروه‌های سنی و اقشار جامعه را مخاطب قرار می‌دهد.

  • تیزرهای انیمیشن

این نوع تیزرها امروزه طرفداران بسیاری دارند.

استفاده از تیزرهای انیمیشن به‌ ویژه برای کودک و نوجوان می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

  • تیزرهای رئال انیمیشن

این سبک از تیزرها تلفیقی از واقعیت و انیمیشن است.

به این معنی که در ساخت این تیزرها از ترکیب انیمیشن و یک موضوع واقعی در کنار یکدیگر برای معرفی کسب و کار استفاده می‌گردد.

 

ساخت تیزر تبلیغاتی چه اهمیتی دارد؟

با توجه به هزینه‌ها و مراحل زمانبر ساخت تیزرهای تبلیغاتی، برای عده بسیاری از افراد این سؤال پیش می‌آید که؛

  • چرا باید از تیزرهای تبلیغاتی برای معرفی محصول یا خدمات استفاده کنیم؟
  • و این شیوه تبلیغاتی چه مزایایی نسبت به سایر شیوه‌های تبلیغاتی دارد؟

برای پاسخ به این سؤال با ما همراه باشید تا شما را با مزایای مهم استفاده از تیزرهای تبلیغاتی آشنا نماییم.

شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی

مزایای استفاده از تیزر تبلیغاتی

• تیزرهای تبلیغاتی نقش بسیار مؤثری در جذب اعتماد مشتریان دارند.

تحقیقات نشان داده است که بیش از یک‌ سوم خریداران یک محصول، به تیزرهای تبلیغاتی اعتماد نموده و بعد از دیدن این تبلیغات تصمیم به خرید محصول مورد نظر گرفته‌اند.

• تیزرهای تبلیغاتی باعث می شود که کاربران ویدئوها را به اشتراک می‌گذارند.

و چنانچه تیزر تبلیغاتی محصول شما جذاب باشد، می‌تواند به‌ سرعت در فضای اینترنت وایرال شده و به‌صورت کاملاً رایگان برای شما بازاریابی نماید.

• تیزرهای تبلیغاتی به علت آنکه ترکیبی از تصویر، موسیقی و حرکت هستند در کمترین زمان می‌توانند بیشترین اطلاعات را به مخاطب منتقل نمایند.

به همین جهت این شیوه تبلیغات به‌ عنوان بهترین شکل اطلاع‌ رسانی شناخته‌ شده است.

• یکی از نکات جالب‌ توجه در مورد تیزرهای تبلیغاتی، این است که استفاده از این ویدئوها در وب‌سایت می‌تواند سئو سایت شما را به‌ طور شگفت‌ انگیزی بهبود بخشد.

و شانس رسیدن شما به صفحه اول گوگل را به میزان ۵۳ برابر افزایش دهند، زیرا که موتورهای جستجو سایت‌هایی که دارای ویدئو هستند را در اولویت قرار می‌دهند.

 

مراحل ساخت تیزرهای تبلیغاتی چگونه است؟

تهیه و تولید هر نوع تبلیغاتی، مراحل خاص خود را دارد و ساخت تیزر تبلیغاتی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

به‌ طور کلی ساخت تیزر تبلیغاتی به سه بخش پیش‌ تولید، تولید و پس از تولید تقسیم می‌شود.

هر یک از این بخش‌ها مانند تکه‌های یک پازل هستند که باید صحیح و اصولی در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا شما بتوانید به هدف خود برسید.

ساخت تیزر تبلیغاتی یک کار کاملاً تخصصی است و نیاز به دانش تئوری و تجربه عملی بسیاری در این زمینه دارد.

 

از جمله مواردی که استفاده از تیزر تبلیغاتی بیشترین اثرگذاری را دارد:

• در نمایشگاه‌های مختلف محصولات و خدمات

• در کنفرانس‌ ها و سمینارها

• پخش در مانیتورهای تبلیغاتی در سطح شهرها

• پخش در سالن‌ های انتظار و استراحت سازمان

• استفاده در هتل‌ها و تالارها

• استفاده از ویدئوها به‌ عنوان کاتالوگ‌های الکترونیکی معرفی محصولات و خدمات سازمان

• تولید ویدئو به‌ منظور ارائه گزارش عملکرد سازمان در جلسات برون‌ سازمانی

• پخش در شبکه‌های اجتماعی

 

جهت مشاهده برخی از نمونه تیزر تبلیغاتی ساخته شده اینجا کلیک کنید.

 

 

ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی موفق

امروزه در هر زمینه‌ای از جمله ساخت تیزرهای تبلیغاتی رقابت بسیار تنگاتنگی وجود دارد.

و برای آنکه تیزر تبلیغاتی شما در این بازار دیده شود باید جذاب، حرفه‌ای و اثرگذار باشد.

در ادامه شما را با برخی ویژگی‌های مهم و کلیدی تیزرهای تبلیغاتی موفق آشنا خواهیم کرد.

۱- زیبایی بصری و شنیداری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی خوب توجه به اصول زیبایی‌ شناسی و استفاده از جلوه‌های بصری و شنیداری جذاب و منحصربه‌فرد است.

۲- استفاده از ایده‌های مفهومی و خلاقانه

در دنیای امروز خلاقیت در هر زمینه‌ای حرف اول را می‌زند.

بدون شک یکی از ویژگی‌های برتر یک تیزر تبلیغاتی خوب و موفق، استفاده از یک سناریوی خلاقانه و حرفه‌ای است که بتواند به شیوه‌ای اثرگذار معنا و مفهوم موردنظر را به مخاطب برساند.

۳- مخاطب محور

تیزری می‌تواند در دنیای رقابتی امروز موفق باشد که بطور خاص، سلیقه و درک مخاطب هدف خود را در نظر بگیرد.

و از تمام عناصر و عوامل برای گذر از فیلترهای ادراکی مخاطب استفاده نماید.

 

جهت سفارش ساخت تیزرهای تبلیغاتی به وبسایت آکادمی کسب و کار کلید موفقیت به نشانی keyluck.ir مراجعه کنید.

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

سئوکار و مدیر تیم سئو سایت کلید موفقیت https://keyluck.ir/mohammad-moradi/