پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

چرا به CRM نیاز داریم؟

techran 2 سال پیش

یک نرم‌افزار قدرتمند CRM برای کسب‌وکارهای کوچک، همه این کارها را بر روی یک پلتفرم انجام می‌دهد، و کسب‌وکار شما را با کمترین نیاز به تغییرات متصل نگه می‌دارد و شما را در مسیر رشد بزرگتان قرار می‌دهد. بنابراین وقتی نوبت به شناخت مشتری می‌رسد، همه کارشناسان فروش و مدیران به اطلاعات مرکزی دسترسی دارند.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با ذخیره اطلاعات مشتریان کنونی و مشتریان احتمالی و مدیریت آن به تیم بازاریابی شما کمک می‌کند. همچنین باعث تقویت توانایی تیم فروش شما در معاملات نیز می‌شود و مشتریان بیشتری برای شما به همراه می‌آورد.

1. شما نمی‌توانید خلاف جریان آب شنا کنید.

اگر در موقعیتی قرار دارید که کارهای بسیاری برایتان وجود دارد و در حال دست و پا زدن برای کنار آمدن با آن‌ها هستید، به CRM نیاز دارید. این پلتفرم به سرعت سرنخ‌ها را مرتب و اولویت‌بندی می‌کند تا اعضای تیم فروش بتوانند به موقع و کارآمد به آن‌ها پاسخ دهند.

2. اطلاعات مشتریان در دسترس نیست.

شیت‌ها، ایمیل و نوت‌ها در ابتدای هر کسب‌وکاری به خوبی پاسخگوی نیازهای شما هستند. اما با توسعه کارتان، این ابزارها تیم شما را در تعامل با مشتری و تصمیم‌گیری سریع و آگاهانه محدود می‌کنند. سیستم CRM با منبعی از داده‌ها که به راحتی در دسترس است، می‌تواند نرخ موفقیت فروش را افزایش دهد و مشتریان را حفظ کند.

3. تیم‌های فروش شما در حال انجام چه کاری هستند؟

اعضای واحد فروش، چه در دفتر و چه در راه، چه می‌کنند و چه عملکردی دارند؟ نرم‌افزار CRM به اعضای تیم این امکان را می‌دهد تا تمامی جزئیات را از طریق موبایل خود به‌روزرسانی کنند، بنابراین اطلاعات فوراً در دسترس شما قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز آن را ببینید و تصمیمات لازم را اتخاذ کنید.

یک CRM خوب به شما این امکان را می‌دهد که آنچه را در حال وقوع است، پیگیری کنید. همچنین موقعیت‌هایی که باید منابع بیشتری را اختصاص دهید در اختیار شما می‌گذارد و حتی این امکان را می‌دهد که فروش آینده را تخمین بزنید.

4. با کمبود وقت برای خدمات مشتریان مواجه هستید؟

جذب مشتریان سخت است و حفظ آن‌ها حتی سخت‌تر. اگر تیم پشتیبانی شما زمان زیادی را صرف رسیدگی به شکایات مشتریان می‌کند و وقت کمتری را برای پیش‌بینی نیازهای مشتریان اختصاص می‌دهد، هنگام سرمایه‌گذاری برای CRM فرا رسیده است.

منبع

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

سلام تکران هستم و دوست دارم تجربیات خودم رو در مورد راهکارهای سازمانی با شما در میان بگذارم.