پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

Schema در دیوار چیست

seounique2022 2 سال پیش

به‌عنوان یک بازاریاب دیجیتال، دانستن اینکه چگونه می‌توانید برند، وب‌سایت یا شرکت خود را توسط جستجوگران پیدا کنید، یک مهارت اصلی است و درک اینکه چگونه سئو در حال تکامل است، شما را در صدر بازی نگه می‌دارد. در حالی که سئو اغلب به روش های کوچک تغییر می کند، اصول کلیدی آن تغییر نمی کند. ما می‌توانیم سئو را به سه مؤلفه یا ستون اصلی تقسیم کنیم که باید با آن‌ها آشنا باشید – و به طور منظم عمل کنید:

  • بهینه سازی فنی : بهینه سازی فنی فرآیند تکمیل فعالیت هایی در سایت شما است که برای بهبود سئو طراحی شده اند اما به محتوا مرتبط نیستند. اغلب در پشت صحنه اتفاق می افتد.
  • بهینه‌سازی روی صفحه: بهینه‌سازی روی صفحه فرآیندی است که از مرتبط بودن محتوای سایت شما اطمینان حاصل می‌کند و تجربه‌ای عالی برای کاربر فراهم می‌کند. این شامل هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب در محتوای شما است و می تواند از طریق یک سیستم مدیریت محتوا انجام شود. نمونه های رایج سیستم های مدیریت محتوا عبارتند از WordPress، Wix، Drupal، Joomla، Magento، Shopify و Expression Engine.
  • بهینه سازی خارج از صفحه: بهینه سازی خارج از صفحه فرآیند افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو از طریق فعالیت های خارج از سایت است. این تا حد زیادی توسط بک لینک ها هدایت می شود که به ایجاد شهرت سایت کمک می کند.

3. روی Core Web Vitals تمرکز کنید

عناصر حیاتی وب ، کیفیت تجربه کاربر را در وب سایت شما حفظ می کنند. این یکی از روش‌های ضروری SEO است که باید در سال 2022 روی آن تمرکز کرد. شایعات حاکی از راه‌اندازی الگوریتم Google برای حفظ کیفیت تجربه کاربر در مارس 2022 است.

سه مورد اصلی وب وجود دارد:

الف) بزرگترین رنگ پر محتوا ( LCP )

این معیار سرعت صفحه وب سایت است. این نشان دهنده مدت زمان بارگذاری محتوای وب سایت است. گوگل سرعت صفحه را یکی از ضروریات تجربه کاربری می داند. 

این تصاویر سنگین، گویا و تم های سنگینی است که در وب سایت خود استفاده می کنید که سرعت بارگذاری وب سایت شما را کاهش می دهد. شما باید عناصر سبک تری را در طراحی وب سایت خود بگنجانید. می‌توانید نرم‌افزار فشرده‌سازی تصویر را برای فشرده‌سازی تصاویر قبل از استفاده از آنها در وب‌سایت خود بداهه‌سازی کنید.

ب) تاخیر ورودی اول ( FID ) 

اولین تأخیر ورودی، زمانی است که عناصر دریافت کننده ورودی وب سایت شما، مانند اسکرول یا فرم سرنخ، در دسترس بازدیدکننده قرار می گیرند.

ناراحتی که بازدیدکنندگان به دلیل زمان بارگذاری عناصر دریافت کننده ورودی یک وب سایت با آن مواجه هستند، تجربه کاربر را خراب می کند. روی تم‌های واکنش‌گرا با عناصر تم سبک‌تر تمرکز کنید یا یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای را برای کمک به شما در این موضوع استخدام کنید. 

ج) تغییر چیدمان تجمعی ( CLS )

تغییر چیدمان تجمعی به بی ثباتی عناصر وب سایت اشاره دارد. می تواند موانعی در تجربه کاربری ایجاد کند. برخی از صاحبان وب سایت از آن برای فریب بازدیدکنندگان برای کلیک کردن روی پیوندهای هرزنامه و هدایت آنها از طریق فروش یا قیف تولید سرنخ استفاده می کنند.

اگر متوجه تغییر طرح در هر یک از صفحات وب سایت خود شدید، باید با توسعه دهندگان خود تماس بگیرید. 

 4. الگوریتم BERT

طبق الگوریتم جدید گوگل، BERT تقریباً 10 درصد از جستجوهای جستجو را تحت تأثیر قرار می دهد. به این معنی است که باید به استراتژی های سئو توجه کنید و از هم اکنون تغییرات را شروع کنید. با اجرای این تغییرات، وقتی کسی آن را جستجو می کند، پست یا مقاله وبلاگ را به بالاترین سطح می رساند. شما می توانید قدرت هوش مصنوعی را ببینید زیرا BERT بر قصد کاربر تمرکز می کند و سپس صفحات مربوطه را پیدا می کند. این سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی به جای کلمات تکی بر موضوعات تمرکز می کند، بنابراین بهینه سازی محتوای شما در هنگام استفاده از این روش برای بهبود خوانایی یا دسترسی، بر رتبه بندی SEO شما تأثیر می گذارد.

چگونه می توانید وب سایت خود را برای BERT بهینه کنید؟

همانطور که مهم ترین به روز رسانی پنج سال گذشته بوده است. با توجه به الگوریتم BERT، همیشه می گوید که محتوا باید برای پاسخگویی به هدف کاربر نوشته شود. بنابراین هنگام نوشتن موارد زیر را در نظر داشته باشید.

محتوای کوتاه و فشرده

  • از سخنان بلند، غیر ضروری و گلدار خودداری کنید
  • سعی کنید برای ارضای هدف جستجو پاسخی مستقیم بدهید
  • مطالب مفید و آموزنده بنویسید.

روی سئوی درون صفحه تمرکز کنید

این به معنای تمرکز بر توضیحات متا، تگ‌های عنوان، H1، h2 و ساختارهای URL است. 

از زبانی آسان برای درک استفاده کنید 

همه افراد در درک زبان انگلیسی مهارت یکسانی ندارند، بنابراین برای درک زبان از زبان ساده استفاده کنید. همچنین به معنای نوشتن پس از درک مخاطبان است.

موارد باقیمانده به نظر من موارد همیشه سبز سئو هستند که شما همیشه باید روی آنها تمرکز می کردید اما امروز مهمتر از همیشه هستند.

5. کیفیت محتوا

محتوا را طبق هدف جستجوی کاربران بسازید. ارضای عطش جستجوی کاربران هدف نهایی موتور جستجو است. بهینه سازی کلمات کلیدی، محتویات، تصاویر و بک لینک ها با توجه به هدف کاربر، به طور خودکار وب سایت شما را در موتور جستجو رتبه بندی می کند. وب سایت شما باید اطلاعاتی، جذاب، تجاری و همچنین کاربر پسند باشد. 

محتوای با کیفیت بالا باعث افزایش ترافیک، بازدیدکنندگان بیشتر می شود و می تواند منجر به نرخ تبدیل بالاتری شود. این شامل نوشتن محتوای جلب توجه برای جذب مخاطب است. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما قابل خواندن است و خوانندگان آن را دوست دارند. برای آن، باید در حین سرگرمی بنویسید و اهداف و هدف جستجو را فراموش نکنید. مراقبت از همه این موارد در هنگام نوشتن، نتایج آنی را نشان نمی دهد، اما تأثیرات مثبت خود را به همراه خواهد داشت و می تواند سئو را افزایش دهد.

مطالعه بیشتر: 12 "راز" برای نوشتن محتوای با کیفیت بالا برای وبلاگ شما

 6. عبارات کلیدواژه دم بلند

گوگل با هر به روز رسانی که انجام می دهد پیشرفته تر می شود. اکنون گوگل می‌فهمد که اگر شخصی به دنبال جاروبرقی مناسب باشد، کلمات کلیدی مرتبطی وجود دارد که گاهی شامل یک یا چند کلمه کلیدی است که به جستجو مربوط می‌شوند. غیرقابل انکار است که کلمات کلیدی کوتاه رقابتی تر هستند، اما کلمات کلیدی دم بلند با بیش از سه کلمه می توانند دامنه شما را به رتبه اول در گوگل ارتقا دهند. هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی تکنیکی برای تجدید استراتژی کلمات کلیدی شما در سال 2022 خواهد بود. این می تواند به شما در بهینه سازی صفحه وب یا یک مقاله خاص کمک کند. برای اطمینان از اینکه محتوای خود با رتبه‌بندی کلمات کلیدی طولانی، باید محتوای با کیفیت و جذابی ایجاد کنید که نیازهای کاربر را توجیه کند.

7. عناوین متا و توضیحات مربوطه

شما باید هدف صفحه وب خود را به وضوح توصیف کنید، و عناوین و توضیحات متا برچسب هایی هستند که برای این منظور استفاده می شوند. این راهی است که شما می توانید محتوای یک صفحه وب را برای بازدیدکنندگان خود و ربات های موتور جستجو تعریف کنید. اینها به افراد کمک می کند تا مستقیماً در مورد محتوای شما و به طور غیرمستقیم درباره کارهایی که کسب و کار شما انجام می دهد مطلع شوند.

همچنین باید از عناوین جذاب و توضیحات آموزنده استفاده کنید.

عناوین محتوا باید در دسترس، کوتاه و جذاب باشد. به یاد داشته باشید، شما در حال رقابت با سایر نتایج جستجو برای همان پرس و جو هستید، بنابراین اگر قصد دارید رقبا را شکست دهید و کاربر را وادار به کلیک بر روی نتایج جستجوی شما کنید، اتخاذ این تکنیک کوچک می تواند به طور قابل توجهی ترافیک وب سایت شما را تغییر دهد. 

8. بک لینک های موثر و با کیفیت ایجاد کنید

لینک بیلدینگ یکی از عوامل حیاتی است که توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو برای رتبه بندی محتوا مورد استفاده قرار می گیرد. این به عنوان یک گواهی عمل می کند که از طریق آن گوگل کیفیت محتوای شما را قضاوت می کند و آن را در بالای نتایج جستجو قرار می دهد. در سال 2022، بک لینک های با کیفیت بالا تفاوت زیادی ایجاد خواهند کرد. امروزه، شما نمی توانید یک استراتژی سئو موفق بدون ایجاد لینک های با کیفیت به وب سایت خود از سایت های دیگر با اعتبار معتبر و قابل اعتماد در بازارهای خاص خود داشته باشید.

در اینجا یک راهنمای مفید برای ایجاد بک لینک موثر وجود دارد

  • با سایر مشاغل موجود در حوزه خود ارتباط برقرار کنید و با وب مسترهای مختلف برای بک لینک به وب سایت خود تماس بگیرید.
  • از وب سایت های دایرکتوری معتبر به عنوان منبع ترافیک اضافی، هایپرلینک ایجاد کنید.
  • چند اینفوگرافیک جذاب بسازید و یک لینک برای منبع آن محتوا تهیه کنید. همچنین، می‌توانید یک کد Embed قرار دهید که از طریق آن افراد دیگر می‌توانند آن اینفوگرافیک را بگیرند و آن را در وب‌سایت خود قرار دهند، که به وب‌سایت شما باز می‌گردد.
  • مهمان محتوای مرتبط را در وبلاگ های دیگر ارسال می کند
  • یک تحلیل رقابتی انجام دهید تا ببینید رقبای شما کجا بک لینک دارند تا فرصت های بک لینک جدید را پیدا کنند
  • با وبلاگ نویسان باتجربه در جایگاه خود که ممکن است در حال حاضر وبلاگ نویسی مهمان در سایت مورد نظر شما باشند، تعامل داشته باشید

بسیاری از وبلاگ نویسان با نوشتن نقد و بررسی برای محصولات و خدمات مختلف امرار معاش می کنند. بنابراین، با برخی از وبلاگ نویسان باتجربه تماس بگیرید تا نظرات خود را با پیوندی به محتوای تبلیغاتی خود بنویسند، که ترافیک هدفمند را به وب سایت شما هدایت می کند. 

سعی کنید محتوایی بسازید که مخاطب علاقه مند به مطالعه در مورد آن باشد. با این حال، دستورالعمل‌های مربوط به وب‌مستر Google را در مورد این موضوع در نظر داشته باشید . 

 https://seounique.ir/

https://nealschaffer.com/seo-best-practices/

 

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید