اگر ۹۹ دلار در ماه سئو میخرید، باید چیزی وجود داشته باشد که به شرکت اجازه میدهد تا این قیمت پایین را دریافت کند. یا، اگر روی نرمافزاری به همان اندازه ارزانقیمت سرمایهگذاری میکنید که وعده ارائه نتایج را میدهد، در خطر عدم دریافت تصویر شفاف از آنچه میخرید هستید.
یکی از چیزهایی که من بیش از همه در مورد این صنعت (صنعت من) متنفرم این است که هنوز نهادهایی وجود دارند که از مشاغل کوچک (و حتی بزرگ) استفاده می کنند.
عدم شفافیت یک علامت هشدار دهنده است که نشان می دهد شما در معرض آسیب سئوی ارزان هستید. که می تواند پوشش دهد:
چه کسی روی حساب شما کار می کند.
استراتژی.
آنچه اندازه گیری خواهد شد.
نحوه گزارش آن
یا هر چیز مرتبط با تلاش.
۴٫ تاکتیک های مخاطره آمیز
من اینجا نیستم که وارد هیچ بحثی شوم یا در مورد مناطق خاکستری یا تاکتیک های خطرناک صحبت کنم . شما می توانید آن گفتگوها و مناظره ها را در جای دیگری پیدا کنید، و من خوشحالم که آنها را دارم.
باید بدانید که سئوی ارزان اغلب می تواند از میانبرهایی استفاده کند تا آن را مقرون به صرفه کند. که می تواند شامل موارد زیر باشد:
خرید لینک از خدمات شخص ثالث.
ایجاد محتوایی در مقیاس بزرگ و با کیفیت پایین.
درگیر شدن در بسیاری از تاکتیک های دیگر که ممکن است ریسک بالا و پاداش بالا باشد.
باز هم، شما می توانید قضاوت کنید که آیا با آن تاکتیک ها خوب هستید یا نه، اما بدانید که این خطر وجود دارد.
این به خصوص اگر شما فقدان استراتژی، عدم شفافیت، یا جنبه های دیگری را که من تاکنون به اشتراک گذاشته ام، تجربه کنید.
خطرات خدمات سئو ارزان
همانطور که اکثر صاحبان کسب و کار می دانند، بهینه سازی موتورهای جستجو بخش کلیدی استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است. این به رتبه بندی محتوای شما در صفحه اول گوگل کمک می کند، جایی که می تواند توسط مخاطبان هدف شما در نتایج جستجوی ارگانیک مشاهده شود.
بدون سئو، وب سایت و محتوای دیجیتال شما هیچ جهتی ندارد و نمی تواند در جایگاه شما رقابت کند. همچنین ترافیک ارگانیک کمی دریافت خواهید کرد. با این حال، ممکن است نگران این باشید که چگونه استراتژی های سئو در بودجه بازاریابی شرکت شما تأثیر می گذارد. ممکن است وسوسه شوید که با مراجعه به "خدمات سئو مقرون به صرفه" هزینه ها را کاهش دهید.
ما "خدمات سئوی مقرون به صرفه" را به دلایلی در پرانتز قرار داده ایم. در حالی که بودجه یک کسب و کار کوچک با یک شرکت بزرگ بسیار متفاوت است و هرکسی تعریف متفاوتی از مقرون به صرفه بودن دارد، "مقرون به صرفه" اغلب در واقع به معنای ارزان است. و خدمات ارزان سئو یک مشکل است.
خدمات سئو ارزان چیست؟
به طور طبیعی، بودجه بازاریابی شما تعیین می کند که شرکت شما چقدر می تواند به طور منطقی برای خدمات بهینه سازی موتور جستجو هزینه کند. با این حال، حتی در بودجه شما نیز تفاوت زیادی بین خدمات سئو حرفه ای و ارزان وجود دارد.
این روزها «ارزان» مترادف با کیفیت پایین شده است، و این در مورد بازاریابی دیجیتال نیز صادق است. بهینه سازی ارزان برای موتورهای جستجو فقط به قیمت آن اشاره نمی کند. همچنین به کیفیت خدمات مشتری، کیفیت کار و نتایجی که دریافت خواهید کرد اشاره دارد.
با خدمات سئو با کیفیت بالا و قابل اعتماد، میتوانید برای اجرای استراتژیهایی که واقعاً کارآمد هستند، به آژانس اعتماد کنید. آنها واقعاً بهترین منافع شما را در دل خواهند داشت و کاری را تولید می کنند که تیم شما مفتخر به نمایش در پلتفرم های مختلف آنلاین شما خواهد بود.
از طرف دیگر، انتخاب یک آژانس مخفی می تواند برای کسب و کار شما بسیار مضر باشد، به خصوص اگر شرکت از ترفندهای هرزنامه یا تاکتیک هایی استفاده کند که شرایط خدمات Google را نقض می کند. این نه تنها می تواند به شهرت شرکت شما آسیب برساند، بلکه برای تاکتیک های کوتاه مدتی که رشد مورد نیاز کسب و کارتان را به شما نمی دهد، پول را نیز به هدر می دهید.
چرا سئوی ارزان بد است؟
ما اغلب با صاحبان مشاغلی مواجه شدهایم که به دنبال صرفهجویی چند دلاری از طریق استخدام یک «شرکت سئوی مقرونبهصرفه» بودند، اما از نتایج ناامید شدهاند. اغلب آژانسهای ارزانتر نیز تجربه کمتری دارند. از این نظر، خرید خدمات آنها به این معنی است که شما اساساً برای منحنی یادگیری شخص دیگری هزینه می کنید. همچنین، هیچ راهی وجود ندارد که یک "کارشناس" بی تجربه سئو بتواند همان نتایجی را که یک متخصص واقعی می تواند ارائه دهد، ارائه دهد.
مانند هر کاردستی دیگری، سال ها و ساعت های بی شماری طول می کشد تا به سطح تخصص مورد نیاز برای ایجاد یک استراتژی SEO که در واقع رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود می بخشد و به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کند، برسید.
اگر کسب و کار من فقط می تواند یک آژانس سئوی ارزان را بپردازد چه؟
حتی اگر می خواهید در یک آژانس حرفه ای سئو سرمایه گذاری کنید، ممکن است بودجه بازاریابی شما هزینه خدمات متخصص را نپذیرد. با این حال، این هنوز به این معنی نیست که شما باید خدمات ارزان سئو را انتخاب کنید. حتی اگر شرکت در محدوده قیمتی شما باشد، باز هم نمیتواند استراتژی سئوی مورد نیاز شرکت شما را برای پیشرفت ارائه دهد. به جای اینکه با یک بسته سئو مقرون به صرفه که در نهایت شما را ناامید می کند زحمت بکشید، به مراتب بهتر است یکی از گزینه های بازاریابی آنلاین زیر را انتخاب کنید.
یک مشاور سئو استخدام کنید
اگر یک آژانس سئو تمام وقت در بودجه شما نیست، اما همچنان کیفیت خدمات حرفه ای را می خواهید، به جای آن یک مشاور سئو استخدام کنید. با یک مشاور سئو، ساعتی برای خدمات آنها هزینه پرداخت خواهید کرد. معمولاً این مشاوره شامل شناسایی نقاط دردناک شما و برجسته کردن نقاط ضعف استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است. مشاور همچنین به شما اطلاع می دهد که چه فرصت هایی در دسترس شماست و به شما کمک می کند تا چارچوبی برای موفقیت ایجاد کنید.
اکثر مشاوران بین 90 تا 200 دلار در ساعت کار می کنند. با این حال، در Digital Shift ما برای کمک به موفقیت مشتریان خود سرمایه گذاری می کنیم - به همین دلیل است که مشاوره رایگان ارائه می دهیم. حتی اگر تصمیم بگیرید که از خدمات ما استفاده نکنید (اگرچه، ما کاملاً مطمئن هستیم که می توانیم شما را جلب کنیم)، همچنان بینش های ارزشمندی به دست خواهید آورد که شرکت شما را در مسیر درست قرار می دهد.
پس از ملاقات با مشاور، ایده خوبی در مورد کارهای بعدی خواهید داشت. میتوانید توصیههای او را به تیم خود ببرید و دست به کار شوید تا وبسایت خود را بازسازی کنید یا یک تقویم محتوایی تهیه کنید. با این حال، برای مرحله بعدی، باید نکته بعدی ما را بپذیرید.
روی تحصیلات خود سرمایه گذاری کنید
منابع آنلاین متعددی وجود دارد که میتواند به شما کمک کند تا در مورد سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید - حتی اگر یک سرویس سئو حرفهای را استخدام کنید، ممکن است بخواهید کمی در مورد SEO آموزش دهید. اگر استخدام یک متخصص خارج از بودجه شما باشد، باید متخصص شوید!
ممکن است فکر کنید، "اگر استخدام یک سرویس سئو خارج از بودجه من است، گذراندن دوره های سئو قطعاً گزینه ای نیست." با این حال، هزاران منبع رایگان و ارزانی وجود دارد که شما و تیمتان می توانید به صورت آنلاین به آن دسترسی داشته باشید. در حالی که یک دوره مطمئناً بینش بیشتری را به شما ارائه می دهد و احتمالاً آموزش عملی را ارائه می دهد، می توانید با گزینه های رایگان شروع کنید و توپ را به دست آورید. همانطور که تجارت شما رشد می کند، می توانید سرمایه گذاری در آموزش بیشتر را در نظر بگیرید یا حتی یک حرفه ای را استخدام کنید تا از آن مراقبت کند.
یک استراتژی بازاریابی محتوای داخلی ایجاد کنید
پس از ملاقات با یک مشاور برای به دست آوردن جهت، و سرمایه گذاری در آموزش آنلاین ارزان و/یا رایگان برای شما و تیمتان، می توانید گام نهایی را برای جلوگیری از بسته های سئو ارزان که ممکن است بعداً پشیمان شوید بردارید: استراتژی بازاریابی محتوای داخلی خودتان در حالی که یک کمپین سئو موفق دارای بخش های متحرک بسیاری است، اما تجارت آنلاین شما از یک تیم داخلی که بر روی استراتژی سئو شما کار می کند سود می برد.
بخشی از بودجه بازاریابی خود را در ابزارهایی سرمایه گذاری کنید که به شما در تحقیق در مورد کلمات کلیدی رقابتی کمک می کند. همچنین می توانید فریلنسرهایی را برای بازسازی وب سایت خود یا نوشتن برای وبلاگ شرکت خود استخدام کنید. یا، می توانید یک نویسنده محتوا استخدام کنید تا به طور خاص برای تیم شما کار کند.
در حالی که هیچ جایگزینی برای تخصص و کیفیتی که با استخدام شرکتهای سئوی معتبر همراه است وجود ندارد، میتوانید با سرمایهگذاری در استراتژی بازاریابی محتوای داخلی، هزینههای سئو را کاهش دهید. این تنها یکی از عواملی است که بر مناسب بودن سئو داخلی یا برون سپاری برای کسب و کار شما تأثیر می گذارد .
7 دلیل برای اینکه چرا نباید یک شرکت سئوی ارزان استخدام کنید
اگر هنوز متقاعد نشده اید که استخدام یک شرکت سئوی مقرون به صرفه ایده بدی است، ما دلایل خاصی را که چرا استخدام خدمات حرفه ای عاقلانه تر است را بررسی کرده ایم. حتی شرکتهای بزرگ با بودجه بازاریابی منعطف ممکن است وسوسه شوند که سئو ارزانی داشته باشند - به خصوص اگر مدیر شما به طور کامل مزایای بسیاری از آن را درک نکند.
برای آشنایی با خطرات استخدام یک شرکت سئو ارزان و اینکه چرا باید در یک آژانس بازاریابی دیجیتال حرفه ای سرمایه گذاری کنید، ادامه مطلب را بخوانید.
1. یک سایز برای همه استراتژی ها
آژانس های کم هزینه نسبت به شرکت های معتبر هدف متفاوتی در سر دارند. آنها بیشتر به جذب مشتری می پردازند تا ایجاد یک رابطه طولانی مدت با شرکت شما. این ذهنیت تأثیرات منفی مختلفی دارد. یکی از بزرگترین مشکلاتی که از استخدام شرکتی به وجود می آید که واقعاً به نیازهای منحصر به فرد کسب و کار شما اهمیت نمی دهد، این است که شما با یک استراتژی بازاریابی دیجیتال کوکی به پایان خواهید رسید که برای ارائه یک رقابت رقابتی به شرکت شما طراحی نشده است. حاشیه، غیرمتمرکز. برای یک شرکت ارزان سئو، محصولات/خدمات، صنعت و رقبای کسب و کار شما مانند بقیه هستند، حتی اگر قطعاً اینطور نیست! شما به یک برنامه سئو و استراتژی محتوایی نیاز دارید که متناسب با تجارت منحصر به فرد شما باشد. چیزی که برای یک شرکت لوله کشی کار می کند احتمالاً برای یک آرایشگاه موفق نخواهد بود.
یک عامل کلیدی برای کمپین های سئو موفق این است که محتوای شما باید منحصر به فرد باشد. گوگل فوقالعاده هوشمند است و میتواند تشخیص دهد که چه زمانی از روشهای کپی پیست استفاده میشود. به احتمال زیاد، یک آژانس کم هزینه به سادگی زمان، منابع یا تمایلی برای صرف زمان مناسب برای تقویت محتوای شما ندارد تا آن را از رقبا متمایز کند. در عوض، به نظر عمومی می رسد. این شرکت احتمالاً از قالبها و اسکریپتهایی که قبلاً استفاده کردهاند برای صرفهجویی در زمان استفاده میکند – زیرا آنها به اندازهای از شما هزینه نمیگیرند که واقعاً روی محتوای شما سرمایهگذاری کنید.
در مقایسه، آژانس های سئو حرفه ای که قیمت مناسبی را برای کیفیت کار خود ارائه می دهند، رویکرد کاملا متفاوتی خواهند داشت. آنها کمپین سئوی شما را از ابتدا می سازند و تحقیقات اولیه را تکمیل می کنند که جهت گیری کمپین شما را راهنمایی می کند. علاوه بر این، آنها برای شناختن شما و صنعت شما وقت صرف می کنند - به جای اینکه آن را بدیهی بدانند، کسب و کار شما را به دست آورند.
2. مدیران حساب بی تجربه
تجربه هزینه بیشتری دارد. بنابراین اگر خدمات ارزانی را انتخاب کنید، می توانید انتظار داشته باشید افرادی که شرکت استخدام می کند بی تجربه باشند. علاوه بر این، استفاده از اسکریپت برای آژانسهای ارزانقیمت رایج است، به این معنی که کارشناسانی مانند نویسندگان محتوای با کیفیت بالا یا متخصصان سئو را استخدام نمیکنند. این در تضاد با شرکتهای معتبر است که کمپینهای سفارشی را با هدف قرار دادن کلمات کلیدی رقابتی ایجاد میکنند.
ناگفته نماند، شما اساساً برای منحنی یادگیری شخص دیگری هزینه می کنید. هنگامی که مدیر حساب با تجربه تر شد، به سمت شغلی با درآمد بهتر در یک آژانس حرفه ای حرکت می کند. سپس، آنها با یک مدیر حساب بی تجربه دیگر جایگزین می شوند و این چرخه ادامه می یابد.
از آنجایی که سئو یک صنعت بسیار تخصصی است، استخدام شرکتی با کارمندانی که به سادگی نمی دانند چه کاری انجام می دهند منطقی نیست. اشتباهاتی که می تواند اثرات فاجعه باری برای شرکت شما داشته باشد بسیار آسان است.
3. خدمات مشتری خسته کننده
خدمات ضعیف به مشتریان می تواند بسیار ناامید کننده باشد - به خصوص اگر در صنعتی کار می کنید که خدمات مشتری مستاجر اصلی کسب و کار شما است. وقتی برای خدمات پرداخت می کنید، باید انتظار داشته باشید که مانند اولویت اصلی آن شرکت با شما رفتار شود. با این حال، با خدمات ارزان سئو، شما به احتمال زیاد خدمات خوبی برای مشتریان دریافت نمی کنید. چرا؟ زیرا تنها چیزی که آنها می خواهند این است که یک دلار سریع بپردازند. آنها پول شما را می گیرند و خدمات متوسطی را ارائه می دهند که فراتر از آن نیست (زیرا آنها قیمت منصفانه ای برای خدمات خود دریافت نمی کنند، بلکه گزینه ای کم هزینه هستند). آژانس های ارزان قیمت بیش از حد لازم وقت نمی گذارند. بنابراین اگر در تعطیلات آخر هفته سوالی دارید، انتظار نداشته باشید که پاسخ شما را بشنوید.
علاوه بر این، بسیاری از آژانس های ارزان قیمت یک مدیر حساب اختصاصی ارائه نمی دهند که برای ایجاد رابطه با شما وقت بگذارد. این به این معنی است که در حین بازی کردن با شخصی که در آن طرف خط با او صحبت نکرده اید، وقت خود را تلف می کنید. همه ما آنجا بودهایم، وقتی یک کار ساده - مانند مشاهده گزارش شما - به دلیل سازماندهی و ارتباطات ضعیف، بسیار بیشتر از آنچه نیاز است طول میکشد، به طور فزایندهای ناامید میشویم.
https://digitalshiftmedia.com/risks-of-cheap-seo-services/