پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

سایت های آموزش تولید محتوا

seounique2022 2 سال پیش

کرار همان اصطلاحات یا عبارات ایده خوبی نیست. محتوایی ایجاد می‌کند که خواندن آن سخت است و برای مخاطبان فهیم غیرقابل اعتماد به نظر می‌رسد.

 

با ارتقاء کلمات تکراری به جایگزین های معادل آنها، محتوای خود را بهینه کنید. این باعث می شود تجربه خواندن بسیار جالب تر و جذاب تر باشد.

 

همچنین اطلاعات متنی بیشتری را در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهد و از وسوسه استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی خاص که می تواند منجر به عملکرد ضعیف جستجو شود، جلوگیری می کند.

 

استفاده از مترادف ها موضوعاتی را که در مورد آنها می نویسید، با ارائه بسیاری از نقاط مرجع مختلف تقویت می کند. همچنین می تواند به شما فرصت های رتبه بندی گسترده تری بدهد.

 

به عنوان مثال، راهنمای سرزمین موتورهای جستجو « PPC چیست؟ ” برای مجموعه ای از مترادف های مختلف و انواع نزدیک PPC مانند جستجوی پولی، بازاریابی موتور جستجو، بازاریابی جستجوی پولی، تبلیغات جستجوی پولی، جستجوی پرداخت به ازای کلیک و موارد دیگر رتبه بندی می شود.

 

دیو دیویس، مدیرعامل Beanstalk SEO Services خاطرنشان می‌کند: «لینک‌سازی و سیگنال‌های اجتماعی به همان اندازه که در مورد روابط هستند، مربوط به جزوه نیستند. از آنجایی که موتورهای جستجو سخت‌تر به بررسی نحوه ارتباط افراد و تعیین وزن بیشتر برای مقامات می‌پردازند، پیوندها و نشانه‌های اجتماعی بیشتر در مورد اینکه با چه کسی ارتباط برقرار می‌کنید و چگونه درگیر می‌شوید، بیشتر از حجم پیوندهای خالص است. در نتیجه، دیویس پیشنهاد می‌کند که «با افرادی که در کسب‌وکارتان هستند، قدرت ایجاد کنید. پیوندهای آنها و پیوندهای افرادی که با آنها ارتباط برقرار می‌کنند، «کلات» بسیار بیشتری را به همراه خواهند داشت - جناس بدی که در نظر گرفته شده است.»

 

پیشنهادهایی در مورد نحوه ایجاد یک شبکه صوتی با همکاران تجاری:

 

نامزدهای مناسب را شناسایی کنید .

 

یافتن کاندیداهایی ضروری است که استراتژی بازاریابی مطابق با انتظارات شما داشته باشند تا اشتباهات پرهزینه انتخاب همکاران با عملکرد ضعیف را حذف کنند. به عنوان مثال، به عنوان یک فروشنده نرم‌افزار، من دوست دارم با ترکیبی از شرکت‌های  بزرگ مشاوره فناوری اطلاعات  - قادر به شناسایی پروژه‌های گسترده در سطح C - و  کارشناسان مشاور فناوری اطلاعات کوچکی  باشم که روی بخش‌های خاصی از تخصص تمرکز دارند، جایی که محصول من چیزهای زیادی ارائه می‌دهد. از حس

 

انتظارات را تعیین کنید

 

برای کارکرد انجمن، ایجاد یک  طرح کسب و کار استاندارد  به طور جمعی حیاتی است، و همچنین  رعایت  آن به  طور منظم  در طول سال اولیه همکاری - من فکر می کنم دو بار در ماه یک فرکانس مناسب است.

 

انجمن را توسعه دهید

 

شما باید  رویدادهای منظمی را  با همکاران خود برنامه ریزی کنید. این اجازه می دهد تا روابط انسانی محکم تری برقرار کنید و آخرین به روز رسانی های شرکت، مواد بازاریابی، گزارش در مورد کمپین های بازاریابی آینده و برنامه فروش را ارائه دهید. همچنین وسیله ای عالی برای "احساس" کسب و کار محلی و  ارزیابی خود است. اعتماد به بازخورد شریک خود بسیار مهم است، اما این برای ارائه نظر شخصی شما برای ارزیابی ظرفیت او برای رشد بازار شما بسیار خوب است.

 

 وبینارهای منظم همچنین به متحرک سازی و درگیر کردن جامعه کمک می کند.

 

متحدان خود را رشد دهید

 

فاز 1 - "شریک جدید".

 

شما آموزش های اساسی در مورد موارد استفاده روزمره ارائه می دهید و به آنها در کل چرخه فروش کمک می کنید.

 

 شما به آنها سرنخ هایی می دهید که در منطقه آنها به دست می آورید، رویدادهای بازاریابی را با آنها توسعه می دهید و به آنها در واجد شرایط بودن فرصت ها، نمایش نتایج، ارائه پیشنهاد و امضای توافقنامه کمک می کنید. پس از تایید اولین قرارداد، شما متخصصان فنی خود را برای کمک به آنها در ارائه کمک های حرفه ای و موفقیت پروژه می فرستید.

 

فاز 2 - "شریک در حال رشد".

 

شما در حالتی هستید که شریک زندگی شما قبلاً یک پروژه را اجرا کرده است و در سه معامله اول به او کمک می کنید.

 

فاز 3 - "شریک برتر".

 

همکار اکنون می تواند محصول را بفروشد و پروژه را به تنهایی اجرا کند. او هنوز به کمک شما نیاز دارد، اما فقط در مورد مسائل خاص.

 

فاز 4 - "شریک استراتژیک".

 

شریک استراتژیک به حجمی از تجارت دست یافته است که مستلزم یک رابطه بسیار محکم با یک مدیر اتحاد اختصاصی است. عملکرد بازار جهانی شما با موفقیت شریک شما ارتباط تنگاتنگی دارد.

 

به شرکای خود پاداش دهید

 

متحرک سازی شبکه شریک خود به شما کمک می کند تا به تدریج همراهان جدید خود را به شرکای استراتژیک تبدیل کنید.

 

 از آنجایی که منابع شما محدود است، قرار دادن  یک برنامه پاداش  می تواند بسیار قدرتمند باشد. به عنوان مثال، می توانید انواع مختلفی از رویدادها و همچنین سطوح مختلف قیمت گذاری را با توجه به رتبه بندی همکاران خود ایجاد کنید.

 

 وفاداری  نیز برای دریافت پاداش بسیار مهم است: شرکای کوچک با کسب و کار تکرار شونده در طول سال ها نیز برای شرکت حیاتی هستند.

https://seounique.ir/

https://www.techiexpert.com/8-tips-to-optimize-content-for-search-engines/

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید