موضوع محتوای فصلی تر می تواند «آنچه باید در مورد آنفولانزا در سال ۲۰۲۲ بدانید» باشد، جایی که می توانید در مورد فصل آنفولانزا در آن سال خاص، علائم و هر گونه اطلاعات مهم دیگر در مورد سویه خاصی از آنفولانزا صحبت کنید.
محتوای فصلی بیشتر یک نیاز فوری است که می تواند ویروسی شود یا تعامل سریع در رسانه های اجتماعی ایجاد کند، در حالی که همیشه سبز به بازی طولانی کمک می کند. هر دو را می توان به روز کرد که بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.
می توانید از پنجره های گیمیفیکیشن مانند این برای ارائه تخفیف به بازدیدکنندگان خود استفاده کنید. به این ترتیب، آنها می توانند در لیست ایمیل شما مشترک شوند و شروع به استفاده از تخفیف های خود کنند!
جدا از اضافه کردن دکمهها و بازیهای جشن که مردم با آنها در وبسایت شما تعامل دارند، میتوانید چالشهایی را نیز در نظر بگیرید.
ایجاد چالش هایی که باعث افزایش تعامل کاربر می شود، می تواند برای افزایش تبدیل های فروش عالی باشد. می توانید از رسانه های اجتماعی برای این چالش ها استفاده کنید و با بازدیدکنندگان خود تعامل داشته باشید.
ارائه تقویم ظهور در کریسمس یکی از موثرترین و پرکاربردترین راه هاست. افزودن محصولات یا خدمات مختلف به هر روز قبل از سال جدید، نمونه ای عالی از گیمیفیکیشن کمپین های بازاریابی فصلی است.
9. سفارشی کردن کمپین های رسانه های اجتماعی خود را فراموش نکنید
چه در شبکه های اجتماعی فعال باشید و چه نباشید، باید در فصل تعطیلات یا در روزهای خاص مطالب مرتبط را منتشر کنید. رسانه های اجتماعی راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش دیده شدن برند هستند.
استارباکس را می توان به عنوان نمونه ای از استفاده موثر از رسانه های اجتماعی در کمپین های فصلی نشان داد. این همان چیزی است که فید اینستاگرام آنها در فصل کریسمس به نظر می رسد. آنها شامل تصاویر جشن، عکس های مشتری و تبلیغات قهوه های آنها هستند. این برند لیوان های کاغذی خود را مطابق با فصل کریسمس تغییر می دهد.
استارباکس از پیروان خود می خواهد که به سؤالات آنها پاسخ دهند و چالش هایی را در کانال های رسانه های اجتماعی خود درج می کند. پست اینستاگرام آنها در اولین روز بهار حاوی 3 نوشیدنی آنها است و آنها را با حال و هوای مختلف بهاری مطابقت می دهد. با روح بهاری همراه است و نوشیدنی های خود را تبلیغ می کنند.
10. محتوای تولید شده توسط کاربر ایجاد کنید
ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند به شما کمک کند تا بیشترین بهره را از بازاریابی فصلی خود ببرید. برای انجام این کار، قبل از ایجاد کمپین باید به بازخورد مشتریان خود توجه کنید.
با شناخت خوب مخاطبان خود، می توانید محتوای تولید شده توسط کاربر را به راحتی ایجاد کنید. تجزیه و تحلیل منظم رفتار کاربران و تهیه محتوای ارزشمند برای آنها می تواند کمک زیادی به شما کند.
البته، هنگام تولید محتوا باید سبک و شخصیت برند خود را در نظر داشته باشید. ایجاد محتوای ثابت با همان سبک و شامل آنچه بازدیدکنندگان ممکن است به دنبال آن باشند را می توان محتوای ارزشمند تولید شده توسط کاربر در نظر گرفت.
11. گواهی اجتماعی و گواهی مشتری را درج کنید
همچنین میتوانید در طول کمپینهای فصلی خود، توصیفات و نظرات کاربران را اضافه کنید. استفاده از اثبات اجتماعی در کمپینهای بازاریابی شما میتواند تأثیر مثبت زیادی داشته باشد.
به عنوان مثال، افزودن کلمات قدرتمند مانند «محصولات مورد علاقه، پرطرفدارترین، اغلب خریداری شده» به توضیحات محصول میتواند به شما در افزایش نرخ تبدیل کمک کند. همچنین می توانید محصولاتی را که به زودی موجودی آنها تمام می شود را در تبلیغات فصلی خود قرار دهید.
استفاده از پاپ آپ های اثبات اجتماعی راه دیگری برای گنجاندن نظرات مشتریان در تبلیغات فصلی شماست.
https://popupsmart.com/blog/seasonal-campaign