کسبوکارها میتوانند از این راهکار در دپارتمانهای مختلف از جمله فروش، مارکتینگ، خدمات مشتری، عملیاتها و مالی یا تجاری استفاده کنند. این که چرا از Dynamics 365 مایکروسافت استفاده کنیم؟ سوالی است که در این مقاله به صورت کامل به پاسخ آن خواهید رسید.
مشتریان امروزه قدرت انتخاب بالایی دارند؛ آنها میتوانند از طریق کانالهای ارتباطی مختلف درخواستهای خود را مطرح کنند. مشتریان امروزی میتوانند هر کالا یا خدمات را از چندین تامین کننده یا برند مختلف تهیه کنند. سطح انتظارات مشتریان در خصوص کیفیت محصولات و خدمات، تجربه مشتری و هزینهها با گذشته قابل مقایسه نیست.
مشتریان دیگر به پیشنهادات و پاسخگویی استاندارد راضی نیستند و به دنبال بازخوردهای شخصیسازی شده هستند. شرکتها برای پاسخگویی به این نیازها باید سریع عمل کنند و با شناسایی دغدغه مشتری، خدماتی روان و کارآمد را ارائه دهند. امروزه مشتریان انتظار دارند در هر جایی به اطلاعات لازم دسترسی پیدا کنند و تمام فرایندها برایشان تسهیل شده باشد.
نرمافزار اتوماسیون فروش باید توانایی پشتیبانی از این درخواستها را داشته باشد و در عین حال، روشهای موثری را برای بهینهسازی و خودکارسازی فرایندها، تحلیل اطلاعات و پشتیبانی از کارمندان دپارتمانهای مختلف از جمله فروش، مارکتینگ و خدمات مشتری را ارائه دهد.
دلیل این که از چرا از Dynamics 365 مایکروسافت استفاده کنیم؟ این است که داینامیک 365 تمام اطلاعات مربوط به مشتری را در یک نرمافزار گردآوری میکند. بدین ترتیب میتوانید تمام سوابق از قراردادها، سفارشات، ایمیلها و تماسهای تلفنی مشتری را مشاهده کنید. این نرمافزار برای بهبود روابط سازمانها با مشتریانشان طراحی شده است و ابزارهایی که ارائه میدهد باعث بهبود فرایندهای فروش، مارکتینگ و سرویسدهی میشود.
این نرمافزار قابلیت ادغام با Office 365 را دارد که بهرهوری کلی و توانمندی همکاری اشتراکی را افزایش میدهد. داینامیک 365 راهکاری سریع، منعطف و مقرون به صرفه است که به تسهیل فرایندها و ایجاد بهبودهای مستمر و قابل اندازهگیری در فرایندهای روزمره یک کسبوکار کمک میکند.