چرا صفحات پرسش و پاسخ در اولویت هستند؟
صفحات پرسش و پاسخ همچنان یک حوزه اولویت برای متخصصان سئو و بازاریابی دیجیتال است.
صفحه پرسش و پاسخ یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود سایت شما و کمک به بازدیدکنندگان و کاربران سایت است.
بخش پرسشهای متداول شما باید بهعنوان منبع ارزشی در حال گسترش دائمی در نظر گرفته شود که به مخاطبان شما ارائه میشود. این مکانی است که نیازهای دائماً در حال تغییر و رشد آنها نه تنها برآورده می شود، بلکه اغلب پیش بینی می شود و از آنها فراتر می رود.
اهمیت صفحات پرسشهای متداول در سالهای اخیر به دلیل رشد جستجوی صوتی، جستجوی تلفن همراه و دستیارها و بلندگوهای شخصی/خانگی بوده است.
اینها عمدتاً به نتایج اولیه (پاسخهای Google و قطعههای ویژه) متکی هستند و میتوانند صریحاً با صفحات سؤالات متداول مورد هدف قرار گیرند.
مردم برای بیشتر تصمیم گیری های آنلاین و آفلاین خود به گفتگو، مقایسه و پشتیبانی نیاز دارند. سوالات متداول می تواند پاسخگوی همه آنها باشد.
یک صفحه سوالات متداول موثر به دنبال موارد زیر است:
نیازهای مخاطبان خود را به طور کامل و کامل منعکس کنید و به آنها پاسخ دهید.
طیف وسیعی از اهداف (معاملات، اطلاعاتی، مکانی و غیره) را پوشش دهد.
بر اساس بینش های جدید از داده های خود، صنعت و بهترین شیوه های گسترده تر، به روز بمانید.
با حل مشکلات و پشتیبانی از بازدیدهای برگشتی با اضافه شدن منظم و به اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند، کاربران جدیدی را وارد وب سایت کنید.
بازدید از صفحه داخلی را به سایر صفحات مهم هدایت کنید و از مسیرهای تبدیل کلیدی پشتیبانی کنید.
ایجاد وبلاگ سوخت (و محتوای عمیق تر) به طور منطقی و شهودی محتوای مرتبط معنایی را با هم پیوند می دهد.
به تخصص، اعتماد و اقتدار در جایگاه خود بتابانید و به برند و کارکنان کلیدی خود بستری برای آموزش، اطلاع رسانی و حمایت از جامعه خود بدهید.
11. SendInBlue
پرسشهای متداول SendInBlue از نظر طراحی بسیار ابتداییترین هستند (شبکه تکی که توسط دستههای طراحی مربع نازک تعریف میشود) که در این لیست از بهترین و مؤثرترین سؤالات متداول من گنجانده شده است، اما کار میکنند.
این یک راه حل ساده است اما تقریباً همیشه نادیده گرفته می شود.
این یک یادآوری مفید است که در مورد صفحات پرسشهای متداول موثر، ارزش محتوا و سهولت دسترسی به اطلاعات به جای طراحی بیش از حد است.
سوالات متداول آبی را ارسال کنیدتصویر از help.sendinblue.com، ژوئیه ۲۰۲۲
12. FreeSpirit
صفحه پرسشهای متداول FreeSpirit ویژگیهای ناوبری اطلاعات مفید را با محتوای تعاملی ترکیب میکند تا کاربران را برای پیشرفت در سایت و تصمیمگیری سریعتر برای خرید توانمند کند.
سوالات متداول Free Spiritتصویر از freespirittravelinsurance.com، ژوئیه 2022
13. خدمات وب آمازون
پرسشهای متداول سرویسهای وب آمازون کاربردی هستند، به راحتی قابل بررسی هستند و برای استفاده دستهبندی میشوند.
اینجا هیچ زوایدی وجود ندارد.
اما، در برخی موارد، بهتر است مستقیماً به سر اصل مطلب برویم.
سوالات متداول خدمات وب آمازونتصویر از aws.amazon.com، ژوئیه 2022
14. مهندسی سیلیکون
سؤالات متداول مهندسی سیلیکون به ابهام زدایی از صنعت پیچیده سنتی کمک می کند.
ترکیبی از پیوندهای سریع، پرسش از متخصص و پاسخ های محتوای عمیق تر، صرف نظر از زمان در دسترس بودن یا دستگاه مورد استفاده، برای کاربر خوب عمل می کند.
مهندسی و صنایع مرتبط می تواند برای بسیاری دلهره آور به نظر برسد، بنابراین این تقطیر محتوا همیشه یک تجربه خوشایند برای کاربر است.
سوالات متداول مهندسی سیلیکونتصویر از silicone.co.uk، ژوئیه 2022
15. دراپ باکس
Dropbox Help با انتخاب تصاویر، سرگرمی را در قسمت پرسشهای متداول به ارمغان میآورد و کاربر را تشویق میکند تا سایت را از طریق کشف خود تجربه کند.
این یک یادآوری مفید است که پرسشهای متداول میتواند راهی سرگرمکننده و جذاب برای ارائه برند شما به روشهای مختلف در مقابل مخاطبان جدید و موجود باشد.
نمونه مرکز راهنمای Dropboxاسکرین شات از help.dropbox.com، ژوئیه ۲۰۲۲
16. TUI
پرسشهای متداول TUI در قالب شبکهای هستند، شامل عمق پوشش موضوعی هستند و حجم اطلاعات موجود در سایت را منعکس میکنند.
این منبع از نظر طراحی خیلی زیبا نیست، اما کار میکند و تقریباً یک حس یکپارچهسازی با سیستمعامل دارد.
توئی فاکستصویر از tui.co.uk، ژوئیه 2022
17. یو پی اس
مرکز راهنمایی و پشتیبانی UPS شامل یک دستیار چت مجازی است که از سؤالات متداول بالاتر از عملکرد ثابت استفاده می کند.
چتباتها ملاحظات سؤالات متداول ایدهآل هستند که عمدتاً بر اساس توانایی آنها در تسریع و هدایت سفر کاربر (یک منطقه مؤثر برای هر گونه کمک و منبع سؤالات متداول) است.
صفحه پرسش و پاسخ UPSاسکرین شات از ups.com، جولای 2022
18. مبلمان ترنت
در این مثال، بخش پرسشهای متداول و راهنماهای مبلمان ترنت هم بهعنوان منبع پرسشهای متداول و هم بهعنوان منبع جمعآوری راهنما عمل میکند.
این بدان معناست که کاربران میتوانند به اطلاعات سطح بالا، راهنمای خرید عمیقتر و جامعتر، اطلاعات اندازهگیری و مجموعهای از بینشهای دیگر که معمولاً فقط از طریق وبلاگها قابل دسترسی هستند، دسترسی داشته باشند.
برای سایتهای تجارت الکترونیک، دسترسی به لایههایی از عمق محتوای مرتبط با تصمیمات خرید شما مثبت است – چه قصد خرید در همان جلسه را داشته باشید یا در مسیر خرید و جستجوی اطلاعات باشید.
مثال راهنماها و سؤالات متداول مبلمان ترنتتصویر از trentfurniture.co.uk، ژوئیه 2022
19. صورت چاق
مرکز راهنمایی FatFace و منبع پرسشهای متداول نمونهای عملی از یک برند بزرگتر است که آن را درست انجام میدهد.
مرکز راهنمایی کاربران را با موضوعات تحت پوشش در درجه اول قرار می دهد و همچنان می تواند احساس شخصیت و مفید بودن کند.
مرکز راهنمایی FatFace مثال منبع پرسشهای متداولاسکرین شات از fatface.com، ژوئیه 2022
20. قانون استوارتز
این نمونه سوالات متداول قانون استوارت ماهیت چند منظوره محتوای اطلاعاتی را نشان می دهد.
این مورد، اخبار سنتی و ارائه محتوای مقاله را در کنار پرسشهای متداول، بینشها و نظرات تخصصی گستردهتر ادغام میکند.
قانون استوارتز - نمونه بینش خبری و سؤالات متداولتصویر از stewartslaw.com، ژوئیه 2022
21. پینترست
مرکز راهنمایی Pinterest سادگی را به سطح بعدی می برد.
طراحی و اطلاعات ارائه شده با ترکیب محرک های بصری و متنی برای کاربر موبایل اولویت بندی می شود.
منابع سؤالات متداول باید تابع را در ابتدا قرار دهند، و این در این مثال واضح است.
راهنمای Pinterest - صفحه پرسش و پاسختصویر از help.pinterest.com، ژوئیه 2022
22. Elite Island Holidays UK
نیازهای مخاطب، سؤالات متداول تعطیلات جزیره الیت را هدایت می کند و برای پاسخ به معضلات تعطیلات مردم، از آمادگی گرفته تا کمک و پشتیبانی لحظه آخری، تلاش می کند.
ماهیت وبلاگ پاسخ ها به این معنی است که بازدید کننده سایت نیازی به رفتن به فراتر از صفحه سؤالات متداول برای کمک ندارد.
پاسخهای پرسشهای متداول میتواند بر اساس صنعت و بر اساس سایت به سایت متفاوت باشد.
در این مثال، ارائه محتوای عمیقتر برای دیدن خوب است و به جلوگیری از کلیکهای متعدد یا بازگشت به اصلاح جستجوی موتور جستجو برای یافتن پاسخ کامل کمک میکند.
سوالات متداول استراحتگاه های جزیره نخبگانتصویر از eliteislandholidays.com، ژوئیه 2022
23. قابل هواگیری
مرکز راهنمای Airtable سرگرمکننده است، از نظر بصری هدایت میشود و حتی اطلاعات مفیدی در مورد نحوه استفاده از بخش پرسشهای متداول ارائه میدهد.
سرگرم کننده کردن یک منبع کمکی آسان نیست. با این حال، Airtable به این مهم دست یافته است.
من دوست دارم عینی باشم (تا جایی که ممکن است با موضوعات مبتنی بر عقیده مانند این) و صفحات سؤالات متداول را در نظر بگیرم که با هدف و تفکر روشن برجسته هستند.
مرکز راهنمایی Airtableتصویر از support.airtable.com، ژوئیه 2022
24. چیز کوچک زیبا
پرسشهای متداول در مورد چیز کوچک زیبا بلافاصله به مخاطبان خود میگوید و طراحی و محتوا را مطابق با آن قرار میدهند.
سؤالات متداول نیز به خوبی فکر شده و برای تعامل با آنها جذاب به نظر می رسد.
عناصر بصری قابل کلیک منعکس کننده تعامل تلفن همراه و همه دستگاه ها هستند، که برای اولین بار تلفن همراه آنلاین و همه انتظارات دستگاه ضروری است.
سوالات متداول چیز کوچک زیبااسکرین شات از prettylittlething.com، ژوئیه 2022
25. First Direct
پرسشهای متداول، مرکز راهنمایی، و منبع ابزار/راهنمای First Direct ، بسیاری از راهنماها و ابزارهای مالی غنی از اطلاعات را در یک مکان به ارمغان میآورد.
ساده و قابل دسترس کردن موضوعات مالی اغلب پیچیده و خشک کار آسانی نیست، اما این بخش این کار را به خوبی انجام می دهد.
https://www.searchenginejournal.com/best-faq-page-examples/267709/