موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟
عوامل زیادی وجود دارد که نتایج را در SERP تعیین می کند، اما از جمله مهم ترین آنها می توان به ارتباط، تخصص و اعتماد اشاره کرد. درک این سیگنال ها و بهینه سازی سایت خود بر این اساس به سود وب سایت شما خواهد بود. در نظر گرفتن این عوامل ضروری است، زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو می خواهند تنها مرتبط ترین و معتبرترین نتایج را به کاربران خود ارائه دهند.
۳ مرحله مهم
این فرآیند در سه مرحله کار می کند:
- خزیدن: گوگل متن، تصاویر و ویدئوها را در صفحاتی که تشخیص می دهد اسکن و دانلود می کند.
- نمایه سازی: گوگل متن، تصاویر و فایل های ویدئویی موجود در صفحه را تجزیه و تحلیل می کند و اطلاعاتی را که به دست می آورد در فهرست خود، یک پایگاه داده بزرگ، ذخیره می کند.
- رتبه بندی: زمانی که کاربر در گوگل جستجو می کند، بهترین محتوای جدید و مرتبط ترین را ارائه می دهد که با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد.
خدمات سئو چیست؟
خدمات سئو خدمات بهینه سازی موتور جستجو هستند که توسط یک آژانس، فریلنسر یا مشاور ارائه می شود که سایت شما را برای سئو بهینه می کند تا بتوانید ترافیک و درآمد بیشتری را از جستجو جذب کنید. اکثر طرحهای سئو شامل سئو داخلی، خارج از صفحه و سئوی فنی میشوند، اگرچه برخی از آنها بر حوزههای خاصی مانند سئوی خارج از صفحه تمرکز دارند.
چرا از خدمات سئو استفاده کنیم؟
سرمایه گذاری در خدمات سئو مزایای متعددی دارد . چند مثال عبارتند از:
- در زمینه های تخصصی سئو مانند سئوی خارج از صفحه، محلی و فنی کمک بگیرید
- وظایف سئو در حال انجام، مانند تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد محتوا، ساخت لینک و موارد دیگر را برون سپاری کنید
- دسترسی به نرم افزار برای نظارت بر رتبه بندی، ردیابی بازگشت سرمایه و موارد دیگر
به طور کلی، خدمات یک آژانس SEO به شما کمک می کند تا یک استراتژی سئو را پیاده سازی کنید (و حفظ کنید) و همچنین عملکرد جستجوی ارگانیک خود را پیگیری و نظارت کنید. بهترین قسمت؟ در طول روز زمان بیشتری برای تمرکز بر روی پروژه هایی که نیاز به توجه شما دارند، می گیرید.
چرا از خدمات سئو استفاده کنیم؟
سرمایه گذاری در خدمات سئو مزایای متعددی دارد . چند مثال عبارتند از:
- در زمینه های تخصصی سئو مانند سئوی خارج از صفحه، محلی و فنی کمک بگیرید
- وظایف سئو در حال انجام، مانند تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد محتوا، ساخت لینک و موارد دیگر را برون سپاری کنید
- دسترسی به نرم افزار برای نظارت بر رتبه بندی، ردیابی بازگشت سرمایه و موارد دیگر
به طور کلی، خدمات یک آژانس SEO به شما کمک می کند تا یک استراتژی سئو را پیاده سازی کنید (و حفظ کنید) و همچنین عملکرد جستجوی ارگانیک خود را پیگیری و نظارت کنید. بهترین قسمت؟ در طول روز زمان بیشتری برای تمرکز بر روی پروژه هایی که نیاز به توجه شما دارند، می گیرید.
خدمات سئو برای کدام فاکتورهای رتبه بندی بهینه می شوند؟
فاکتورهای رتبه بندی هدف خدمات سئو به طرح سئوی شما بستگی دارد. یک طرح خدمات کامل برای سئو داخلی، خارج از صفحه و سئو فنی بهینه می شود در حالی که طرح سئو خارج از صفحه برای سئوی خارج از صفحه بهینه می شود.
موتورهای جستجو مانند گوگل از بیش از 200 فاکتور رتبه بندی استفاده می کنند.
مهمترین عوامل عبارتند از:
- نمایه بک لینک شما ، که بر کیفیت و کمیت سایت های خارجی که به سایت شما لینک می دهند تمرکز دارد.
- محتوای شما ، که شامل هدف گیری کلمات کلیدی، ادغام کلمات کلیدی، مفید بودن محتوا و موارد دیگر است.
- تجربه کاربری شما که شامل سرعت صفحه، قابلیت استفاده، سازگاری با موبایل و موارد دیگر می شود.
اینکه آیا طرح سئوی شما برای این عوامل رتبه بندی بهینه می شود یا خیر بستگی به ارائه دهنده خدمات سئو شما دارد.
برای مثال، یک فریلنسر ممکن است بر روی حوزههای خاصی از سئو تمرکز کند، مانند سئوی خارج از صفحه. در مقایسه، یک مشاور ممکن است در ممیزی SEO تخصص داشته باشد در حالی که یک آژانس ممکن است برنامه هایی را ارائه دهد که شامل سئو داخلی، خارج از صفحه و فنی است.
برای کسب دقیق ترین اطلاعات در مورد خدمات بهینه سازی موتور جستجو، با ارائه دهنده خدمات تماس بگیرید. آنها می توانند لیستی از محصولات قابل تحویل و همچنین قیمت گذاری را به کسب و کار شما ارائه دهند که تیم شما می تواند از آن برای مقایسه برنامه های سئو استفاده کند.