خدمات سئو یا مشاوره سئو کار پیچیده ای است که به جزئیات زیادی نیاز دارد. در مطالعات سئو، وب سایت باید با موتورهای جستجو سازگار باشد و وب سایت نیز ساختار کاربرپسندی داشته باشد. کار سئو فقط برای وب سایت انجام نمی شود. علاوه بر این، مطالعاتی به نام سئوی خارج از سایت باید در خارج از وب سایت انجام شود.
ما به عنوان seounique یکی از اولین و پیشروترین شرکت هایی هستیم که خدمات سئو را در سراسر ایران به صورت فریلنسری ارائه می دهیم. ما خدمات حرفه ای SEO را به برندها و مشاغلی که با آنها کار می کنیم ارائه می دهیم. تاکنون خدمات سئوی شرکتی را به شرکت هایی که در بخش های مختلف فعالیت می کنند ارائه کرده ایم. در این فرآیند، استراتژیهای دیجیتالی مناسب با هویت سازمانی برندها را تعیین و اجرا کردیم. شما می توانید
روندهای سئو شرکتی که باید تماشا کنید
تقریباً هر شرکتی در حال اجرای نوعی برنامه بازاریابی SEO است. به همین دلیل، رقابت مثل همیشه شدید است. استفاده از روندها به شرکت شما راهی برای پیشی گرفتن از رقابت و برتری می دهد، به همین دلیل مهم است که با منابع و شیوه های جدید سئو همراه باشید.
سئو به عنوان یک ضرورت برای وب سایت شما
متأسفانه، بسیاری هنوز سئو را به عنوان یک استراتژی بازاریابی اختیاری به جای یک ضرورت می بینند، زیرا در نهایت، نقش آنها تصمیم گیری است نه حل مشکل.
بسیاری از متخصصان بازاریابی شرکتی همچنان بر ترافیک وب دسکتاپ در مقابل موبایل متمرکز هستند. اما تاثیر واقعی این نیست که کاربران چگونه به سایت خود می رسند، بلکه نحوه تعامل آنها با آن است. گوگل به تنهایی مسئول 75 درصد از ترافیک وب سایت سازمانی است، اما نرخ تبدیل بسته به سایر عناصر سئو، مانند طراحی رابط کاربری خوب و سرعت صفحه، یا رشد می کند یا کاهش می یابد. این فاکتورهای سئوی درون صفحه یک ضرورت هستند و باید به این ترتیب رفتار شوند.
موبایل به عنوان یک جنبش رو به رشد
امروزه، سرمایه گذاری در برنامه های تلفن همراه حرکتی است که برای شرکت های سازمانی انجام می شود. راه حل های تلفن همراه نه تنها مؤثرترین راه برای هدف قرار دادن بیشترین کاربران هستند، بلکه رابط های مبتنی بر موبایل نیز بسیار مؤثرتر از رابط های سازگار با موبایل هستند.
ارائه سازگاری کافی نیست. سئوی سازمانی موفق در دنیای دیجیتال امروزی نیاز به هدف قرار دادن مستقیم کاربران تلفن همراه دارد.
قرار دادن پول در جایی که نتایج حاصل می شود
بهترین راه برای اینکه چیزی که کار می کند حتی کارآمدتر عمل کند چیست؟ روی آن تلاش های موثر سرمایه گذاری کنید! سئوی سازمانی کار می کند و تعداد بی شماری از مشاغل در مقیاس بزرگ سال به سال بیشتر روی سئو داخلی سرمایه گذاری می کنند . دلیل خوبی وجود دارد: سئو ابزار اثبات شده ای است که هر عملیات شرکتی برای موفقیت در یک چشم انداز دیجیتال به آن نیاز دارد.
سازمانهایی که بیش از 20000 دلار صرف تلاشهای سئو میکنند، رهبران نوآوری سئو در فضای شرکتها هستند، و بر کسی پوشیده نیست که چرا. سرمایه گذاری در ابزارهای ضروری نتایج موثری به همراه دارد و داده ها دروغ نمی گویند.
اینفلوئنسر مارکتینگ برای مشاغل سازمانی
یک راه ارگانیک برای افزایش دسترسی شما به مصرف کنندگان چیست؟ رسانه های اجتماعی.
این فقط موفق ترین استراتژی نیست، بلکه مقرون به صرفه ترین است. تحت چتر استراتژی های رسانه های اجتماعی، مشارکت اینفلوئنسرها به سرعت به یک گزینه محبوب تبدیل می شوند.
برخی از شرکتهای سازمانی اینفلوئنسر مارکتینگ را بیشتر یک تاکتیک استارتآپ میدانند، اما در واقع برای شرکتهای بزرگ نیز بسیار موفق است .
برای مثال، بیوک کمپین «Pinboard to Dashboard» را راهاندازی کرد که اینفلوئنسرهای Pinterest را تشویق کرد تا تابلویی را با محصول خود ایجاد کنند و در عین حال شخصیت و علایق خود را به نمایش بگذارند. راهاندازی یک کمپین اینفلوئنسر در یک پلتفرم به ظاهر غیر سنتی برای یک شرکت به شرکت اجازه داد تا به مخاطبان کاملاً جدیدی دست یابد و گروه جدیدی از مصرفکنندگان جوان را جذب کند.
مطالعات موردی در بهترین شیوه های سئو شرکتی
بهترین خرید
برای مدت طولانی، خردهفروش تنها در فروشگاههای بزرگ خود رونق میگرفت و کسبوکار خود را به رقابت آنلاین باخت. یکی از تاکتیکهایی که آنها از آن دور شدند، پر کردن کلمات کلیدی بود، روشی که در آن برخی شرکتها اغلب از یک کلمه کلیدی استفاده میکنند. هنگامی که پر کردن کلمات کلیدی رخ می دهد، گوگل و سایر موتورهای جستجو شروع به پنهان کردن محتوا به عنوان غیر غنی می کنند.
بنابراین، Best Buy یک استراتژی جدید در پیش گرفت. در حالی که هنوز کلمات کلیدی را در صفحات توضیحات محصول خود دارند، آنها شروع به گنجاندن اطلاعات تخصصی کردند. در مقایسه با سایر خرده فروشان، آنها بلافاصله تصویری از متخصص بودن در بازار تخصصی خود به خود گرفتند . این به افزایش اعتبار آنها برای مصرف کنندگان کمک کرد و در عین حال سئو دوستانه باقی ماندند .
مایکروسافت
زاویه ای که مایکروسافت در صفحات فرود خود انتخاب می کند، استفاده از سئو فنی است. آنها در صفحات وب خود در مورد پروژه ها و ابتکاراتی که در آزمایشگاه های توسعه تحقیقاتشان اتفاق می افتد، از پیوندهای داخلی برای غنی سازی تجربه کاربری بازدیدکنندگان سایت استفاده می کنند.
بنابراین، اگر در وبسایت مایکروسافت به دنبال فناوری ابری هستید، میتوانید با پیمایش در صفحات فرود اضافی در وبسایت مایکروسافت، همه آنچه را که میخواهید در مورد مفهوم بدانید، بیاموزید. برای هر سؤالی که ممکن است یک کاربر داشته باشد، مایکروسافت مطمئن شد که یک قطعه محتوا برای ارائه وضوح دارد.
این یک تاکتیک به ظاهر کوچک است، اما تبدیل شدن به مرکز خود برای اطلاعات صنعت باعث میشود تا کاربران بیشتر بمانند، محصولات و خدمات شما را جستجو کنند و یک برند شرکتی را به عنوان یک منبع شخصی ببینند.
برای تمام نیازهای سئوی شرکتی خود با ما تماس بگیرید و اطلاعات دقیقی در مورد موضوع دریافت کنید.