پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

ترفندهای سئوی محلی

dmavid 4 سال پیش

سئوی محلی local seo  یکی از روشهای بازاریابی دیجیتال است که به کسب و کار شما در منطقه ای که فعالیت میکنید تاثیر زیادی میگذارد.چرا که علاوه بر مشتریانی که از هر منطقه شهر یا کشور خود دارید سئوی محلی منجر میشود تا مشتریانی که در منطقه شما سکونت دارند با کسب و کار شما آشنا شوند و به این صورت تعداد آنها افزایش پیدا کند. آژانس بازاریابی دیجیتال آوید ترفندهای سئوی محلی را که جدیدترین و به روز ترین است معرفی میکند.

ثبت سایت در گوگل مای بیزنس

برای شروع  باید  کسب و کار را در گوگل مای بیزنس  Google My Business  ثبت کنید که یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای اطمینان از دیده شدن در نتایج جستجوی محلی انجام دهید. هنگام تنظیم نمایه، آدرس محل کار خود را در گوگل قرار دهید.

گوگل به آدرس کاری شما کد ارسال میکند که برای تأیید آدرس از آن استفاده می کنید. پس از اتمام این کار ظرف چند روز میتوانید کسب و کار خود را در نقشه  گوگل مشاهده کنید.  زمانی که کاربرانی که در منطقه شما قرار دارند و در حال جستجو خدمات کسب و کار شما در گوگل هستند، در نتایج جستجو، کسب و کار شما نمایش داده میشود.

 انتخاب درست کلمات کلیدی 

اطمینان حاصل کنید که توصیفات و کلمات کلیدی محصولات و خدمات شما در وب سایت نشان دهنده آنچه واقعاً افراد به دنبال آن هستند می باشد.

به عنوان مثال ، بازدید مداوم کاربرانی که در سایت شما به دنبال " خودرو"  هستند در حالی که کسب و کار شما به حوزه خودرو مرتبط نیست برای شما سودی حاصل نخواهد داشت.لازم است شما از کلمات کلیدی مخصوص و منحصر به کسب و کار خود برای تجارت و محصولات خود استفاده کنید. برای انتخاب درست کلمات کلیدی حوزه کاری خود از ابزارهای مختلف میتوانید استفاده کنید.

این ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می دهند تا محبوب ترین عبارات جستجو مرتبط با مشاغل خود را پیدا کنید و میزان سختی و  راحتی آنها را متوجه شوید.

 قرار گیری محل کار در  سایت

شما باید مطمئن شوید که صفحه اصلی شما و هر صفحه دیگری که حاوی اطلاعاتی در مورد محصول و خدمات شما است منطقه شما را نشان دهد از جمله تگ عنوان، هدینگ، داخل متن ، توضیحات متا و فوتر. همچنین در url  مرتبط محل کسب و کار خود را قرار دهید.

برای برخی از مشاغل که کالا و خدمات را در یک منطقه خاص ارائه می دهند منطقی وجود دارد که سئوی محلی  منحصر به خود را میتوانند داشته باشند یعنی استفاده از نام منطقه ای که در آن مستقر هستند به عنوان یک کلمه کلیدی در نظر بگیرند به طور مثال باغ تالار گرمدره. گرمده در نزدیکی کرج قرار دارد که در این منطقه باغ و تالارهایی زیادی برای برگزاری مراسم و جشنها قرار دارد. در نتیجه منطقه گرمدره به عنوان یک کلمه کلیدی مورد استفاده قرار میگیرد.

برای کسایی که شاید رقابت کمتری برای خدماتی که آنها ارائه می دهند یا تمایل به فروش در یک منطقه جغرافیایی کمی گسترده تر به مشتریان وجود دارد ممکن است منطقی تر باشد که نام یک شهرستان یا ایالت را در قسمت های اصلی سایت آنها ذکر کنید.از پکیج دیجیتال مارکتینگ آوید نیز میتوانید بهره مند شوید.

ثبت سایت در دایرکتورهای محلی

ثبت  وب سایت در  فهرست دایرکتوری های محلی می تواند رتبه سایت شما را در نتایج جستجو بهبود ببخشد.گوگل آدرس سایت شما را که دایرکتوریهای وارد شده را ایندکس میکند و اگر آن دایرکتوری معتبر باشد احتمال دارد سایت شما جزو ۵ لینک اول در نتایج جستجو نمایش داده شود.

با انجام این کار شما برای سایت خود بک لینک گرفتید  که می تواند عملکرد خوبی را در نتایج جستجو داشته باشد.همچنین شما تجارت خود را در معرض دید هر کسی که از این دایرکتوری استفاده کند قرار داده اید.

با این حال بسیار مهم است که فقط سایت خود را در دایرکتوری های مهم ثبت کنید زیرا همه دایرکتوری ها معتبر نیستند و بر رتبه بندی سایت شما میتوانند تأثیر منفی بگذارند.

 نظر مشتریان در گوگل مپ

نظرات خوب و مثبت مشتریان از کسب و کار شما  که در گوگل مپ نوشته میشود احتمال بازدید مشتری از تجارت شما را افزایش می دهد. در مورد سئوی محلی باید گفت که گوگل مای بیزنس به این نظرات مشتریان و امتیاز دهی اهمیت زیادی میدهد. بنابراین ثبت نظر مشتریان در این قسمت اهمیت زیادی دارد و آنها را تشویق به این کار کنید. از مشاوره رایگان آنلاین مارکتینگ ما نیز می توانید بهره مند شوید.

استفاده از نشانه گذاری اسکیما

سایت Schema.org  به شما این امکان را می دهد که اطلاعاتی را که موتورهای جستجوگر برای درک بهتر محتوای شما نیاز است را فراهم کنید تا مرتبط ترین نتایج جستجو از سایت شما ارائه شود.

افزودن کد اسکیما به سایت برای موتورهای جستجو این امکان را قرار میدهد تا اطلاعات مربوط را در نتایج جستجو نمایش دهد  برای مثال امتیاز دادن و نظرات کاربران.

نوع خاصی از کد اسکیما  جغرافیایی وجود دارد که به موتورهای جستجو و کاربران اجازه می دهد اطلاعات بیشتری در مورد مکان کسب و کار شما کسب کنند و افزودن این کد می تواند پیامدهای مثبتی برای کسب و کار شما داشته باشد که به نتایج جستجوی محلی می رسد.

بک لینک با نام منطقه کار 

بک لینکها برای نمایش عمومی سایت شما در نتایج جستجو بسیار حیاتی هستند. برای تقویت عملکرد موتورهای جستجو در نتایج جستجوی سئو محلی  باید افراد را تشویق کنید تا به شما بک لینک بدهند. این موضوع بر موقعیت مکانی شما در موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد.

علاوه بر این، ایده خوبی است که در صورت امکان (بطور مثال از مشاغلی که در نزدیکی شما فعالیت می کنند) بک لینک محلی بگیرید. با این کار سیگنالی به موتورهای جستجو ارسال می شود که سایت شما مربوط به یک منطقه جغرافیایی خاص است.

تولید محتوا همراه با نام منطقه کار

سایتهایی که دارای مقالات و آموزنده درباره موضوعاتی هستند که مردم واقعاً به آنها علاقه مند هستند در نتایج جستجو عملکرد خوبی دارند.

این به دو دلیل اهمیت دارد: اول اینکه این سایتها دارای کلمات کلیدی مهم و کاربردی هستند و احتمال اینکه محتوا این سایتها با انواع مختلف سرچ کلمات کلیدی جستجو نشان داده شود زیاد است.

دوم اگر این سایتها دارای منابع خوبی باشند سایر سایت در آنها بک لینک ایجاد می کنند.همین قوانین در مورد محلی اعمال می شود اگر بتوانید پست های وبلاگی توسط ابزارهای تولید محتوا پیدا و تولید کنید و در مورد تجارت خود بنویسید که شامل منطقه جغرافیایی شما باشد ممکن است در نتایج جستجوی محلی عملکرد خوبی داشته باشید.

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

آخرین پست های من
چک لیست تولید محتوا 4 سال پیش چک لیست سئو آن پیج 4 سال پیش چک لیست سئو پایه 4 سال پیش اینستاگرام مارکتینگ 4 سال پیش