الگوریتم های گوگل چیست؟
گوگل باغ وحشی دارد که در آن الگوریتم های خود را جای داده است! الگوریتم های گوگل در گوگل برای بهینه سازی و سئو استفاده می شوند. فرآیندی که موتورهای گوگل وب سایت ها را تجزیه و تحلیل می کنند. خزنده موتور جستجو تمام اطلاعات و داده ها را جمع آوری، ذخیره و نگهداری می کند. در واقع الگوریتم ها شکلی از ریاضیات هستند که توسط آن محتوا و اطلاعات تا زمانی که کاربر به این داده ها نیاز داشته باشد طبقه بندی می شود.
الگوریتم چیست؟
در یک تعریف کلی به مجموعه ای از دستورها و فرمول هایی اطلاق می شود که به زبانی واضح و دقیق توضیح داده شده و گام به گام به کار می روند به گونه ای که هدف خاصی را دنبال می کنند و شروع و پایان مشخصی نیز دارند. این یک الگوریتم نامیده می شود.
الگوریتم های گوگل
الگوریتم های گوگل به دو دسته تقسیم میشوند، الگوریتمهای اصلی که در واقع بخشی از هسته اصلی گوگل هستند و بر اساس پارامترهای مختلف، وبسایتها را رتبهبندی میکنند و الگوریتمهایی که بعداً برای شناسایی سایتهای اسپم یا بهبود نتایج استفاده میشوند. برخی از الگوریتم های دسته دوم عبارتند از:
- الگوریتم پاندا
- الگوریتم پنگوئن
- الگوریتم مرغ مگس خوار
- الگوریتم E-A-T گوگل
- الگوریتم Page Layout
- الگوریتم گورخر
- الگوریتم کبوتر
- الگوریتم رنک برین
- الگوریتم دزدان دریایی
- الگوریتم PayDay Loan
- الگوریتم کافئین
- الگوریتم موبایل گدون (mobilegeddon)
- الگوریتم برت
- الگوریتم پیج آتوریتی (Page Authority)
- الگوریتم موبایل فرست ایندکس (Mobile First Index)
- الگوریتم مام (MUM)
کپی شده از تیم سئو لرن seolearn.ir