پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

افزایش رتبه سایت

dmavid 4 سال پیش

افزایش رتبه سایت مهمترین فاکتور در سئو و بهینه سازی است. فاکتورها و روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. از سئوی داخلی گرفته تا محتوای سایت و سئوی فنی همه و همه در افزایش سرعت سایت اثرگذار هستند. همراه با آژانس بازاریابی دیجیتال آوید به چند مورد از مهمترین تکنیک های آن اشاره میکنیم.

افزایش رتبه سایت

برای افزایش رنک سایت موارد زیادی را باید رعایت کرد که ما به متفاوت ترین آنها اشاره میکنیم.

جستجوی صوتی برای سایت 

امروزه جستجوی صوتی در زندگی بسیاری از افراد جا افتاده است. با ترویج بیشتر این فناوری باید در نظر بگیرید که جستجوی گفتاری چه تاثیری بر رتبه سایت شمادر آینده خواهد گذاشت. 

در جستجوی صوتی شما عبارت یا عنوان طولانی یا کوتاه را بیان میکنید. مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ آوید یا بهترین شرکت بازاریابی دیجیتال در تهران. توجه کنید که عبارت دوم بسیار طولانی تر از عبارت اول است.

این بدان معناست که شما می خواهید محتوای خود را برای کلمات کلیدی طولانی نیز بهینه کنید. از آنجا که هدف نهایی استفاده از کلمات کلیدی است که افراد آنها را جستجو می کنند، این میتواند کار شما را آسان کند زیرا نیازی به جمع آوری عبارات کلیدی طولانی در تولید محتوای خود ندارید.

 نشانه گذاری اسکیما 

اسکیما داده های ساختاری است که می تواند به مرورگرهای وب و موتورهای جستجو کمک کند درک عمیق تری از محتوای صفحه شما داشته باشند. در نتیجه، افزودن این نشانه گذاری می تواند نحوه نمایش وب سایت شما و در نهایت رتبه بندی آن را در صفحات نتایج موتور جستجو بهبود ببخشد.

توصیه می شود از اسکیما برای بهره مندی از کارهای خلاقانه، تصاویر، دستور العمل ها، سازماندیها، افراد و محصولات استفاده کنید. به عنوان مثال یک نتیجه جستجو با استفاده از اسکیما و اطلاعات غنی، نسبت به وب سایتی که عاید این موارد است برای نمایش دادن ارجعیت دارد.

سرعت بارگزاری سایت 

بهینه سازی سرعت لود سایت یکی از مهم ترین فاکتورهای بهینه سازی است.به حدی که اگر در سال ۲۰۲۱ وب سایتی ریسپانسیو و موبایل فرندلی نباشد توسط گوگل ایندکس نمیشود.توسط ابزارهای مختلف میتوانید سرعت سایت خود را بررسی کنید و آنها را بهبود ببخشید.

استراتژی های اصلی برای این کار شامل اجرای راه حل ذخیره سازی و همچنین بهینه سازی پرونده های رسانه ای شما هستند.

هوش مصنوعی 

گوگل در حال حاضر به لطف سیستم رنک برین خود از هوش مصنوعی بسیار استفاده می کند. این رباتی است که برای بهبود مستمر نتایج جستجوی گوگل از یادگیری ماشین استفاده می کند. این رباط الگوها و زمینه ها را در میلیون ها صفحه پیدا می کند سپس موتور جستجو می تواند با استفاده از آنها نتایج مرتبط تری را نمایش دهد. به صورت کلی ابزارهایی که از یادگیری ماشین برای بهبود سئو استفاده میکنند محبوبیت بیشتری پیدا خواهند کرد.

این راه حل به شما کمک می کند داده های غیر سازمان یافته مانند تجزیه و تحلیل سایت را به یک روایت واضح تبدیل کنید. به نوبه خود این می تواند به شما کمک کند الگوها را سریعتر تشخیص داده و شروع به بهبود سایت خود کنید.ابزار دیگری که می تواند هنگام ایجاد محتوا به شما کمک کند  WordLift است.

 نتایج شخصی تر 

امرزوه بیشتر کاربران می خواهند سریعتر اطلاعات مورد نیاز خود را در گوگل  جستجو کنند بنابراین رو نتیجه شخصی تمرکز کرده و نام برند را نیز مورد توجه قرار میدهند.

از همه مهم تر آنکه گوگل در واقع اطلاعات مربوط به هر کاربر را جمع می کند تا مهمترین نتایج را به دست آورد.سرویس گوگل  بر اساس نتایج جستجوهای قبلی یا حتی موقعیت مکانی کاربر، گزینه را شخصی سازی کرده و سپس بر اساس آن نتایج را نمایش میدهد. به طور مثال اگر جستجو کنید "نزدیکترین کافی شاپ کجاست؟"  گزینه های نزدیک به منطقه شما نشان داده می شود.

در واقع می توانید با ارائه اطلاعات واضح و سازمان یافته در سایت خود، احتمال نمایش وب سایت خود را پیشنهادت گوگل افزایش دهیدز مشاوره رایگان آنلاین مارکتینگ آوید نیز میتوانید بهره مند شوید.

بهینه سازی دانش پایه 

یک پایگاه دانش می تواند انبوهی از امکانات محتوای غنی را ارائه دهد، همه اینها می تواند به شما در بهبود رتبه بندی سایت کمک کند. این شامل ایجاد محتوای خاص و پر از کلمات کلیدی ارزشمند است. علاوه بر این می توانید تجربه پایگاه دانش خود را به منظور حفظ مشتریان وفادار و راضی نگه داشتن آنها، تنظیم کنید.

در واقع این می تواند نقطه عطفی برای بسیاری از مشاغل باشد. تحقیقات نشان می دهد که 92٪ از مشتریان پس ازداشتن سه تجربه بد از خدمات یک شرکت، به یک شرکت دیگر روی می آورند. این بدان معناست که شما یک فرصت طلایی دارید تا با یک تیر ۲ نشان بزنید هم محتوای غنی تولید کنید و همزمان خدمات عالی به مشتری ارائه دهید.

از آنجا که می خواهید کاربران بتوانند مقالات مورد نیاز خود را پیدا کنند، محتوای دانش بنیان نیز به دنبال بهترین روشهای جستجوگرها است. برای ایجاد آن نیز میتوانید از پلاگین استفاده کنید.

 بلاک چین 

بلاک چین فناوری است که امروز مورد توجه زیادی قرار گرفته است.این فناوری می تواند بر سئو نیز تأثیر بگذارد زیرا استفاده از بلاکچین رابطه بین تبلیغ کنندگان و دارندگان وب سایت را تغییر می دهد. با استفاده از بلاکچین می توانید معتبر بودن هر کلیک را تضمین کنید زیرا دوره استفاده از رباط ها برای بازید و افزایش رتبه سایت به پایان رسیده است.  این منجر به بهبود داده های تأیید شده می شود این معنی که سایت ها نمی توانند با استفاده از کلیک های خودکار  رتبه بندی خود را به طور مصنوعی بهبود بخشند.

 از پکیج دیجیتال مارکتینگ ما نیز میتوانید بهره مند شوید.

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

آخرین پست های من
چک لیست تولید محتوا 4 سال پیش چک لیست سئو آن پیج 4 سال پیش چک لیست سئو پایه 4 سال پیش اینستاگرام مارکتینگ 4 سال پیش