۱. طراحی حرفهای و کاربرپسند: طراحی سایت فروشگاهی باید بسیار حرفهای، جذاب و کاربرپسند باشد تا مشتریان را جذب کند و اطمینان دهد که آنها میتوانند از سایت با اعتماد به نفس خرید کنند.
۲. پشتیبانی از فروشگاههای موبایل: سایت باید به صورت کاملاً واکنشگرا طراحی شده باشد و بر روی همه دستگاهها (از جمله تلفنهای همراه و تبلتها) به خوبی کار کند.
۳. مدیریت موجودی موثر: فروشگاه باید به روز رسانی موجودی را بهصورت لحظهای انجام دهد تا در صورت نیاز، مشتریان را با وضعیت موجودی محصولات آگاه سازد و از تبعیض در بین مشتریان جلوگیری شود.
۴. پرداخت امن: فروشگاه باید از روشهای پرداخت امن استفاده کند تا اطلاعات شخصی و مالی مشتریان را حفظ کند و از سوء استفاده از آنها جلوگیری کند.
۵. سرعت بارگذاری صفحات: سایت فروشگاهی باید با سرعت بالا بارگذاری شود تا مشتریان از تجربه خوبی در خرید لذت ببرند و از ترک کردن سایت به دلیل بارگذاری طولانی صفحات جلوگیری شود.
۶. ارائه اطلاعات دقیق و کامل: فروشگاه باید اطلاعات دقیق و کاملی از محصولات، قیمتها، شرایط پرداخت، شرایط بازگشت و ... را به مشتریان ارائه دهد تا بتوانند بهترین تصمیم را در مورد خرید یا عدم خرید یک محصول بگیرند