پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

تجربه طراحی سایت برای شرکت چمن مصنوعی

web 1 سال پیش

تجربه‌ای بی‌نظیر از طراحی سایت چمن مصنوعی با استفاده از متد روز طراحی سایت، ایجاد قالب اختصاصی، بهره گیری از طراحی UI/UX

درود بیکران به همه پیکسلری ها ❤️.

من قصد دارم تجربیات نمونه کارهایی که داشتم رو در اینجا برای علاقمندان به طراحی سایت قرار بدم. سایت اطلس چمن یکی از پروژه های طراحی سایت در قزوین می باشد. همچنین کار سئو سایت این شرکت رو در حال انجام هستیم. امیدوارم که بتونم رضایت شما عزیران رو جلب کنم.

mbeeZh2C88mHK2OTvcZKRFeGd5wprxamyWMKgJR2.png

طراحی وب سایت و سئو چمن مصنوعی اطلس چمن

طراحی سایت اطلس چمن با استفاده از متد روز طراحی وب سایت، ایجاد قالب اختصاصی، بهره گیری از طراحی UI/UX برای صفحات مختلف سایت، رعایت تمام نکات سئو در هنگام طراحی قالب، انجام خدمات سئوی تکنیکال، خارجی و داخلی، مدیریت صفحه اینستاگرام اطلس چمن.

خدمات

طراحی سایت

سئو

طراحی UI/UX

زمینه کاری

تولید و پخش چمن مصنوعی

سال

1397

کارفرما

شرکت اطلس چمن

وب سایت

www.puyapardaz.ir

وب سایت شرکت اطلس چمن در ابتدا با دروپال 7 و در سال 1397 طراحی شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت طراحی سایت، از لحاظ سئو، سرعت، محتواگذاری و قالب های بوت استرپ، طی جلسه ای با مالک وب سایت تصمیم گرفتیم این وب سایت را به دروپال 9 ارتقا بدهیم.

درباره اطلس چمن

شرکت اطلس چمن بیش از 20 سال است که در زمینه فروش چمن مصنوعی فعالیت دارد. این شرکت در سال 1395 تصمیم گرفت، یک سایت برای فروش چمن مصنوعی طراحی کند، پس از آنکه سایت را طراحی کردند اقدام به سئو کردن این سایت هم کردند که پس از گذشت 2 سال، به دلایل مختلف مانند: کیفیت پایین سایت طراحی شده، رعایت نکردن نکات سئو در هنگام طراحی و مشکلات بسیار زیادی که بر روی قالب آماده وردپرس وجود داشت، نتوانستند حتی یک کلمه کلیدی را به صفحه اول گوگل بیاورند.

پس از این ماجرا هیئت مدیره این شرکت تصمیم به تغییر تیم سئو در قزوین گرفتند. در نهایت طی جلسه ای که با تیم پویاپرداز داشتند، کار سئو و طراحی سایت شرکت اطلس چمن را به ما سپردند. ما در همان ابتدا با بررسی و تحقیق بر روی کلمات کلیدی کار طراحی سایت را با دروپال 7 آغاز کردیم. پس از طراحی سایت، کار تکنیکال سئو را با دقت طبق اصول سئو انجام دادیم و همجنین، تولید محتوا را هم به صورت موازی آغاز کردیم. پس از محتواگذاری و تست سئوی صفحات، سئوی خارجی را استارت زده و پس از گذشت 6 ماه، کلمات کلیدی به نوبت به صفحه اول گوگل آمدند.

با توجه به سئوی سایت اطلس چمن و مدیریت صفحه اینستاگرام این شرکت توسط شرکت پویاپرداز، طولی نکشید که شرکت اطلس چمن به یکی از بهترین برندهای تولید و فروش چمن مصنوعی در ایران تبدیل شد.

اهداف اطلس چمن

شرکت اطلس چمن با تعیین کردن اهداف خود، به دنبال رسیدن به آنها بود. طی جلسه اولیه با مدیر این شرکت مقرر گردید که، تیم طراحی سایت، سئو و مدیریت شبکه های اجتماعی پویاپرداز این شرکت را به اهداف مورد نظرش برساند. این اهداف شامل موارد زیر بودند:

  • تبدیل شدن به یکی از 3 برند برتر تولید و فروش چمن مصنوعی
  • داشتن سایتی زیبا و کاربر پسند
  • افزایش فالور در شبکه اجتماعی اینستاگرام
  • فروش چمن مصنوعی به تمام نقاط ایران
  • گرفتن پروژه های چمن مصنوعی فوتبالی

استراتژی ما

استراتژی ما برای انجام درست کارها، در ابتدا طراحی UI/UX بود. سپس با توجه به طرح تصمیم به تغییر پلتفرم سایت از وردپرس به دروپال و پیاده سازی آن بر اساس نکات سئوی تکنیکال گرفتیم. برای افزایش نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری دکمه های تماس را در دسترس قرار دادیم. برای افزایش تعامل کاربران با سایت نیز امکان گذاشتن نظر برای محصولات را فراهم کردیم. استراتژی بعدی ما تولید محتوای بهینه و همیشه سبز برای سایت اطلس چمن بود. با توجه به رقابت کلمه چمن مصنوعی در صفحات 1 تا 4 گوگل، همیشه نیاز به تولید محتوا و به روز رسانی محتواهای سایت می باشد. از همین رو ما برنامه ای با تقویم تولید محتوا برای سایت اطلس چمن درست کردیم.

IXgEXuajZkM40Y0H8Y6uVwXSfUSnJdvtXyfrKA57.jpg

استانداردسازی طراحی سایت با نکات فنی سئو

KW5sU3a4LQLQJhmVVXV1EhysG99awltfF4j2o5H3.jpg

تولید محتوای همیشه سبز

طراحی سایت برای شرکت چمن مصنوعی

برای طراحی سایت چمن مصنوعی ما ابتدا چند پرسش را طرح کردیم. با جواب دادن به این پرسش ها پلتفرم و نوع سایت برای رسیدن به بهترین نتیجه را انتخاب کردیم. سوال ها به ترتیب اولویت:

  1. آیا فروش چمن مصنوعی به صورت خرده فروشی انجام میگیرد یا کلی فروشی؟
  2. میزان رقابت سئو در کلمات کلیدی مورد نظر چقدر می باشد؟
  3. بودجه کارفرما چقدر می باشد؟
  4. سایت شرکت چمن مصنوعی نیاز به قالب اختصاصی دارد یا خیر؟
  5. در ادامه نیاز به پشتیبانی دارد؟
  6. پس از اتمام کار و در هنگام پشتیبانی نیاز به توسعه پیدا می کند؟

انتخاب پلتفرم مناسب برای طراحی سایت

با پاسخ دادن به این پرسشها تصمیم گرفتیم سایت را با سیستم مدیریت محتوای دروپال طراحی کنیم. با دروپال می توان قالب اختصاصی طراحی کرد. بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت های شرکتی و تجاری می باشد. قابلیت توسعه بسیار بالایی دارد. امنیت فوق العاده بالایی نسبت به سایر سیستمهای مدیریت محتوا دارد. غالبا وب سایت های طراحی شده با دروپال دارای سئوی قوی می باشند. رقابت بالایی در سئو برای چمن مصنوعی وجود دارد. گوگل هم هر از چندگاهی آپدیت های جدیدی ارائه می کند. برای اینکه سئوی تکنیکال سایت را بتوانیم خیلی سریع با آپدیت گوگل، تغییر دهیم استفاده از دروپال بهترین گزینه بود.

در نهایت این موارد را به همراه هزینه طراحی سایت و هزینه های احتمالی به کارفرما اعلام کردیم. کارفرما هم پیشنهادات ما را قبول کرد و کار طراحی سایت را آغاز کردیم.

یکی از اقدامات ویژه تیم طراحی سایت پویا پرداز، ایجاد محاسبه گر آنلاین قیمت چمن مصنوعی بود. بازدیدکنندگان سایت می توانند با استفاده از این محاسبه گر، قیمت تمام شده چمن مصنوعی خود را محاسبه کنند. استفاده از این ابزار بسیار راحت است. دارای تجربه کاربری و رابط کاربری UI/UX بسیار خوبی است.

jSNgWmXdvhJ7xAqhPc72zg0Zt5ncarV5KXEqETg7.webp

محاسبه گر آنلاین قیمت چمن مصنوعی

سئو کلمات کلیدی چمن مصنوعی

کلمات مرتبط به چمن مصنوعی رقابت بالایی در سئو دارند. سایت های زیادی در زمینه فروش چمن مصنوعی فعالیت می کنند. هر کدام از این سایت ها یک تیم سئو برای خودشان استخدام کرده اند. هر روز هم به تعداد سایت های چمن مصنوعی اضافه می شود. با این وجود ما توانسته ایم بیشتر کلمات کلیدی چمن مصنوعی را در رتبه های بالای صفحه اول گوگل بیاوریم.

برای انجام سئو سایت، ابتدا با تحقیق کلمات کلیدی کار را آغاز کردیم. کلمات را به ترتیب اولویت و میزان سرچ و ورودی احتمالی بیشتر از گوگل، لیست کردیم. با انجام سئوی تکنیکال، سئوی داخلی و سئوی خارجی پس از چند ماه، این کلمات در صفحه اول گوگل ظاهر شدند.

افزایش ورودی گوگل

از همان ابتدا ورودی گوگل سایت را از طریق سرچ کنسول گوگل رصد می کردیم. در ماه های اول روزانه 10 تا 15 ورودی از گوگل داشت. پس از بالا آمادن کلمات کلیدی این عدد به روزانه 30 تا 40 کلیک رسید. با گذشت یک سال از آغاز سئو، ورودی گوگل سایت اطلس چمن به 120 عدد در روز هم رسید. میزان ورودی گوگل با توجه به رقابت بالا و وضعیت اینترنت کشور در حال حاضر 70 می باشد.

S8S0LNHK88JKz6bJfCKX95HGqRKhXIgpfr9iqlpw.webp

تعداد ورودی گوگل و ایمپرشن اطلس چمن

رتبه کلمات کلیدی اطلس چمن در گوگل

حدود 20 کلمه کلیدی را برای اطلس چمن سئو کرده ایم. جایگاه همه این 20 کلمه در صفحه اول گوگل قرار دارد. پیش از لیست کلمات کلیدی این نکته را بگویم که امکان دارد رتبه این کلمات دستخوش تغییراتی شوند. امیدوارم که هنگام خواندن این مطلب توسط شما رتبه های بهتری را توانسته باشیم کسب کنیم.

  1. چمن مصنوعی => رتبه 6
  2. قیمت چمن مصنوعی => رتبه 5
  3. چمن مصنوعی فوتبال => رتبه 3
  4. چمن مصنوعی باشگاه => رتبه 2
  5. چمن مصنوعی بین سنگی => رتبه 4
  6. چمن مصنوعی بین موزاییک => رتبه 5
  7. چمن مصنوعی مهد کودک => رتبه 5
  8. فنس چمنی => رتبه 6
  9. چمن مصنوعی دیواری => رتبه 3
  10. چمن مصنوعی رستوران => رتبه 5
  11. چمن مصنوعی کافه => رتبه 4
  12. چمن مصنوعی بالکن => رتبه 4
  13. شرکت چمن مصنوعی => رتبه 4
  14. تولید چمن مصنوعی => رتبه 1
  15. کارخانه چمن مصنوعی => رتبه 3
  16. چمن مصنوعی موکتی => رتبه 6
  17. فرچه چمن مصنوعی => رتبه 1
  18. چمن مصنوعی دست دوم => رتبه 5
  19. چمن مصنوعی محیط کار => رتبه 3
  20. محاسبه قیمت چمن مصنوعی => رتبه 1
0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید

محمد محمدی 🦄 هستم.

آخرین پست های من
تجربه طراحی سایت برای شرکت سوله سازی 1 سال پیش