با وجود بیش از دو میلیون اپلیکیشن در فروشگاههای اپلیکیشن، جلب توجه کاربران غیر ممکن شده است. علاوه بر این، مردم در حال حاضر بیش از 90 درصد زمان خود را صرف اپلیکیشنهای تلفن همراه میکنند.
رقابت وحشتناکی وجود دارد و رقابت با آگاهی از نام تجاری رقیب، تنها راهحل منطقی دراز مدت است. با این اوصاف، در اینجا چند نکته مفید و کاربردی برای نام تجاری موفق اپلیکیشنهای تلفن همراه آورده شده است که نه تنها شهرت خوبی برای نام تجاری شما ایجاد میکند، بلکه باعث ارزش افزوده در کسبوکار شما میشود.
همه ما میدانیم چه کسی اولین بار بر روی ماه فرود آمد. اما، آیا میدانید چه کسی دومین بار یا سومین بار به ماه مسافرت کرد؟ فکر نمیکنم. هیچکس به یاد نمیآورد که چه کسی مقام دوم یا سوم را کسب میکند. اگر کاری شایسته انجام دهید، در کوتاهترین زمان به اوج خواهید رسید. اما برای رسیدن به رتبه اول به بخشی از برندهای خاص نیاز دارید.
لازم به ذکر است که درست مانند هر چیز دیگری در روند طراحی اپلیکیشن تلفن همراه، برند چیزی است که نیاز به توجه یکسان از سوی شما دارد. نام تجاری به اپلیکیشن شما اعتماد و اقتدار میبخشد. شما باید محتوایی ایجاد کنید که برای مخاطبان شما مناسب و ارزشمند باشد. وقتی مخاطب بفهمد که شما چیزی را به او میدهید که ارزش امتحان کردن را دارد، مطمئنا از اپلیکیشن شما استفاده میکند و این به نوبه خود، حضور نام تجاری را از طریق یک اپلیکیشن تلفن همراه افزایش میدهد.
چه شما آن را قبول کنید و چه با آن مخالفت کنید، سئو به اندازه نام تجاری اهمیت دارد. سئو باعث میشود اپلیکیشن تلفن همراه شما برای کاربران بالقوه قابل کشف شود. برای یک لحظه، رسیدن به رتبه برتر در جستجوی گوگل را فراموش کنید. سئو با نمایان ساختن نام تجاری خود در نتایج جستجو، به شما در ایجاد اعتماد کمک میکند. از مواردی که میتوان در سئو از آنها استفاده کرد:
- استفاده از ویدیوهای جالب یوتیوب
- آماده کردن ارائههایی که آگاهی کاربران را افزایش میدهد
- ایجاد پستهای وبلاگی که به کاربران آموزش لازم را میدهد.
- منبع:
- تاثیر برندسازی در رشد اپلیکیشن