استفاده صحیح از هشتگ ها برای ثبت آگهی
اکثر افراد مخصوصا کسانی که سال هاست در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند با واژه هشتگ آشنایی دارند. یک راه رایگان و نسبتاً آسان برای جذب مخاطب شما. تیم آگهیزن شما را با نحوه ی صحیح و اهمیت این هشتگ ها در این مقاله بیشتر آشنا می کند.
هشتگ ها تقریبا نوع جدیدی از ابزارها در شبکه های اجتماعی ، سایت ها و وبلاگ ها می باشند که در چندین سال اخیر حتی بیش از قبل در بین مردم محبوب شدند. استفاده از هشتگ ها برای بعضی از افراد به نوعی وابستگی عجیبی تبدیل شده است و برای این کار هیجان بسیار زیادی دارند و سعی می کنند با استفاده از خلاقیت خود هشتگ های جالب و متنوعی را خلق کنند. شما مخصوصا در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام با آن ها برخورد می کنید. افرادی که سعی می کنند در نقش یک اینفلوئنسر با منتشر کردن عکس و فیلم های زیادی در طول روز با هدف تولید محتوا دنبال کننده های زیادی را به سمت خود جذب کنند. این دسته افراد معمولا به طرز عجیبی از هشتگ ها استفاده می کنند. سوالی که این جا پیش می آید این است که این هشتگ ها چه قدر در میزان دیده شدن صفحات شما کاربرد دارند و نحوه ی صحیح استفاده از آن ها به چه شکل است ؟ آیا شما نیز به عنوان صاحبین مشاغل و ارائه دهنده ی خدمات هنگام ثبت آگهی رایگان خود در پلتفرم هایی مثل اگهیزن تمایل دارید از هشتگ ها استفاده کنید ؟ جایگاه این هشتگ ها در آگهی های شما کجاست و به چه طریقی باید از آن ها استفاده کرد ؟ جواب تمامی این سوالات را با توضیحات تکمیلی تا انتهای این مقاله به شما می دهد. پس با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید : بهترین استراتژی های جذب مشتری برای فروش بیشتر
هشتگ دقیقا چیست ؟
هشتگ یک ابزار کشف به حساب می آید که همان طور که گفتیم توسط کاربران رسانه های اجتماعی به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. البته به این جامعه ی بزرگ باید برندها را نیز اضافه کرد. هشتگ را می توان به عنوان یک عملکرد جدید جستجو نام برد ، جریانی از مکالمه که توسط کسانی که علاقه مشترک به موضوعی را دارند استفاده می شود. هشتگها معمولاً شامل موضوعات ترند شده ، حقایق شناخته شده، علایق خاص یا به عبارت ساده، هر چیزی که بعد از علامت # بیاید شناخته می شوند.
باید بدانید که تمامی موتورهای جستجوی اصلی و بزرگ دارای هشتگ و فهرست بندی هستند: موتورهای جست و جویی که شما آن ها را به عنوان گوگل، بینگ و یاهو می شناسید. هشتگ اختراع قرن 21 محسوب می شود، اختراعی که مردم را گرد هم می آورد، علایق مشترک را به اشتراک می گذارد و الهام بخش یکدیگر می شوند. این ابزار مانند فیلتری عمل می کند تا در زمان یابنده ی یک موضوع خاص صرفه جویی کند و علاقه مندان مرتبط را بهم پیوند دهد.
در ابتدا، هشتگها فقط توسط کاربران اولیه رسانههای اجتماعی استفاده میشدند ، اما تنها در مدت کوتاهی ، پس از پیوستن کمپینهای تبلیغاتی و بازاریاب ها به تیم طرفداران ، شکل استفاده از آن کمی تغییر کرد و تکامل یافت. امروزه هشتگها در هر گوشه از زندگی اجتماعی ما نفوذ کردهاند.
شاید شنیده باشید که بسیاری از نوجوانان حتی در مکالمات روزمره ی خود نیز از این واژه استفاده می کنند.
با این حال، هر روند جدیدی با سهم خوبی از خطاها و اشتباهات همراه است. با توجه به مد امروزی استفاده از هشتگ در هر چیزی که به صورت آنلاین و آفلاین می نویسند، گاها اتفاق می افتد که بسیاری از مردم واقعاً نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند. بنابراین هشتگ های ضعیف اغلب مورد سوء استفاده و یا سوء تفاهم قرار می گیرند.
هشتگ ها با نام فنی خود - تگ های فراداده - پیوندهای قابل جستجو هستند که صفحه یا وب سایت شما پس از ثبت آگهی رایگان در گوگل را با ترافیک بازدید بالا بهبود می بخشند.
بیشتر بخوانید : چگونه کلمه کلیدی مناسب برای آگهی انتخاب کنیم
هشتگ ها و بازاریابان
اشاره کردیم که بازاریابان به این اختراع جدید رسانه های اجتماعی جذب شدند و گفتیم نکته ای که در مورد هشتگ وجود دارد این است که هر زمان که بخواهید گفتگوها، عناوین، محتوا و هر نوع فرم متن دیگری را با هشتگ بهینه کنید، فعالیت شما هم در رسانه های اجتماعی و هم در موتورهای جستجو برای مخاطبان بیشتر دیده می شود. شما به عنوان صاحبین کسب و کار باید بدانید که برای بازاریابان، هشتگها راهی برای درگیر کردن برندشان با بازارشان است و معمولاً 3 نوع استراتژی بازاریابی را به کار میگیرند که می توانید از این راه ها برای ساخت هشتگ های خود در ثبت آگهی رایگان استفاده کنید.
1) هشتگ های برند شما: یک هشتگ برای برند خود انتخاب کنید. معمولا در اینجور مواقع باید از عنوان خود برای آگهی که قصد دارید در سایت ثبت آگهی رایگان درج کنید کمک بگیرید.
2) هشتگ های پرطرفدار: واضح است که انتخاب هشتگ های پرطرفدار و مربوط به کار و خدمات شما ، شما را در مجموعه ای بزرگ قرار می دهد و جست و جو کنندگان بیشتری را به سمت شما سوق می دهد.
3) هشتگ های محتوا: در مقاله ی مربوط به کلمات و عبارات کلیدی به تفصیل برای شما توضیح دادیم که ماهیت این کلمات چیست و چگونه باید آن ها را پیدا کنید. تیم ما به شما توصیه می کند که هنگام ثبت آگهی رایگان خود از آن ها استفاده کنید تا در دسته های صحیح جست و جو قرار بگیرید.
بیشتر بخونید : آموزش ثبت آگهی رایگان
چگونه هشتگ صحیح بسازیم و رتبه بالایی کسب کنیم؟
استفاده از هشتگ ها و میزان تاثیر گذازی آن ها به قوانین مختلفی بستگی دارند که توسط کانال های اجتماعی دیکته می شوند، و باید بدانید که الگوریتم های مورد استفاده توسط شرکت ها در این زمینه شبیه یکدیگر نیستند. پس یادتان باشد که شما نمی توانید استراتژی سئو یکسانی را برای همه ی آنها اعمال کنید.
اجازه دهید ابتدا به زمان ساده برای شما توضیح کوتاهی دهیم. کمد یا کشوی لباس های خود را در نظر بگیرید. شما زمانی می توانید به لباس های خود دسترسی بهتری داشته باشید که آن ها را مرتب و بر اساس قانون خاصی چیده باشید. افرادی هستند که لباس های خود را بر اساس قد آن ها و یا ترتیب رنگ بندی آن ها در کمد مرتب می کنند. بدین طریق است که شما هنگام انتخاب لباس برای پوشیدن دید بازتری دارید.
داستان منظم و مرتب بودن لوازم در همه جا به همین شکل صادق است و به شما کمک می کند.
هدفاز توضیح مورد بالا این بود که توجه شما را به هشتگ های نامنظم و بی ربط و گاها در هم و برهم جلب کند. شاید برای ثبت آگهی رایگان در گوگل خود و استفاده از هشتگ ها باید بدانید که این مدل استفاده از هشتگ ها نه تنها به دیده شدن بیشتر شما کمک نمی کند که حتی موتور جست و جویی مانند گوگل شما را به عنوان اسپم یا اصطلاحا هرزنامه شناسایی می کند و به زبان ساده تر از رده خارج می کند. تعداد استفاده از هشتگ ها باید منطقی باشد. شما نمی توانید گوگل را با حجم بسیار بالایی از هشتگ های مختلف گیر بندازید. این تفکر اشتباهی ست که متاسفانه اکثر افراد را درگیر خود کرده است. هشتگ هایی که در سایت ثبت آگهی رایگان استفاده می کنید باید در حد نرمالی کوتاه و حتما مرتبط باشند. هیچ وقت از عبارات بلند برای ساختن هشتگ های خود استفاده نکنید.
با انتخاب استفاده از هشتگ ها در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود، برند خود را با فرصت های بیشتری برای قرار دادن نام، محتوا و فعالیت رسانه های اجتماعی در نتایج جستجوی گوگل ایمن خواهید کرد.
با دانستن نحوه استفاده درست از هشتگ ها در پستهای توییتر، اینستاگرام، گوگل پلاس و فیسبوک خود، کمکی به کاربران در تلاش برای یافتن نام تجاری خود به عنوان پاسخی به علایق و نیازهای آنها خواهید کرد. اگرچه سرعت برای به دست آوردن بهترین دید و تعامل بسیار مهم است، و نمایش یک پست هشتگ شده طول عمر نسبتا کوتاهی دارد، هشتگ ها می توانند ترافیک طولانی مدت ثابتی را به سایت شما هدایت کنند، جایی که آمدن به سایت شما آسان تر از ترک آن است.
بازدیدکنندگانی که هشتگ خاصی را دنبال میکنند، میتوانند #پستهای شما را ببینند. حتی اگر شما را «فالو» نکنند.
بیشتر بخوانید : 5 تا از بهترین روش های تبلیغات کسب و کار
استفاده از هشتگ ها در اگهیزن
همان طور که همیشه گفتیم ما به عنوان یک سایت ثبت آگهی رایگان دوست سئو شما محسوب می شویم و در راستای در صدر قرار گرفتن برند شما در گوگل فعالیت می کند. نحوه ی استفاده از هشتگ ها در این اگهیزن بسیار ساده ست و شما نیازی به استفاده از علامت # را ندارید. اگهیزن با استفاده از آگاهی کامل بر الگوریتم های تخصصی سئو ی موتورهای جست و جو برای شما در فیلدی جداگانه هنگام ثبت آگهی رایگان ، شرایطی را فراهم کرده است تا تنها با نوشتن متن مورد نظر هشتگ خود را بسازید و در دسته ی مربوطه قرار بگیرید. البته که هنگام استفاده از هشتگ ها به تمام مواردی که در بالا اشاره کردیم باید توجه ویژه نشان دهید. استفاده از هشتگ های شفاف و با تعداد کلمات منطقی همیشه به دیده شدن بهتر آگهی شما کمک شایان توجهی خواهند کرد. اگر خدمات و کسب و کار شما محدود به شهر و منطقه ی خاصی می شود بهتر است که در یکی از هشتگ های خود نام آن محدوده را بیاورید تا در دسته بندی بهتری قرار بگیرید. برای مثال اگر شما یک متخصص تاسیسات و سرویس کولرهای آبی و گازی در شهر اراک هستید بهتر است از هشتگ "سرویس کولر در اراک" استفاده کنید.
بیشتر بخوانید : بازاریابی یا تبلیغات ؟ کدام برای جذب مشتری بهتر است ؟
اهمیت استفاده از هشتگ ها را در هیچ رسانه ای دست کم نگیرید. در هنگام درج آگهی همان قدر که به عنوان و کلمات کلیدی خود توجه می کنید به این موضوع نیز بپردازید.
حتی اگر استفاده از هشتگ برای شما بیگانه باشد، متوجه خواهید شد که هشتگ گذاری و تبلیغات رسانه های اجتماعی به طور کلی قابل انجام و بسیار ساده است. تنها چیزی که لازم است کمی تحقیق و خلاقیت است.