پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

پنج استراتژی بازاریابی ضروری برای شرکت های نوپا

webever1234ir 3 سال پیش

همه ما می دانیم که بازاریابی برای همه مشاغل ضروری است، اما برای شرکت های نوپا یا همان استارتاپ ها؛ اهمیت بیشتری دارد. تا زمانی که مردم در مورد استارتاپ شما و آنچه که ارائه می دهد بدانند، احتمالاً محصولات یا خدمات شما را نخواهند خرید. امروزه با انواع کسب و کارها مواجه می شویم. بیشتر آنها نگران رشد هستند، اما هیچ کدام بیشتر از شرکت های نوپا تشنه رشد نیستند. هر شرکتی دارای یک سیستم بازاریابی مستقل و متفاوت با شرکت دیگر است. برای همین نمی توان برای تمامی شرکت ها چه نوپای استارت‌آپی چه شرکتی مثل وب اور که سابقه بسیار طولانی در طراحی و اجرای نرم افزار های سازمانی و اتوماسیون و وب اپلیکیشن دارد، یک نسخه مشابه برای بازاریابی نوشت. از آنجایی که بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها منحصربه‌فردتر است، این راهنما باید ایده خوبی برای شروع به بنیان‌گذاران بدهد. همانطور که تجارت شما رشد می کند و حضور خود را گسترش می دهید، ممکن است مشتریان را از طریق تبلیغ زبانی مشتریان دائمی خودتان، جذب کنید. با این حال، تا زمانی که این اتفاق نیفتد، باید استراتژی های بازاریابی زیر را برای انتشار اخبار در مورد استارتاپ خود در اولویت قرار دهید. 1. ارسال ایمیل بازاریابی ایمیلی یک استراتژی ضروری برای جذب مشتریان به استارتاپ شما با هزینه کم یا بدون هزینه است. هنگامی که یک مشتری بالقوه یا آدرس ایمیل چنین مشتری‌ای را داشتید، می توانید برای تبلیغ استارتاپ خود برای او ایمیل بفرستید. برای استفاده از این استراتژی بازاریابی، ابتدا باید آدرس ایمیل مشتریان بالقوه را جمع آوری کنید. اگر وب سایتی برای خود دارید، در نظر داشته باشید که یک فرم ثبت نام در خبرنامه را در آن قرار دهید. از طرف دیگر، می توانید مستقیماً از مشتریان آدرس ایمیل آنها را بخواهید. نکته کلیدی که باید به خاطر داشته باشید این است که باید ایمیل های خود را با محتوای غیرتجاری مانند راهنماها، مقالات آموزشی، ویدئوها و اینفوگرافیک ها متنوع کنید. اگر فقط ایمیل های تبلیغاتی ارسال کنید، مشترکین احتمالاً از دریافت خبرنامه شما منصرف خواهند شد. 2. یک بخش وبلاگ در سایت خود راه اندازی کنید وبلاگ نویسی یک استراتژی قدرتمند است که می تواند به استارتاپ شما کمک کند تا در معرض دید قرار بگیرد. یک گزارش نشان داد که مشاغل دارای وبلاگ 126٪ بیشتر از رقبای خود بدون وبلاگ امکان جذب مشتری ایجاد می کنند. با یک وبلاگ، می توانید استارتاپ خود را به عنوان یک منبع پیشرو قرار دهید و در عین حال ترافیک جستجوی طبیعی را به سایت خود جذب کنید. راز ایجاد یک وبلاگ تجاری موثر، انتشار محتوایی است که مخاطبان شما می خواهند بخوانند. اگر کاربردی، مفید و ارزش خواندن داشته باشد، موتورهای جستجو با رتبه بندی وبلاگ شما در بالای نتایج جستجو، به تلاش های شما پاداش می دهند. و هنگامی که وبلاگ شما در رتبه بالایی قرار می گیرد، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند؛ این اتفاق به این معنی است که افراد بیشتری در مورد تشکیلات شما آگاهی پیدا خواهند کرد. 3. در رسانه های اجتماعی پست ارسال کنید آمارها نشان می دهد که بیش از 2.4 میلیارد نفر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، بنابراین مهم است که این کانال را در استراتژی بازاریابی شرکت نوپای خود خود بگنجانید. با افزایش حضور کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی، افراد بیشتری آن را می بینند و می شناسند. علاوه بر این، اکثر شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی، از جمله لینکدین، فیس‌بوک، توییتر و پینترست، به صاحبان مشاغل اجازه می‌دهند تا برای ترافیک و قرار گرفتن در معرض دیده شدن، هزینه بپردازند. به عنوان مثال، با سیستم تبلیغات فیس بوک، می توانید بنرهایی ایجاد کنید که در فیدهای خبری کاربران یا در ستون سمت راست وب سایت فیس بوک ظاهر می شوند. موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی به چیزی بیش از یک اکانت نیاز دارد. شما باید محتوای جذاب و مرتبطی را پست کنید که به کاربران دلیلی برای دنبال کردن شما بدهد. و هنگامی که فالوور جذب کردید، باید با پاسخ دادن به سوالات و نظرات، آنها را تشویق به ماندن کنید. 4. از تبلیغات جستجوی پولی استفاده کنید جستجوی پولی به یک کانال تبلیغاتی محبوب برای استارت آپ ها تبدیل شده است. این به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا ترافیک هدفمند را از موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خریداری کنند. گوگل ادوردز و بینگ ادز دو تا از شبکه های جستجوی پولی پیشرو هستند که هر دو دارای هدف گذاری کلمات کلیدی با مدل قیمت گذاری هزینه به ازای هر کلیک (CPC) هستند. با استفاده از هر یک از این شبکه‌ها، می‌توانید تبلیغات سفارشی برای راه‌اندازی خود ایجاد کنید که زمانی که شخصی کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می‌کند، در نتایج جستجو ظاهر می‌شود. به عنوان مثال، اگر استارت آپ شما نرم افزار اتوماسیون درجه یک سازمانی را می فروشد، می توانید کلمات کلیدی مانند " نرم افزار اتوماسیون برای شرکت"، " نرم افزار اتوماسیون سازمانی" و " اتوماسیون سازمانی" را هدف قرار دهید. جذاب‌ترین ویژگی جستجوی پولی، مدل قیمت‌گذاری CPC آن است که در آن تنها زمانی که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند، از شما هزینه دریافت می‌شود. ممکن است ده هزار کاربر تبلیغ شما را ببینند، اما اگر کسی کلیک نکند، هزینه ای از شما دریافت نمی شود. البته، اگر تبلیغات مرتبط و جذاب ایجاد کنید، کلیک‌های زیادی ایجاد خواهید کرد، اما همچنان فقط با کلیک هزینه می‌کنید، که فرآیند بهینه‌سازی کمپین‌های جستجوی پولی خود را برای بازگشت سرمایه (ROI) بالاتر ساده می‌کند.https://webever.ir/bloginfo/%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%88%D9%BE%D8%A7

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید