رپرتاژ آگهی به چه معناست ؟
امروز در طراحی سایت پرنا در خصوص رپرتاژ آگهی صحبت می کنیم.
رپرتاژ آگهی نوعی گزارش ، خبر و ... به ظاهر بی طرف است.
هدف این نوع گزارش ها ، برندسازی و همچنین بهبود سئو است.
رپرتاژ آگهی چیست ؟
رپرتاژ آگهی یه نوع قالب به خصوص است که یک کسب و کار و بهبود برند خود و همچنین بالاتر رفتن سئو ، به کار می روذ.
با پرداخت هزینه ، این قالب به خصوص در طراحی سایت حرفه ای به انتشار در می آید.
به زبان عامیانه ، رپرتاژ تبلیغ شما ، در یک متن نسبتا طولانی ( معمولا دور و بر 600 واژه ) است که با چندین لینک به سایت شما متصل شده است.
انواع رپورتاژ آگهی ؟
رپورتاز آگهی صرفا مربوط به طراحی سایت اختصاصی نمی شود.
تبلیغات تلویزیونی ، چاپ تبلیغات در مجلات و روزنامه ها و ... همگی رپورتاژ محسوب می شوند.
مزایای رپرتاژ آگهی چیست ؟
در صورتی که تبلیغ شما ، با تحقیق و بررسی درست ، در یک وب سایت پر بازدید و مرتبط با کسب و کار شما منتشر شود ، برند شما بهبود یافته یا به عبارات ساده تر اسم شما بیشتر روی زبان ها می افتد.
علاوه بر آن ، به دلیل اینکه لینک طراحی وب سایت شما به صورت دائمی در وب سایت هدف قرار می گیرد.
و همچنین اینکه لینک شما در میان متون احاطه شده ( لینک به عنوان اسپم شناسایی نخواهد شد ) به سئو شما کمک خواهد کرد.
نحوه نگارش رپورتاژ چگونه است ؟
به یاد داشته باشید ، رپورتاژ یک داستان است ، یک داستان جذاب
در نگارش این نوع از تبلیغات ، به هیچ عنوان از کلمات سخت و تخصصی استفاده نکنید.
به یاد داشته باشید ، هدف جذاب بودن متن برای مردم عادی است نه خود شما
نتیجه :
استفاده درست از رپورتاژ آگهی بسیار می تواند برای شما مفید باشد
به یاد داشته باشید که یک طراحی سایت حرفه ای پر بازدید و مرتبط با کسب و کار خودتان را برای انتشار آگهی انتخاب کنید.
موفق باشید.
طراحی سایت پرنا
بیشتر بخوانید