پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

معنی رپرتاژ و بررسی آن

marpar1373 11 ماه پیش

رپرتاژ آگهی به چه معناست ؟

 

امروز در طراحی سایت پرنا در خصوص رپرتاژ آگهی صحبت می کنیم.

رپرتاژ آگهی نوعی گزارش ، خبر و ... به ظاهر بی طرف است.

هدف این نوع گزارش ها ، برندسازی و همچنین بهبود سئو است.

 

رپرتاژ آگهی چیست ؟

 

رپرتاژ آگهی یه نوع قالب به خصوص است که یک کسب و کار و بهبود برند خود و همچنین بالاتر رفتن سئو ، به کار می روذ.

با پرداخت هزینه ، این قالب به خصوص در طراحی سایت حرفه ای به انتشار در می آید.

به زبان عامیانه ، رپرتاژ تبلیغ شما ، در یک متن نسبتا طولانی ( معمولا دور و بر 600 واژه ) است که با چندین لینک به سایت شما متصل شده است.

 

انواع رپورتاژ آگهی ؟

 

رپورتاز آگهی صرفا مربوط به طراحی سایت اختصاصی نمی شود.

تبلیغات تلویزیونی ، چاپ تبلیغات در مجلات و روزنامه ها و ... همگی رپورتاژ محسوب می شوند.

 

مزایای رپرتاژ آگهی چیست ؟

 

در صورتی که تبلیغ شما ، با تحقیق و بررسی درست ، در یک وب سایت پر بازدید و مرتبط با کسب و کار شما منتشر شود ، برند شما بهبود یافته یا به عبارات ساده تر اسم شما بیشتر روی زبان ها می افتد.

علاوه بر آن ، به دلیل اینکه لینک طراحی وب سایت شما به صورت دائمی در وب سایت هدف قرار می گیرد.

و همچنین اینکه لینک شما در میان متون احاطه شده ( لینک به عنوان اسپم شناسایی نخواهد شد ) به سئو شما کمک خواهد کرد.

 

نحوه نگارش رپورتاژ چگونه است ؟

 

به یاد داشته باشید ، رپورتاژ یک داستان است ، یک داستان جذاب

در نگارش این نوع از تبلیغات ، به هیچ عنوان از کلمات سخت و تخصصی استفاده نکنید.

به یاد داشته باشید ، هدف جذاب بودن متن برای مردم عادی است نه خود شما

 

نتیجه :

 

استفاده درست از رپورتاژ آگهی  بسیار می تواند برای شما مفید باشد

به یاد داشته باشید که یک طراحی سایت حرفه ای  پر بازدید و مرتبط با کسب و کار خودتان را برای انتشار آگهی انتخاب کنید.

موفق باشید.

طراحی سایت پرنا

بیشتر بخوانید

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید