پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

استراتژی های اجباری social medi 2024 قسمت دوم

marpar1373 10 ماه پیش

مروز در طراحی سایت پرنا در خصوص قسمت دوم مقاله اهمیت شبکه های اجتماعی و استراتژی های مهم و سرنوشت ساز در سال 2018 صحبت می کنیم.

 

قدم پنجم - یک برنامه زمانی مشخص و قطعی .

 

استراتژی هایی در شبکه های اجتماعی و طراحی سایت  موفق هستند  که دقیق و مداوم باشند . پس از اینکه قدم های بالا را انجام دادید با توجه به ساعات آنلاین بودن فالوور ها محتوا گذاری کنید . برای مثال اگر هدف شما  بانوان خانه دار است ، صبح زود اقدام به پست گذاری نکنید !

پس از اینکه زمان پست گذای مشخص شد ، حتما با نظم عمل کنید ، به هیچ عنوان از پست گذاری غافل نشوید . چون عقبگرد سنگینی برای شما خواهد داشت.

تصمیم بگیرید که چه قشری از اجتماع را هدف قرار می دهید.

یک موضوع و پلتفرم برای محتوای خود انتخاب کنید.

تصمیم بگیرید که چه نوع محتوایی در شبکه های اجتماعی و طراحی سایت حرفه ای خود نشر می دهید  . (عکس ، اینفوگرافیک ، ویدئو و ... )

تخمین بزنید که کاربران شما بیشتر چه زمانی آنلاین هستند.

طبق تحقیقات ما ، امار پیک آنلاین شبکه های موجود در کشور ما بدین صورت است.

  • لینکدین : 3شنبه تا 5 شنبه دور و بر ساعت 17
  • اینستاگرام : دوشنبه تا جمعه ساعت 14 تا 17

 

 

قدم ششم - با ابزار موجو سعی کنید گروه ها و کامیونیتی هایی را شکل دهید.

 

شبکه های مجازی به طور کلی در مورد گروه  و جمع کردن مردم است. شبکه های مجازی می توانند به شما کمک کنند تا پیوند قوی تری با مشتریان خود ایجاد کنید و اعتاد برند خود را بالا ببرید.

به خاطر داشته باشید که وقتی پستی را ارسال کردید باید با کاربران وارد گفت و گو بشوید ، جواب سوالات آنها را بدهید . با اینکار حتی توجه مشتریان بالقوه خود را به طراحی سایت اختصاصی خود  جذب می کنید و ان ها علاقه مند به خرید از شما خواهند شد.

 

 

شما با استفاده از شبکه های اجتماعی میتوانید جواب شکابت های مشتریان را بدهید، به ابراز احساسات آن ها واکنش نشان دهید. با اینکار به آنها نشان میدهد که به آنها اهمیت می دهید .

 

قدم هفتم - بررسی آمار و آنالیز نتایج :

در نهایت ، شما با پشتکار و همت ، تمامی قدم های بالا را انجام دادید ، حال وقت آن رسیده است که استراتژی و اهدافتان را رصد کنید.

در لیست زیر مهم ترین نکات برای بررسی گرد آوری شده اند.

  • کاربران فعال : چند نفر شما را فالو می کنند. تعداد کامنت ها ، لایک ها ، شر شدن ها و ... را بررسی کنید.
  • کمیت کلی : به طور کلی چند فالور دارید ، به صورت ماهیانه تعداد آنها را بررسی کنید.
  • بررسی بهرمندی : چه مقدار مشتری از طریق شبکه های اجتماعی جذب کرده اید ؟  بازدید کنندگان  طراحی سایت شما بهتر شده است ؟ فروش شما به طور کلی چه قدر بهبود یافته ؟ و این قبیل سوالات.

 

وقت آن رسیده که ، اجتماعی شوید.

 

طبق آخرین آمار به دست آمده حدود 2میلیارد نفر آنلاین هستند و  این آمار تا اواخر 2018 به 2/5 میلیاد نفر خواهد رسید.

سوال امروز برند ها این است ؟ چگونه از این جمعیت غیرقابل شمارش استفاده کنیم و سود خود را بهبود بخشیم.

شما با استفاده از این مقاله ، میتوانید استراتژی کلی خود را تعیین کنید ، چند بار انرا را مرور کنید و اگر سوالی داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید.

به خاطر داشته باشید ، هدف شما باید اهمیت دادن به مشتری و بهبود رابطه با آنها باشد . با اینکار می توانید به سود کلان تری نیز دست یابید.

موفق باشید.

طراحی سایت پرنا

بیشتر بخوانید

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید