پیکسلر | شبکه اجتماعی برنامه نویسان

آموختن سئو سریع برای شما

marpar1373 8 ماه پیش

آموزش سئو سریع برای تازه کاران

امروز در طراحی سایت پرنا باز هم در مورد سئو سریع صحبت می کنیم .  در این مقاله کمی موضوعاتی را که قبلا شرح داده ایم جزئی تر بررسی خواهیم کرد.

سئو سریع برای هر کسب و کاری جذاب است ،ولی شما به عنوان یک استارت آپ یک چالش سخت در پیش دارید.

شما باید سریع اثرگذار باشید ، موانع را از سر راه بردارید و به سوددهی برسید قبل از اینکه بودجه خود را تمام شده ببینید.

به همین دلیل است که خیلی از کسب و کار ها به دنبال میانبری برای این مهم هستند ، دوست دارند تا با پیدا کردن یک میانبر سریع زودتر به موفقعیت برسند.

متاسفانه گوگل کمی روی میانبر ها سخت گیر است :) و کلا دست به تنبیه خوبی دارد.

اگر میخواهید از نحوه تنبیه شدن توسط گوگل بیشتر اطلاعات کسیب کنید این دو مقاله را بخوانید.

الگوریتم پاندای گوگل (گوگل پاندا ) چیست ؟

الگوریتم پنگوئن گوگل (گوگل پنگوئن ) چیست ؟

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست ؟

در این مقاله ما قصد داریم توضیح دهیم که چگونه استارتاپ ها و کسب و کار های کوچک سریعا به موفقعیت برسند

نکات اصلی که در این مقاله بررسی می شوند.

  • تفاوت سئو سریع استارتاپ ها با سئوی معمولی چیست ؟
  • موتور های جست و جو از جان ما چه می خواهند !
  • طراحی یک سایت برای سئو
  • چه عواملی محتوای قوی سئو خواهند ساخت
  • خودکار کدن اتوماسیون سئو سایت شما

 

تفاوت سئو استارتاپ ها با سئو معمولی و طراحی سایت حرفه ای چیست ؟

 

خوب هیچ فرقی با هم ندارند ، :| ، برای گوگل اهمیتی ندارد که شما استارتاپ هستید ، محصول یا خدمت خاص و با ارزشی ارائه می کنید یا کلا کاری نمی کنید .

تنها دغدغه گوگل پیدا کردن دقیق ترین و منطبق ترین محتوا برای عبارات جست و جو شده است.

فرایند سئو سریع برای یک وب سایت بزرگ که با میلیون ها تومان پول طراحی سایت شده با یک سایت زپرتی که با 50 هزار تومن خریداری شده برابر است.

خوب پس تفاوت دقیقا کجاست ؟ تفاوت چندان خوبی نیست ولی خو شما به شدت بوده کمتری برای این کار دارید ، علاوه بر آن کل کسب و کار شما به موضوع سئو شما وابسته است !

برای اینکه یک طراحی سایت اختصاصی به موفقعیت سریع برسد نیاز به سازش و مصالحه دارد . قضیه اینجاست که گوگل جندان این کار را دوست ندارد. شما باید با سازش پیش بروید و پس از آن که بودجه بهتری داشتید جایگاه خود را مستحکم تر کنید.

 

موتور های جست و جو از جان ما چه می خواهند ؟

 

همانطور که گفته شد ، برای گوگل مهم نیست که شما چه کسب و کاری دارید :|

آنها صرفا به دنبال بهبود نتایج خود هستند وشما نیز باید در این جریان قرار بگیرید .

حال چند ویژگی که موتور های جست و حو از سایت شما می خواهند.

در دسترس بودن - برای این که شما رتبه بگیرید ، موتور های جست و جو باید به شما دسترسی داشته باشند و حتما url خود را در تمامی موتور های جست و جو ثبت کنید.

کیفیت محتوا - مرتبط ، بی همتا و مفید. این ها ویژگی هایی هستند که شما باید در محتوای خود به کار بندید.

UX عالی -  گوگل دوست دارد که وب سایت شما uX خوبی داشته باشد.
درگیر کننده - کیفیت و UX خوب باعث می شود تا بازدیدکنندگان با محتوای شما ارتباط برقرار کنند و با ان درگیر شوند.

بهینه ساری - تمامی بهینه سازی های ممکن برای اینکه محتوای شما برای موتور های جست و جو قابل فهم تر باشد.

با توجه به طولانی بودنت مقاله منتظر ادامه آن در قسمت بعدی باشید.

ادامه دارد ...

طراحی سایت پرنا

0 دیدگاه
برای قرار دادن دیدگاه وارد شوید